Varmt på tv´n!
Så sött! Det där gick ju jättebra, även om tv:n är smal!

Haha, det ska till en cornish för det! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Visst ser Isa trevlig ut med de röda ögonen? 
Jag tog ett foto innan jag kom på att jag skulle stänga av blixten. När jag sedan skulle fota igen så tog batterieran slut, och innan jag hann sätta i nya så hoppade Isa ner. Typiskt! Men ni vet ju att Isa inte alltid ser så ond ut…
#3 Det är jättelätt att redigera bort röda ögon i photoshop, om du har det programmet.

Jo, det har jag, men jag slängde ut bilden en minut efter att jag tagit den. Vi sitter och tittar på film, och ni vet hur det kan bli. "Jag ska bara ta en bild och lägga ut på iFokus"! Stackars sambon…
Sen tycker jag det är kul att hon kan se så läskig ut. Det var en kille på utställningen som undrade varför Isa har röda ögon. Jag svarade att det är för att hon är ond!
Av nån konstig anledning trodde han inte på mig…
#5 Stackars lilla Isa, blir beskylld för att vara ond! 
Kul bild
. Ska visa den för Hussen som vill köpa platt TV, han tror det blir bättre program (eller hur det var) och det blir det ju… Charlie TV, kan det bli!!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

#7 Visst är det kul! Och det roligast är när de ska vända sig om! De står och balanserar för fullt! Fast man blir ju lite orolig att de ska sätta klorna i skärmen när de faller ner… 
Ser du inte deras anklagande blickar matte?Ser du inte att de säger, *vi vill ha liiite mer plats..*
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Duktiga kissar - mina latmaskar ligger hällre på digiboxen:-)

#9 Haha!! Om Isa´s blick säger jag bara: "Om blickar kunde döda"!
#10 Hos oss kommer de inte åt någon box, tyvärr… Hade hellre sett att de ligger på en dvd/digitalbox/förstärkare eller nåt liknande. Inte lika stor risk att klorna förstör när de försöker hoppa upp, misslyckas med bedömningen och därmed fäller ut klorna för att rädda situationen. 
Underbart. Jag är så fascinerad över att de kan ligga på ett så smalt ställe. Bra balans! Värmekällorna som gäller här är husse och mattes knän. Vi har en utmärkt knäkatt! 
*ha ha * cool bild, smarta katter!!

Haha….ja….det gäller att inte ge upp..kämpa på…!!!
Vill man så går det!!(ja….ibland då…
)
Härlig bild!

Men jösses! är ni inte rädda att tvn ska välta? Sambon får hjärtsnörp varje gång Fuffens hoppar upp på tvn och jagar honom genom halva lägenheten med arg röst, vilket givetvis bara får Fuffens att tycka att det är ÄNNU roligare att hoppa upp där.

#18 Nja… Med våra lättviktare så krävs det nog ganska mycket om tvn ska välta. Förhoppningsvis har den en fot som står ordentligt!
Vi har tänkt sätta upp tvn på väggen, undrar vad katterna gör då? Iofs så blir det säkert bara lättare att ligga på den då, eftersom de kan luta sig mot väggen. 

#16 Hahaha..helt underbar bild..hihi..han ser ut som en koala!!
(Älskar koalor - skulle vilja ha hand om sådana i Australien…..så inget illa ment..det var något med nosen
..)
Hemma hos mig ligger alltid Sessan på teven när den är i gång. Hon ligger i hoprullad ovanpå. I bland kommer Pysen upp också, men för det mesta blir hon arg och han får hoppa ned.

Jag ska få (snäll särbo) en hylla ovanför TVn m plats med Boxer-lådan. Ska sätta den så att katterna inte kan ligga på TVn utan får ligga på hyllan istället. Alla katterna ha fastnat med klorna i de små perforerade hålen på TVns baksida, så visst skulle TVn kunna välta eller en klo gå av vid roten (Aouch..)
Åh va mysigt det ser ut!!! Förstår att det är varmt och skönt .. så där låg våra ovanpå dataskärmarna vi hade förut, numera har vi laptops och platta skärmar så det funkar inte längre, inte ens tarmen Phoebe lyckas hålla sig däruppe … ;)
Men då är det desto roligare att ligga på laptoplocket - till mattes förtvivlan!! Har en nyare laptop som inte riktigt håller för katter på locket har maken sagt …. *gulp* Eller så ligger de helt enkelt ovanpå tangenterna …..!!!! ;)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com