Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 506 ggr
majsan
0

Fick ett kort

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På min svarta stina som bor hos en fodervärd..De säger att hon är sjövild och nu förstår jag vad de menar.. Uppe på gardinstången.. Skrattande

AlexH
0

hehe så där gjorde min huskatt jag hade tidigare… fast han var lite rund.. mer som en "kattengustaf" fast svartvit.. och klumpig så ha kom aldrig dit upp.. han klättrade i gardingen och rasade ner på fönsterbrädan med resultatet att porslin och växter konstant gick sönder ner i golvet :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Lullan1
0

Hihi! Vilken härlig bild!

chikan
0

Skönt att se att Fuffens inte är den enda cornishen med ADHD… Fuffens brukar iofs inte klättra i gardinstängerna, ÄN, men det är väl bara en tidsfråga förstås. Däremot är han bra på att strimla kartong på nätterna. Och ibland hjälpa till att tapetsera om lite. Eller som förr i tiden - panga blomkrukor. Vilddjur är vad de är.

AnneAlva
0

Haha, underbar bild! Hur tar hon sig upp? Tror inte ens att mina katter skulle komma på idén att det går att ta sig upp på gardinstången. Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

aggeelin
0

Finns det en gardin att klättra upp på, eller flyger hon upp, tro Flört

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

KaCee
0

Hehe… vilken härlig bild!

Majsan: När jag såg henne tänkte jag direkt. DET DÄR är en Faries-katt! Hon har den rätta Farieslooken precis som Bea och Nappis mfl!

Jättefina är de!!!

LinusCRX
0

SmileSmileSmile

Buffy-co
0

Jättesöt tjej..vilken triumferande blick!!

Kul när det är på foto..men ojoj…haha.

Underbar bild som sagt!Skrattande

Eine
0

En typisk liten rextjej från S*Faries….Det måste vara ett släktdrag detta med gardinstänger.?Vad säger du majsan?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

pallemaxwell
0

Vilken skön bildSkrattande *fniss*

majsan
0

Harkel, harkel.. Vad menar ni..att de är sjövilda och totalt bortskämda och orädda..GeneradHmm måste vara ett missförstånd, inte mina skötsamma bebisarOskyldig

Aje-T
0

Ha ha, underbara är de och inte är det någon risk att man somnar uttråkad med en cornish i huset…

Buffy-co
0

Ohh nej då- inte då..Oskyldig
Jag menade mer att min lilla Mischa är en sådan lugn typ - hon är lite "von oben" så där..jag är hennes betjänt.
Hon har väl hört så mycket tjat om att hon är en liten prinsessa så..hon beter sig därefter..

RacerDonnans
0

Fniss, underbart. Älskar bilden!!!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

emiya
0

Härlig bild! *Ler igenkännande* Så typiskt rexar!