Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 185 ggr
achintya
0

Godmorgon 28 oktober

Idag ska vi åka till en uppfödare och titta på kattungar! Förhoppningsvis ska vi tinga vår första cornish, Glad

Omställningen till vintertid hade vi helt missat hehe, så vi har gått upp en timme förtidigt, lol

Leffe
0

Lycka till med kattungetitten. Det där med vintertiden. Tänk vilken tidsskillnad det är mellan sängen och klockradion i sovrummet och datan i vardagsrummet. I vardagsrummet är det GMT+1 och i sovrummet GMT+2

aggeelin
0

Här har vi alla haft en skön sovmorgon Glad - en bra dag detta! O katterna var gosiga så det hade varit lätt att stanna ännu längre i sängen…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Lullan1
0

God förmiddag!

Mulet och tråkigt ute, ryggen värker och humöret är inte på topp… Ibland är det bara så tyvärr…

Hoppas att ni får en bra dag!

majsan
0

Godmorgon alla..Här har det varit för mycket kex och ost..pust..jag går i säng igen..

ha en bra dag alla

Fritz
0

God morgon!

Idag ska jag åka till min mormor som fyller år, sedan ska jag gosa med kissarna…

Ha en bra dag alla!

AnnaS
0

God morgon!

Fick ett SMS med skamliga förslag 04.30 imorse, tyvärr så var det nog inte menat för mig Skrattande 

Ska försöka plugga lite idag och så ska jag luncha med Bimsie-Lena Glad

PiaW
0

Ja denna vintertid! Igår kväll va jag så nervös inför den här morgonen när jag skulle ställa alarmet på mobilen, ska jag dra tillbaks klockan själv eller gör den det automatiskt? Tänkte i värsta fall är jag ju uppe två timmar för tidigt å då är det ju bara att lägga sig igen. Men inte då, vet inte hur min mobil tänker för vaknade ändå en timme försent Fundersam Och nej, jag har inte ställt fram klockan. Jaja kom lite sent till jobbet men jag fick ju sova två timmar extra Räcka ut tungan

Ha en bra dag och njut av den extra timman!

Eine
0

God morgon!Jag väntar att en kattherre ska komma och inspektera sitt rum.Det är fantastiskt hur mycket man hinner göra medan man väntar.Jag åt som sagt mycket ost i går, så jag är lite tung i huvudet trots den extra sovtimmen..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

La_Joz
0

Äntligen!!!

Har försökt komma in här hela dagen, och det har inte fungerat. Jag ser att det inte är nån annan som har lyckats heller, då senaste inlägget är skrivet 12:18.

Idag har sambon och jag städat balkongen. Nu är alla möbler och döda växter borta, så om nån vecka åker grangirlangen upp runt räcket. Det är så mysigt med utomhusbelysning när det är mörkt ute!

Ha en skön söndagskväll!

Anna77
0

Idag seg… blev sent..eller tidigt om man ska vara petig *skratt* kom hem efter fem.. var ute och dansade och hade jättekul!Cool

Nu ska jag hem till en bekant och kika på en film och bara ta det lugnt.

#3 Skickar en kram till dig Lullan och hoppas att du känner dig piggare nu.Skrattande

Ha en fin kväll!

pallemaxwell
0

Godkväll alla, Jag råkade äta lite för mycket förelsedagstårta med tillbehör igår så jag har ont i huvudet, lyckades hinna med både en 25 års fest och en 30 års fest. Mycket bra jobbat tycker jag Skrattande Nu ska jag bota efterdyningarna med Sthlms bästa pizza (enligt mig) och ha en gosekväll framför tvn med katterna.

Lullan1
0

Vet ni?

Jag hade 7 rätt på V75 igår!! Yippi, alla rätt!!!

Vad mycket pengar jag fick? Generad 21 kr… Penga mun

Är det inte liiiite typiskt så säg!

A-M.H
0

Grattis Lullan ! Nu har du också början till miljonen.Kyss

Lullan1
0

#13 *fniss* Men är det inte konstigt? Jag har väl då aldrig (inte för att jag spelar så ofta men ändå) haft alla rätt, och så blev det inte mer utdelning än så Räcka ut tungan

Summa summarum så blev det -104 kr då jag spelade för 125 kronor och vinsten var på 21 kr… *suck*

La_Joz
0

#14 *hihi* Stackare! Men du får vara glad över att du fick alla rätt! Jag gick ju åtminstone plus med min vinst igår. Satsade 25kr och vann 99kr. Det är helt ok för att vara första gången på Lotto!

Lycka till i fortsättningen!

Leffe
0
Inlägget är låst för nya kommentarer