Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 171 ggr
smirik
0

God morgon 23 oktober

God morgon

Första frosten i natt - och det syntes i morse alla kattungar lå på elementen och sov Skrattande

Krya på er alla sjuka och ha en bra dag

kissan78
0

Godmorgon!

Ska på iväg på möte med FK, gruvar mig lite. Har sån värk idag så jag vet inte hur jag ska komma mig iväg bara…

Hoppas alla får en relativt bra dag idag!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

cherish
0

Gomorron!

Dimman ligger tät ute … och vi ska åka till Sundsvall i em och HCM-scanna Phoebe. Sen blir det en tur till IKEA oxå, tur man har stor bil. ;) Mina föräldrar, lilltjejen och Fylgias ska med. Har dopat mig med tabletter (är förkyld) för att orka med dagen ….

Lycka till Kissan, det går säkert bra!! Hoppas värken lägger sig lite! Och grattis igen till Zorros bebbar!!!! :)

Ha det gott allihop!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

LinusCRX
0

God morgon!

Här vaknade jag av skönsång från min man och fick paket. Linus gav mig en blöt puss på näsan. Huvva, då har man blivit ett år äldre igen…

#2 Kommer ihåg att det var dags för scanning idag. SkrattandeLycka till!

#1 Lycka till!

#0 Jo man märker att det börjar bli kyligare. Den vämesökande rexen här ska helst bara sova knät på dagarna och under täcket på nätterna.

[Wiveka]
0

God morgon!
Förkylningen värre idag, om möjligt…..
I eftermiddag får jag besök ända från Kalmar, de ska titta på kattungarna. Jättekul!!

Ska iväg till apoteket för att köpa avmaskningsmedel till kissungarna. Alla sju katterna ligger nu och sover i högar i badrummet, som är det varmaste rummet hos oss.

Ha en bra dag!!

AnneAlva
0

Godmorgon!

Sitter och äter frukost och är snart iväg till sjukgymnastiken. Men först var jag ju tvungen att slå på datorn, kunde ju inte hålla fingrarna borta iFokus… Glad

Idag ska Pyret få en dejt igen, han jobbar på hårt lillgubben och han är en fena på att charmera svåra damer (det är den enda sorten han hittills fått träffa och fröken idag tillhör också den "fräsigare" kategorin). Snygg-Steve å andra sidan har nu gjort sitt i "avelsboxen" och ska inom kort kastreras, har kommer att få 3 kullar efter sig, alldeles lagom!

#2 Lycka till med scanningen!

#3 Grattis på födelsedagen! *skrålar falskt hela "Jag må hon leva"*

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

PiaW
0

God Morgon!

Ont i halsen idag, Ledsen Trodde nästan en stund att jag skulle få slippa, men så fort man tänker så så slår det till.

Och så ska jag iväg till vetrinären idag på återbesök, kolla Didis knölar på magen, den som dom var lite oroliga för känns inte riktigt på samma sätt så det hoppas jag ä bra, men inte säker.. Lite nervös.
Men först till apoteket och köpa bafucinFlört

Ha den bra dag allihop!

Leffe
0

#1 Det går säkert bra
#3 Ha den äran
Sjuklingar krya på er
Och ni andra lycka till med katterna ovan

För övrigt sköt om er och katterna

Dolleminas
0

Halloj kommer ifrån kyrkans barngrupp med yngsten, det är full fart från det man kommer dit tills man far därifrån… (senare idag ska två av hans kompisar komma hit, tvillingar med en trött och slut höggravid mamma, tänkte hon skulle få en stund för sig själv…)

#1 Håller tummarna för dig, de är lite speciella här i stan… 

Lycka till #2 med scanningen (kör försiktigt bara, vill ju träffa er fler gånger..)

#3 GRATTIS!!! Sånt uppvaknande skule jag vilja haft också nån gång…

#4 och #6 Krya på er… skickar en värmande kram…

Buffy-co
0

#3 Grattis på födelsedagen!!

Alla ni andra ha en så bra dag ni kan!Glad

Aje-T
0

Grattis LinusCRX på födelsedagen!!!!

Eine
0

Grattis Linus!Visst är det härligt att bli uppvaktad!Här är kallt. jag fyller varmvattenflaskor och lägger i kattbäddarna åt mina rexar.

Pussa på era katter och sköt om er !

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

LinusCRX
0

Tusen tack för alla gratulationer. Jag unnade mig en lyxig lunch ute idag…. och en jobbintervju Skrattande

Idag har jag fixat en Kitty Shake åt Linus. Om smakpanelen är positiv till shake'n lovar jag lägga ut receptet här…. Han är just nu lite skeptisk Fundersam

Liss
0

god eftermiddag!

Här är de fortfarande sol och riktigt varmt höstväder. Hoppas på att de håller i sig ett bra tag till. Snön kan vänta tills december:P Och de får gärna vara sol då me.. gillar inte kyla alls!

Hade en mysig helg med nya vänner på gävle (folket från hif) och har inte gjort mycket igår och idag.. tar de lungt och slappar bara. Hunden ligger utsträckt i hela soffan och katten ligger i sin puff som en liten kanelbulle.

ha en fortsatt bra dag!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Anna77
0

# 2 och #4 och #6  Krya på Er!Glad

Grattis på födelsedagen LinusCRX !!!!!!

kissan78 lycka till på FK

Håller med Lis1 vill EJ ha snö och inte min hund heller!!

Idag bjöd jag pappa på lunch på stan och sen shoppade jag massa nya kläder! HURRA HURRA HURRA jag har gått ner 12,5 kg på två månader, det känns fantasktiskt!!!!!!

Önskar ALLA en fin dag!Skrattande

emiya
0

God eftermiddag!

Klart och vackert höstväder här på västkusten! Fast det mörknar västerifrån ute över havet……

Ledig dag idag, har tagit det lugnt, har köpt mig en ny tröja som ligger i tvättmaskinen just nu.

Grattis på födelsedagen, LinusCRX!

Krya på er, sjuklingar!

Lycka till med missar!

Liss
0

Anna77, Jag gick också ner massa kilon efter de som hände.. blir ofta så när stora saker händer verkar de som.. Men de kan ju vara positivt också;P eller hur.. hehe

Anna77
0

#16 mmm det är trevligt Skrattande Hoppas du mår bra nu? Jag mår jättebra.

A-M.H
0

Happy Birthday ..Gratttis Monika på födelsedagen..Hoppas vi ses snart !!

Ha en bra kväll alla!!

La_Joz
0

God kväll!

Har precis stigit ur badkaret. Jag köpte en bubbelbit på Lush idag. Kände att jag behövde unna mig något. Så skönt att sjunka ner i badet när det skummar och luktar gott! Nu känner jag att jag har slappnat av ordentligt. Funderar på att göra det till en rutin att ta ett lyxbad en gång i veckan. Riktigt kul med badbomber och bubbelbitar!

Grattis Monika! Hoppas du har haft en skön kväll!

Liss
0

#17 Ja, jag mår mycket bättre också:) Har ju kunnat växa utav de också.. så ännu mer positivt:P Och jag vet att jag klarar mig fint själv:)

Leffe
0
Inlägget är låst för nya kommentarer