Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 437 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-10-30

God morgon. Idag är det städdag i mitt lilla hem. Några av katterna är otroligt hjälpsamma. Lilleman t ex ska alltid slåss med sopen eller dammsugarmunstycket. Sophögen ska dessutom dras ut över hela golvet.

Sköt om er idag

AnnaOAstrid
0

Godmorgon!!

Städdag, låter ju kul ;-)

Själv har jag med mig dottern till jobbet idag, de har ju höstlov så….vi får väl se hur det går :-)

Ha en bra dag!!

aggeelin
0

Godmorgon! Ja, städning är intressant… här ser ut så jag borde engagera katterna till att städa idag när jag åker till jobbet. Men det är ju så att de bara vill hjälpa till när jag håller på Glad. Ska på handledning för min d-uppsats och känner mig lite nervös - tycker just nu att det mesta jag skrivit känns som skräp. Men ämnet är intresant och småningom blir det nog klart. Åh, så skönt det ska bli!Förvånad

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Wiveka]
0

God morgon!

Ska iväg till veterinären med en av kattungarna som har börjat titta mer och mer i kors.
Annars mår alla kattungarna bra, just nu är det morgonrace…..

Ha en bra dag!

AnneAlva
0

Godmorgon!

Föll för "grupptrycket" och skaffade Facebook-konto igår. Sedan rörde jag mig inte från datorn på hela kvällen… Generad Trodde det var båg att man hittade folk från förr, men det stämmer faktiskt, döm om min förvåning! Väldigt lätt gick det också måste jag säga. Kan rekommenderas! Skrattande

Ska på planeringsmöte med UKs redaktörsgrupp för klubbtidningen i eftermiddag, har av någon mystisk anledning tagit på mig att vara med-redaktör tillsammans med vår internsekreterare, hur ska detta gå?!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Lindaluring
0

Kastreringsdag för både Monsun och Reber. Blir nog bra.

Ha en jättebra dag alla!

Eine
0

God morgon. Ja redaktionsmöte hos mig, blir det på em.Bäst att försöka *städa*.Sköt om er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

LinusCRX
0

God morgon!

Jag inser att jag är Internet-beroende …iiiih. Igår fungerade inte min nätuppkoppling på nästan hela dagen, så det blev knappt något besök här eller möjlighet att leta och söka nya jobb. Sitter man hemma känner man sig lätt avskuren från omvärlden helt plötsligt. Tur att det fungerar bra idag. Uppkopplingen är t o m snabbare. Hörde fler som hade problem att koppla upp sig igår. Fick en dag med mycket nosgos från en enormt spinnande katt. Mysigt!

Ha en bra dag alla!

pallemaxwell
0

#4 så du har också fastnat i facebook-träsket. Jag är fast kan jag ju erkänna.

I morse hade vi en golvläggare hos oss som ska fixa vårt parkettgolv. Ella blev kär i honom och ville hela tiden upp i hans famn, hon stod på bakbenen och sträckte sig upp på hans ben och jamade ynkligt Generad tror inte han var så förtjust i katter.

Lindaluring
0

Nu var det gjort. Katterna är kastrerade och hemma. Inte utan att det känns lite tungt. Men eftersom Monsun på regelbunden basis börjat kissa i sängen blev situationen ohållbar. Inte lätt att springa runt och vara könis hela tiden. Hoppas att det ska bli ändring på det nu. Kunde kanske ha sparat Reber, men det kändes på något sätt lite orättvist. *fåntratt*

Aja, än en gång önksar jag alla en riktigt riktigt trevlig dag!

LinusCRX
0

#8 Hihi! Vad gulligt! Varje gång Linus sträcker sig så där blir jag så fascinerad att han blir sååååå lång. Var golvläggaren någe snygg då? Kanske ville Ella att du skulle lägga vantarna på honom Flört

pallemaxwell
0

#10 Nä du, om hon tyckte det så får hon inte bo kvar längre Flört Men han var nog snäll.

EvaG
0

God kväll säger väl jag, precis hemkommen.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anna77
0

idag bara tvättat massor.. och varit ute och gått en långsväng med hunden. 

Godnatt på er.

Inlägget är låst för nya kommentarer