Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 848 ggr
smirik
0

God morgon 22 oktober

God morgon

En lite tung helg var det, Perelli flyttat och det har som tur är gått jätte bra. Hon och hennes nya kompis (en liten devon flicka) är inte allt för osams och väldigt nyfikna på varandra. Aysha skulle också flytta men vi har ingen tur när det gäller fodervärd - så hon stanner hemma en tid till. Det var jätte trevliga människor men saker händer och det kan ingen rå för, vi får hoppas att 3 gång är lyckans gång  Flört

Ha en bra dag alla

Daniella
0

God morgon

Ska till min sjukgymnast  idag det  ska bli kul eftersom jag är i gymmet numera. Så mann är helt slut när man kommer hem.

Eine
0

God morgon.Grått ute, och mina busar har vält vasen med gladiolus för xxxte gången.jag får skylla mig själv som vill ha blommor inne ibland..

smirik:hoppas det känns lite bättre idag?

Daniella:Så nyttigt och skönt det låter, jag skulle behöva bosätta mig på ett gym för att få fason på mig.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AlexH
0

Godmorgon.. har ont i halsen och allmänt trött.. var på en hundträff nere på taxinge slott nedanför södertälje, igår och träffade andra Faraoägare så vi var 9 Faraohundar med bihang! Jättekul! Och kakbordet på slottet!!!! har ni inte varit där så gör en liten kortresa dit!! alltså det är såååå mycket att man får beslutsångest! det fanns 10-15 olika tårtor , massor med bakelser kakor kex.. sen en låååång lista på mackor av olika slag  ja   synd att man inte orkar äta allt man vill ha… eller kanske TUR att man inte orkar.. man skulle kunna sitta där en hel dag!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

[Wiveka]
0

God förmiddag!
Fy sjutton!! Hemma igen med en dunderförkylning, bomull i skallen och igenkloggade bihålor………
Jag har inte lust att vara såååå sjuk igen……

Leffe
0

Ni får se till så ni blir friska och pigga. Själv sitter jag med fyrkantiga ögon och lägger in bilder i Titekatt- och Färggruppsalbumet samt i Pawpeds databas

Sköt om er

RacerDonnans
0

Go morgon allihop.
Nyss hemkommen från Gällö ca 1,5 mil bort där jag hämtat ett paket samt hade ärende i jobbet. När jag kommer hem så väntar en avi på ett rekomenderat brev på mig här hemma.
Ett viktigt brev som vi trodde skulle komma som ett "vanligt" brev. Typiskt, måste hela vägen tillbaka till Gällö för att hämta ut det också. Ibland är det inte så kul att bo på "landet".

Har inte haft så tur med brev på sista tiden så nu håller jag tummarna på att få mail från en vän som väntar på ett brev från mig som postades förra helgen. Det har inte kommit än och jag har magknip! Det var också ett viktigt brev som bara inte får komma bort. Varför tänker man sig inte för och rekommenderar viktiga brev? Det gjorde i alla fall avsändaren till det brev jag nu skall åka och hämta.

Annars har det varit ruskigt förkylt här också och jag har inte varit hos er på hela helgen drygt.
Skall försöka ta mig tid att titta in igen ikväll då jag kommit hem igen från allt med brevhämtning, barn som skall på dansskola…..

Ha en fortsatt bra dag, krya på er ni som är sjuka och håll tummarna för att brevet på vift dykt upp idag (en vecka sent)

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Dolleminas
0

#5 Det måste ju betyda bra respons från oss på sajten… Du gör ett kanonjobb!!!Skrattande

Gittan
0

God eftermiddag. Här har det varit en riktigt skön höstdag. Ha en bra kväll nu allihopa.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

emiya
0

God kväll! Var på kurs i helgen och hade jättetrevligt och lärde mig mycket!

Idag har jag blivit intervjuad av en lokal tidning om tillgänglighet i vår kommun. Vi var ute på promenad i nästan en och en halv timme för att titta på olika svårtillgängliga ställen där det kan vara problem om man har ett funktionshinder. Tack och lov hade vi klart och vackert väder, men med en ganska kylig vind.

Efter det hade jag min engelskacirkel så nu är jag trött både i huvud och kropp! Därför är det skönt att sitta här och koppla av en stund innan läggdags.

#6 Mitt förtroende för posten är lägre än lågt. Har förlorat flera brev, och paket som tar flera veckor att få eller skicka. Får påminnelse på räkningar som jag aldrig fått m. m.

Leffe
0

#9 Det finns knappt någon post för vanliga människor Den är bara till för företag numera verkar det som

Inlägget är låst för nya kommentarer