Äntligen
Nu har jag fått kallelse till ortopeden. 7 november, men antar att det inte blir operation då utan att den kommer senare. Har ju vår utställning en och en halv vecka senare
Vad skönt, eller hur man ska se det… Att operera höften är väl en ganska stor process, och det dröjer väl ganska länge innan man är helt återställd.
Du ska säkert bara få träffa den läkaren som ska operera dig och prata igenom operationen och hur, var och när…
Oj så bra!!Då slipper du det onda i den höften snart.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Vad skönt att du har fått en tid till ortopeden. Hoppas du inte behöver vänta allt för långt på operation sedan, mne kansek gärna till efter utställningen?

Grattis får man väl säga…fastän det är till en op.- hoppas du slipper vänta länge till nu!
Håller tummarna att allt knallar på som det ska!!

Men vad skönt Leffe - hoppas det går bra allt ihopp
Skönt att det händer nåt!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Åh vad skönt för dig. Hoppas allt går fort, och att det blir bra. Det behöver du. =)
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Vad bra! Hoppas allt ordnar sig! Skönt att få slippa smärtan….!

Hej, äntligen. Hoppas du slipper vänta alltför länge på själva operationen men nu är du på "g". Väntan är ännu tuffare än vanligt när man har ont och jag tycker väntan är tillräckligt jobbig i sig.
Själ har jag varit iväg på en kvällstid ikväll eftersom de jobbar bort köer, på ett UKG. Antar att allt var ok då det gick rätt fort för dem. Väntan är jobbigast och nu måste jag bara vänta på besked från min läkare att allt är ok.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Vad skönt Leffe! Nu blir du snart "som ny" igen. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#10 håller tummarna för att allt är bra med ditt hjärta!
..vet att man kan se hur hjärtat jobbar och kolla klaffar osv.
Hoppas du inte har mycket besvär??

skönt för dig Leffe att det händer något nu

#12 Tack. Har en hel del problem med värk och hugg på vänstra sidan pga låsningar i bröstryggen. Läkaren tog för säkerhetsskull ett EKG som visade på en liten avvikelse som de nu kollar upp. Han tror dock mina problem kommer från bröstryggen i alla fall vilket är mycket troligt.
P.S #0 Antagligen hinner du ha utställningen före op men om det skulle krocka så lovar jag att de överlever utan dig även om det skulle märkas oerhört mycket att du inte är där. Det är viktigt att du tänker på dig själv först nu!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.