Mischa fotomodell....

jättefina bilder
Sötnos!
Åh, hon är jättevacker!
Jag tror inte Maya har en chans mot henne på utställningarna framöver. Dom är väldigt lika, men Maya ser lite grövre ut. Dessutom krullar sig Mayas päls åt alla håll :-). Mischa är bara 3 dagar äldre än Maya.
Se själva
Maya är söt hon oxå
- och en "axelkatt" är härligt att ha!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Oj, vad hon har växt!! 

Pälsen ser väldigt lovande ut!
#9 Maya är också supersöt och det ska bli kul att se henne live! Jag tror det kommer att bli tuft för domaren!
Vilka härliga bilder! De är himlens söta, båda Maya och Mischa 

Så vacker hon är! En elegant kisse, måste jag säga! 

Fiiiiiina bilder!!!
Fina katter båda två

..milde tid vilka vackra små fröknar….tvillingar..hi hi hi…oj oj..ser det framför mig ..Glenn Sjöbom..ha ha ha hur han nästan gråter när han inte kan välja…
..när de där damerna är uppe för bedömning ska i alla fall jag sitta som klistrad…med stora ögon o öron som trattar….
…gu' vilka underbara små katt-tjejjer…

#9 Maya är också supersöt!!
Och-avundsjuk på att hon sitter på axeln!!Mischa har ingen lust med det-ännu..(tränar på det..)
Ja- det ska bli kul att se dom tillsammans sedan !
(om det nu blir Solvalla..)
#11 Jasså-jag ser inte det..när jag har henne här hemma!
Hoppas hennes hull är lagom?Får prata med dig om det sedan!
Nu får hon fri tillgång..Orijen och Mjau varvat..
Men-just pälsen har verkligen blivit mer vågig än när hon kom!!Den är inte yvig utan vågig..och len som sammet..
Tack för fina kommentarer! -säger jag som fodervärd..åt AnnaS fina Mischa!!
Oj vad fin Mischa är. Jättefin päls. Söta kattfröken Maya har man ju fått äran att träffa och hennes päls är också så fin!
#16 håller med dig om att det skulle vara sevärt att se Glenn våndas över vilken han skulle välja
. Ni får helt enkelt meddela när det blir dags att bänka sig framför domarbordet.

Riktigt fina tjejer båda två, instämmer med ovanstående talare om att domarn, stackarn, får ett tufft göra. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#16 #18-19…Nu blev jag nyfiken…Glenn Sjöbom-vem är det?Domare förstår jag..men..
Kollade nu Birkas domare-och hittar inte honom där!
Har nu äntligen klart för mig att Mischa ska till Solvalla den 1 december-alltså på lördagen..
SÅ då ska jag upp i ottan och dit med AnnaS!

Så fin hon är! Det går nog jättebra på utställningen med en sån snajding!
helt ljuvliga bilder!!

#20 Glenn Sjöbom är en domare som verkligen visar när han tycker något är svårt. Han verkligen älskar katter och när han ser någon som är riktigt bra så både säger han och visar det. Jag tror han älskar att vara i svåra situationer också där han inte vet vad han ska göra…. Han ser till att utställningar blir roliga och intressanta :-)

….oj vad tråkigt att han inte kommer till Birka….jag gillar honom verkligen och han är både underhållande, bra och redogör alltid på ett även pedagogiskt sätt sätt varför han tycker si el så…
..luuve him…
#24 Glenn är toppen. Han talar till alla i publiken och man lär sig mycket.

Så fina de är och såå vacker päls Både Mischa och Maya

Hin kommer att bli fin tjej. Ocha vad ännu viktigare: Hon har fått hela hushållet under tassen - och tycks stortrivas som en "äkta prinsesssa" !