Flickbus bildbomb

Härlig bildserie! Underbara kissar också förstås. 

Vilka härliga lekbilder! De ser ut att ha jätteroligt tillsammans!
Underbara bilder!!!

Härliga bilder-och vilket fint klätterträd de har!!
Sötnosar!

….underbara bilder…

så underbara bilder, känner så väl igen minerna på dina katter …. Har ju lika hemma 

Tackar och bockar. Tyvärr är dom lite gryniga - för jag hinner inte tänka på alla grejer med kameran, när det börjar hända något - och måste jobba rätt så hårt med bildförbätring. Och är nybörjare i det med
Tyvärr blir de bästa minen sällan på tekniskt bästa bilder.
Om någon vill se dom lite bätre (med finska rubriker
) kolla:
http://web.mac.com/rauramo/iWeb/kuvat/plikat%20vauhdissa.html
tryck på diabilden däruppe (aloita diaesitys) - så ser man dom på svart bakgrund.
HAh! Jag lärde mig att skaffa en länk.

Såna bustjejer! Underbara!

Vad roligt att de trivs så bra ihop, dina busflickor. Och söta är de ju också! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Vilka underbara busbilder! Det är så fina dina tjejer!

Suveräna bilder!

underbara katter ;)

Häftiga bilder! Jag har inte tänkt på det innan, men Elica´s teckning och färg är helt underbar! Så skarpa kontraster!

#3 helt klart en liten gorillababy! Jättehärliga bilder på vackra tjejer och vilket mysigt klätterträd de har.
Vilka härliga bilder, jag säger som alla andra! :) Du har så himla fina tjejer oxå förstås!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

#24 visst är det härligt att de har ett sådant utbyte av varandra, de kan både busa och trösta.
Underbara bilder på dina rexar…… rexen på min avatarbild och min stora chokladhane lekte ,sov och busade ihop på samma sätt som dina, men nu finns hon inte med oss längre och vi saknar henne så, speciellt min dotter för det var hon som blev adopterad av henne…….
åhhh vad jättefina de är, mysig och fartig bildserie!!
Underbara bilder!