Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 406 ggr
Hanna-H
0

Godmorgon 29 oktober

Godmorgon alla!

Är inte så aktiv här just nu i alla fall vad det gäller skrivande, men spanar på er gör jag allt lite ibland. Det är mycket annat nu, har kommit igång med arbetsträning och måste försöka lösa det med min framtida sysselsättning.

I helgen var vi på NERK's klubbmästerskap och det gick inte illa, vill jag lova! Börje blev BIS ungdjur hane i kat III och Bullan blev BIS vuxen totalt i kat III. Fick massa bra priser! Skulle egentligen behövt åka och handla torrfoder idag men se! Nu behövde jag inte det. Glad Vann även en massa papperspellets vilket är kanon till kommande kullen. För ja, Pippi är ju dräktig nu i så december väntas bebisar efter FIN*Alchemist Dragonfly och S*Gaohs King Killian.  

Släpar på en dum förkylning också och var riktigt risig förra veckan, men det börjar ordna upp sig nu.

Ha det fint alla!

smirik
0

God morgon

Dagen för flytten och det är hemsk mycket att göra, har heller inte varit så aktiv i mitt skrivande av naturliga orsaker.

Jag kommer vara offline någon vecka eller 2 till vi får installerad bredband i nya lägenheten, hoppas det finns någon internet cafe i närheten så jag inte får allt för mycket abstinens.

Sen på fredag skall vi träffa dem som förhoppningsvis blir Aysha's nya foderfamilj och det roliga är att Sally med stor sannolikhet kommer flytta hem till dem också, eftersom dem gärna vill ha 2 katter.

#0 stort grattis till fantastiska resultaten i helgen

Ha en underbar dag alla

MariaW
0

#0 Grattis!

Själv så jag nog ägna dagen till städning och inatt 02.30 sätter jag mig på bussen och åker till Ullared! det ska bli kulPenga mun.

Lullan1
0

God morgon!

Jag var uppe med tuppen i morse och skyndade till jobbet, och när jag kom hit så funkar inte systemet… *suck* Jag kan inte göra någonting, utan bara sitta här och surfa runt lite.

Ikväll kommer Ikeaprylarna vi beställde hemkörning på när vi var i Kalmar! Spännande!

Ha en bra dag!

Eine
0

God morgon.Här är lite grått och katterna lever rövare..Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
0

Godmorgon!

Betydligt bättre morgon idag än igår, trots den extra timmen sov jag till 12 och blev väckt av samtal på mobilen. Så kan det bli av sviterna av en sen lördagsnatt… Generad

Dagen bjuder inte på så mycket skoj, släpa hem kattsand från djuraffären och några maskiner tvätt, allt medan det strilar ner regn från himlen. *suck* Funderar på att skolka från tvätten och krypa upp i soffan och spela tv-spel istället… Oskyldig 

#1 Lycka till med flytten idag!

#3 Köpte ni så mycket att ni inte fick med er allt i bilen på väg hem? *fnissar*

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Leffe
0

God förmidag
#0 Grattis!
Alla verkar ha fullt upp att göra. Tänk på att stanna till emellanåt och varva ner. Själv gör jag ingenting.

Sköt om er idag

Strawberrygirl
0

Godmorgon,

Igår var en lång dag, vi åkte iväg vid 08.30 upp till Örebro och gick på IKEA en sväng, första gången jag kommit därifrån utan att ruinera mig själv.. 160 kr gick notan på… förstår fortfarande inte hur jag lyckades avhålla mig från köporgie… Oh, jag shoppade kattsand också i djuraffären på Marieberg, mycket billigare än på djurmagazinet hemma! =)

Sen vidare till Huddinge för att hämta lille Assar. Oj, vad han har vuxit sen vi såg honom sist… och lockarna är fint på gång också.

Vi var hemma vid 22-tiden på kvällen så idag var det tufft att gå upp trots omställningen till vanlig tid. Idag blir det som vanligt jobb och sen ska jag träffa vänner i eftermiddag/kväll.

#0 Grattis till BIS'en!

#1 Lycka till med flyttbestyren!

Ni andra får ha en jättefin dag! =)

MariaT
0

God kväll allihop!

En skit dag som började med att gubben ringde på förmiddagen och talade om att han inte har något jobb kvar från sista oktober Ledsen

Ja, vad säger man…julen blir kul och alla planer vi haft rasar.
Det värsta är att den lilla hemlighet jag burit på ett tag inte blir av heller, så det får vara en hemlis tills näst gång chansen kommer. En ledsam dag här hemma men hoppas ni andra haft en bra dag.

Lullan1
0

#5 Japp! Det var precis som i reklamen… Bilen fullstampad och det vara bara att gå in igen och be om hemkörning av resten av prylarna Generad

#7 Oj, hur lyckades du att inte handla dig halft fördärvad på Ikea? Jag borde nog gå en kurs hos dig! Räcka ut tungan

#8 Nä, så jobbigt för er! Jag förstår hur du känner det… Min man har varit arbetslös till och från i 6 år, just nu jobbar han (läs slavar) för Proffice… Det är bättre än ingenting, men han har varken semester eller nåt. Bara jobb, jobb… *suck*
Hoppas att det ordnar sig för er *kram*

Leffe
0

Har varit utan internet och telefon under kvällen. Något fel hos Com Hem. Nu är det dags för en kopp te och några skivor rostat bröd och sedan god natt

Buffy-co
0

God natt!!

Inlägget är låst för nya kommentarer