Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 204 ggr
aggeelin
0

Söta matvrak...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är snart på väg till träningen och behövde ett mellanmål. Katterna har lärt sig att det finns "gottis" i kylskåpet, så även de fick lite att äta…

Jag måste visa två bilder på sötingarna som blivit bästa vänner. Här kommer först ett kort där Maxen (skogkatt) slickar Charlie på örat.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och så ett myskort, där det ser ut som om Charlie njuter av närheten (han kröp senare in med nosen in i pälsen på Maxens krage. Och ännu senare slickade han Maxen i kragpälsen och såg lite förvånad ut, när han fick en massa päls i munnen…

AnneAlva
0

Nä, vad söta de är tillsammans! Inte konstigt han blev förvånad, cornishar har ju inga kragar… Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Elica
0

Söta! Och nu på vintern tror jag att lillcornishen är bara överlycklig att ha en levande extrapäls! ;-))

La_Joz
0

Så söta de är! Jag kan tänka mig att det måste vara konstigt att tvätta sin kompis och få en massa päls i munnen. Blä!! Glad

Lullan1
0

Vad fina de är tillsammans, det riktigt lyser kärlek om bilden i #0… Så sött!

aggeelin
0

#2 - förvånad - ja du skulle sett minen, men jag tror att han börjar vänja sig

#3 o en extapäls att värma sig i är förstås härligt…

#4 Usch, blä för hår i munnen.. just nu leker de med varandras svansar, det är spännande med en svans med hår på!Förvånad

Buffy-co
0

Ursöta är de!!Och vilken fin skogis!!KyssGillar när de ser ut så där med mycket krage..har ju blivit såld på Maine Coone..din skogskatt hade lite den looken!Eller hur?
Men-jag vågar ej ha annan ras  pga min allergi..
Och..så ÄR jag ju helsåld på Cornish förstås..men visst är många raser fina!

LinusCRX
0

Vilken underbar bild den sista var Kyss Jag skulle inte heller vilja få en massa hår i munnen, så jag förstår Charlie Skrattande