Söker omplaceringskisse
Hej!
Min lilla Puck har det så otroligt ensamt och jag räcker tyvärr inte längre till. Hon behöver alltså en lekkamrat. Hade det inte varit för att min särbo var allergisk mot övriga raser så hade jag inte tvekat att ta en hittekatt som kompis.
Det börjar kännas akut dessvärre, då Puck bara jamar dagarna i ända, efter uppmärksamhet. Jag gör mitt bästa för att aktivera henne på egen tass, men det märks så väl att hon vill ha nån lika aktiv som henne att leka med.
Hade jag varit lite rikare hade jag mer än gärna bokat en kattunge, men nu är jag sjukskriven 25% så ekonomin är väl inte den allra bästa. Plus att jag absolut inte har nåt emot att "hjälpa" någon som behöver ett nytt hem. Och en äldre katt är inte heller något minus för min del.
Vad söker jag? Egentligen vad som helst. Pucks uppfödare sa att en kastrerad hankatt kan vara det absolut bästa för Puck. Dock tror jag ju att vilken katt som helst, som tycker om andra katter förstås, kommer göra Puck lycklig igen.
Ålder är alltså inget hinder, och egentligen inte kön heller. Dock gärna kastrerad, eller att jag kan få göra detta.
Så har ni förslag så kan ni antingen skriva här (kikar lite nu och då), eller maila mig på: ylva-li@tele2.se
Jag finns i Östhammar, utanför Uppsala.
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Kolla under tråden Hälp mig det kanske kan vara nåt för dig (under översikt fiinns det direktion framåt bakåt, om du går framåt hittar du en tråd med denna titel)
Lycka till med sökandet!!

Hej Ylva!
Blev det inget av hanen som kanske var aktuell?
Åh, vad jag hoppas att ni hittar Pucks nya livskamrat snart!

Hej, har du varit på nordiska rexringens sidor? Där finns både cornish och devon oplaceringskatter?
#5 Vad spännande! Hoppas att det går bra! Lova att rapportera till oss sen! *ler*

Huuur har det gått? Nyfiken i en strut. 
Spännande! En nyfiken i strut till här…ooops