Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 507 ggr
Lullan1
0

God morgon 27 oktober!

God morgon!

Vaknade till regnet som smattrade på fönstret… *suck* Och vi som har planerat att vi ska ut och hjälpa svärmor med sitt garage och höststäda hennes trädgård Ledsen Det kanske blir trevligt ändå, trots den mörka höststämningen….

Hoppas att ni alla får en jättefin dag!

Leffe
0

God morgon. Håller på och gör mig i ordning för att åka med iFokus- och Djurhjälpsmontern till Bromma. Alla är välkomna dit - se tråden Öppet hus

Sköt om er

Eine
0

God morgon! Jag ska hälsa på Ranjeet i dag. Han bor hos fodervärd i Sthlm och ska bli en fin avelshanne med tiden.

Lycka till med det ni företar er och ta hand om er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

majsan
0

Har tagit mig en sovmorgon idag..Ikväll bär det på fest hos Maria T..vi träffas några stycken och sjunger karaoke samt införtar ost och kex..Ha alla en bra dag.

AnnaS
0

God morgon!

Idag är en spännande dag! World Winner i Slovakien som jag hoppas kommer att presentera katalogen på hemsidan snart och så är det en 8-rings CFA-utställning i Tyskland idag där jag har en vän med sin katt. Jag väntar ivrigt på rapporter!!

Lindaluring
0

Sundsvall bjuder på en kall och fin höstdag. Ska åka och köpa en ny bäddmadrass idag då Monsun kissat på den befintliga en gång för mycket. Har betsällt kastreringstid på tisdag. Tänkte kastrera Reber också på samma gång, då det verkar vara alldeles för mycket meck med att få till att han ska få bli avelshane.

Nä, nu ska jag ta en sväng på stan och shoppa mig pank och lycklig. Ha en fantastis dag alla kattvännen!

AnneAlva
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Sitter för första lördagen på mååånga veckor med dagens V75! Tappade sugen någon gång där i augusti/september men nu är jag tillbaka, får hoppas det blir högvinst till Uppsala (och Stockholm, jag är inte knusslig… Räcka ut tungan) idag! Gläds åt att det är tillräckligt lugnt och tyst för att man ska kunna höra vad man tänker (tror det främjar vinnandet) eftersom Pyret och hans dejt åkte hem igår kväll.

Ikväll ska jag ut och roa mig i goda vänners lag, blir nog en natt med en del ost och kex och mycket svängande på dansgolvet! Glad

Bilden är av Pyret (Lethes och Jissas helbrorsa) och togs igår.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

A-M.H
0

God morgon !

Regn o rusk. Anne jag finslipade det sista på V-75 igårkväll, snart lämnas den in. Inte knusslig jag heller..go girl..för miljoner..

Ska till min massör lite senare. Hon är är så vansinnigt bra.

Gunvald låter hälsa till Anna att han har massor med lockig päls och att det är tur att vi har mycket böcker, ty han är väldigt intresserad av just böcker och faktiskt fått de även de tre andra att bli i stort sätt lika intresserade.Fundersam Men vi älskar honom ändå !!

Shoppa på och ät ost o kex samt ha en jättebra dag !!

Strawberrygirl
0

God förmiddag…

Hörni, # 6 och 7! Dela gärna med er av vinsterna till Skövde också! Ska just sätta mig och kika lite på programmet nu. Spelar med en kompis som jag spelade med för många, många år sedan.. sen har vi haft uppehåll i sådär 6-7 år av olika anledningar men precis kommit igång igen… och nu har jag ingen som helst koll på hästarna längre. Fundersam 

Mulet och regntunga skyar här idag, blir innedag med städ och lite grejande. =)

Lullan1
0

#6 Wow! Vad stilig han har blivit!

Jag har också spelat på V75 idag, gick med i något spelbolag och satsade 125 kr… Vi får väl se om det ger nåt!

Natali
0

Lycka till alla som har spelat på hästar. Själv har jag gjort det en gång, då vann jag. Det var för att jag blev förälskad i hästen, och ägarna var så snälla, de skickade mej kort senare på honom och allt. Nordsvensk fux hings var han.

Nåja. Har suttit och ätit en mysig frukost och sen gosat med Betty. Nu är jag ren i ansiktet. Maken jobbar extra och sen ska vi in på bluesfestivalen i östersund. Så trevlig att gå ut tillsammans, vi har till och med chafför. Så jag har gjort uppehåll på mediciner, så nu ska hör bli ost och kex för fulla muggar! (Eller vinglas….).

Ha en bra dag!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Anna77
0

Idag ska jag träffa en kompis jag inte sett på sju år!!!!! Var tajta kompisar förut men hon har bott i Holland senaste åren, ska bli jättekul att träffas! Blir nog lite kex och ost *skratt*

#6 ha en trevlig utekväll! Kanske är sugen på att ta ett glas i Stockholm någon gång?

Imorgon kommer släkten hem hit så det gäller att vara lite pigg iaf..

Ha en trevlig kväll alla här!

La_Joz
0

Jag måste bara säga till alla er V75-spelare: here I come!! Eller, nja.. Jag har sån otrolig otur i spel. När jag var liten och min familj var på Liseberg fick jag alltid gå in i souvenirbutiken och köpa en leksak, eftersom jag var den enda av 5 syskon som ALDRIG vann! Så har det fortsatt hela mitt liv. I förmiddags tänkte jag att jag skulle testa att spela på Lotto en gång. Jag satt och dividerade med mig själv och sambon hela förmiddagen, och till slut tog jag beslutet. Nu ikväll vann jag 99kr!! Visst är det lustigt! Ena dagen blir jag överlycklig över att vinna 99kr, andra dagen kan jag lätt lägga 99kr på nåt helt onödigt med tanken att 100 spänn ändå inte är några pengar.

Hur har det gått för hästarna idag?

Lullan1
0

#12 Ingen aning… Vet inte vilka hästar som vi spelat på ens, jag går till butiken i morgon och lämnar in lappen och frågar lite försynt…

- Är det någon vinst på denna? Generad

Grattis till din "storvinst" på Lotto!

kissan78
0

Vi vann idag!!! :) fast inte på hästar el så… Vi är 10 stycken här i 'byn' som gått ihop o anordnat ett vinlotteri, alla lämnar en flaska var varje månad o den sista helgen i månaden så vinner tre stycken på lördagens lottodragning. Vi har varsin siffra från 0-9 tilldelade o sen så blir det av dem tre sista siffrorna på jokern månadens vinst. Den som har sista numret vinner 5 flaskor, näst sista tre och nästnäst sista vinner 2. Idag tog vi storslam och vann alla 10 flaskor! Har inte hänt sen lotteriet började för nåt år sen så det känns skoj! Inte för vi dricker så mkt vin men att vinna är alltid skoj!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Eine
0

#14Oooo grattis Nu behövs bara lite ost och kex!!Grattis!

Jag är nöjd.Har varit borta men det fanns ingen ost eller några kex, men resten fanns…Plus att jag träffat min ranjeet, min älskade gubbe!

Leffe
0

Nu har jag druckit champange. GIF Sundsvall gick upp i högsta serien i fotboll. Så nu har jag Timrå och till sommaren Giffarna att hålla koll på

A-M.H
0

..6 rätt..ha ha ha..18 kronor..Skrattande

Leffe
0

Jag glömmer inte den gången jag hade flera 12 -or och ännu fler 11-or på Stryktipsetr och vann ungefär 20 kr

Eine
0

#17 det är pengar det också!

Lullan1
0

#14 #16 #17 Grattis till er!

La_Joz
0

#14 Vinlotteri är kul! Jag gissar att ert nummer är 2?Glad

#17: 18kr är ett steg närmare att bli miljonär! Flört