Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 386 ggr
AbigailGabble
0

Godmorgon 25 oktober!

Tänk, är jag först? Jag vaknade förfärande tidigt idag, och kunde inte somna om, så jag gick upp och jobbade istället. Så nu har jag redan gjort två arbetstimmar! Det är inte så dumt, för nu kommer jag att ha tid att gå på en mässa som börjar idag, och som jag gärna ville gå på.

Ha en skön dag allihop!

smirik
0

God morgon

Allt är nästan packad inför flytten & Iris som vet vad som gäller är lite orolig även om jag har lovad henne att det blir sista flytten på många år. På tisdag kl 8 kommer dem och hämtar vår grejar. Skall bli skönt när det är över.

Ha en bra dag alla

aggeelin
0

Solen skiner och det ser ut att bli en fin dag. Det känns nästan lite som vinter för det är frost ute. Katterna sitter i fönstret och ser på en talgoxe, som hittar mat utanför. Jag jobbar hemma på förmiddagen, en av de sista dagarna på ett tag. Synd, det är trevligt att jobba hemma hos katterna…

Ha en bra dag! Glad

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

rexmamma
0

Godmorgon!

Sitter på jobbet. Redan torsdag, otroligt vad dagarna och veckorna går fort. Man ser inget alls utanför fönstret, dimman ligger tät. Blev sjöblöt när jag cyklade hit i morse, trots att det inte regnade.

Ha det bra!

Daniella
0

God morgon

Ska till min sjukgymnast idag igen. Går 2 gånger i veckan. Sen ska jag städa när jag kommer hem.

Ha en bra dag alla

AlexH
0

Godmorgon, är på g till min handläggare på ams för den vanliga rapporteringen om sökta jobb.. jag har fullt sjå att få ihop så många jobb som han vill att jag ska söka.. för jag vägrar söka jobb jag inte kan tänka mig att söka.. Han tycker att om jag söker ALLA jobb så täcker jag kvoten även om inte jobben passar mig.. men det tycker jag är ojuste mot arbetsgivaren! jag har själv suttit och försökt plocka ut de bästa kandidaterna ur hundratals ansökningar.. och får man då en som inte vill ha jobbet man sökt blir man arg och less, eftersom tid är pengar och utsållningen måste göras en gång till (oj det blev långt)

det 'r i alla fall min dag ;)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Lullan1
0

God förmiddag!

Tack för alla bra flytt-tips jag fick i gårdagens "godmorgon tråd" Men vet ni vad jag hade glömt? Man måste ju göra en adressändring till Svenska Kennelklubbens ägarregister, så det står rätt uppgifter på mig där! Det är ju superviktigt!

Jag har förmånen att vara ledig idag också och även imorgon, skönt! Jag ska nog ta ett tag och börja rota i lite skåp och i förrådet, se vad som finns och börja packa lite smått.

Hoppas att ni får en bra dag!

AnneAlva
0

Godmorgon!

Sitter och lyssnar på parande katter, tinnitus nästa… Glad Är snart på väg till sjukgymnastiken, blir ofta eftersom jag pallrar mig iväg 3ggr/vecka, måste säga att jag känner mig rätt nöjd med mig själv. Skrattande

#5 Jag förstår helt din inställning och jag håller med, jag tycker det är viktigt att man tillåts söka bara de jobb som man faktiskt kan tänka sig att få. Att AMF kräver en viss kvot sökta jobb oavsett hur marknaden ser ut för individen tycker jag bara är hycklande och ett försök att rättfärdiga de resurser som de rör sig med.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

LinusCRX
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag!

Dimmigt som bara den här idag. Det blev en skön promenad i området i den friska luften. Tog kameran med för att ta lite bilder. Smakprov bredvid Skrattande

Ha en bra dag alla!

Leffe
0

God förmiddag. Dagens aktiviteter består i att handla kattmat och -sand, tvättstugejobb och lägga in bilder i datan och i kväll är det hockey

Sköt om er

Lullan1
0

#8 Vilken fantastisk bild!!! Wow, den borde du få pris för!

Eine
0

God förmiddag! Vacker stämningsbild Linus!

Jag önskar er alla en riktigt bra dag, så ni kan somna i kväll med ett nöjt leende på läpparna.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

kissan78
0

God dag!

Hade tänkt ta mig i kragen o sy någon puff då jag fått önskemål om en men se då har min kära symaskin gått sönder!! Typiskt! Då blir det att vila lite istället vilket kan behövas faktiskt!
Kissarna blev lite besvikna att jag inte fortsatte med det roliga jag dragit fram…

Ha en så bra dag ni bara kan!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Anna77
0

Läcker bild LinusCRX!!

Idag ska jag till en killkompis och bara ta det lugnt och äta lite gott, ska bli kul.

http://www.youtube.com/watch?v=Hm2BdCbZkKY  KOLLA DENNA!!

http://www.youtube.com/watch?v=kYypEW94GyU eller denna!!!

Ha en bra dag alla!

jwen
0

God eftermiddag.

#8 Håller med ovanstående, vilken otroligt fin bild!

emiya
0

#8 Underbar bild! Höststämning i ett nötskal!

Buffy-co
0

Usch - vaken alldeles för  sent..ska upp och till dr…

Sov gott alla nattugglor!

Leffe
0
Inlägget är låst för nya kommentarer