S*Spotless Qat CRX a 23
e. CH FIN*Jip-Jap´n Devil Neptunus crx a 23
u. S*Grytnäsgårdens Omega crx a 03
S*Spotless Qat står till förfogande för ett fåtal vackra, trevliga, hela, rena och friska crx-tjejer.
Qat är en i mina ögon mycket lovande ung hane (född 061215). Att han dessutom är något av en clown gör inte saken sämre!
Öronen är stora och högt ansatta, profilen är rak och hakan stark. Pälsen är tät och vågig. Qat är en högbent, kraftig men elegant, grabb med en lång och snygg svans.
Qat kommer innom en snar framtid att testas för FIV och FeLV, han kommer också att blodgrupperas och framöver kommer han även att HCM-testas.
Är Du intresserad av att använda Qat i din avel? Vänligen kontakta mig: crx@spotless.se

Han är så snygg!

Han är ju jättefin!

Tjusig!

Han är jättefin! Bor han hemma hos dig? Pussa Fafner så mycket från oss, Lethe har växt upp till en vacker tös så han kan känna sig stolt. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Ja, jäklar vad tjusig hon blivit! Fafner hälsar att han är stoltare än en tupp!
Qat bor här hemma, sköter sig än så länge hur bra som helst.
Kram!

#6 ..waow vilken tjusig dam…

Qat är ju jättestilig, men inte riiiktigt lika söt som Fafner ändå
. Mauritz hälsar till pappa från sin plats på soltrappan!

#9 Det har du helt rätt i! Fafner är bäst på alla sätt och vis! Jag älskar den grabben! Qat håller dock på att utvecklas till en precis lika trevlig hane som Fafner, hoppas att Faffe-maffe kan föregå med gott exempel!
Pappa hälsar tillbaka och han och jag skickar massor av kramar till er båda!
Jättefin kille och härlig färg!
Ska du ta med honom till ngn utställning i höst så man kan se honom live?

#11 Visst ska jag det! Han är ju redan utställd ett par gånger och har skött sig jättebra! Den 15 oktober går han upp i öppen klass, men det ska nog hinnas med en eller annan utställning till i klass 11 också.

Åhhhh
vad fin han är!!
För mig påminner han mycket om min gamle Danne- S*Fairylands Dandelion…även om Qat är mörkare..
Vad heter hans färg??Kan ej alla dessa bokstäver och siffror..vet alltså ej vad a 23 betyder (-jag kan ju slå det förstås…men lättare att fråga direkt här
Danne var blåsilveragouti…

Qat är blåtigré.

#15 Ok tack!-försöker lära mig mer om alla dessa färgbetekningar-det är en djungel ibland..
Men kul!

#16 Qat har "samma färg" som Danne men utan silver. Du har helt rätt i att det är en del att hålla reda på !
Snygg är han.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Qat är väldigt fin!! berätta när han är blodgrupperad.
hej hej