Fick ett kort
hehe så där gjorde min huskatt jag hade tidigare… fast han var lite rund.. mer som en "kattengustaf" fast svartvit.. och klumpig så ha kom aldrig dit upp.. han klättrade i gardingen och rasade ner på fönsterbrädan med resultatet att porslin och växter konstant gick sönder ner i golvet :)
Hihi! Vilken härlig bild!
Skönt att se att Fuffens inte är den enda cornishen med ADHD… Fuffens brukar iofs inte klättra i gardinstängerna, ÄN, men det är väl bara en tidsfråga förstås. Däremot är han bra på att strimla kartong på nätterna. Och ibland hjälpa till att tapetsera om lite. Eller som förr i tiden - panga blomkrukor. Vilddjur är vad de är.

Haha, underbar bild! Hur tar hon sig upp? Tror inte ens att mina katter skulle komma på idén att det går att ta sig upp på gardinstången. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Finns det en gardin att klättra upp på, eller flyger hon upp, tro 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Hehe… vilken härlig bild!
Majsan: När jag såg henne tänkte jag direkt. DET DÄR är en Faries-katt! Hon har den rätta Farieslooken precis som Bea och Nappis mfl!
Jättefina är de!!!

Jättesöt tjej..vilken triumferande blick!!
Kul när det är på foto..men ojoj…haha.
Underbar bild som sagt!
En typisk liten rextjej från S*Faries….Det måste vara ett släktdrag detta med gardinstänger.?Vad säger du majsan?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Vilken skön bild
*fniss*

Harkel, harkel.. Vad menar ni..att de är sjövilda och totalt bortskämda och orädda..
Hmm måste vara ett missförstånd, inte mina skötsamma bebisar

Ha ha, underbara är de och inte är det någon risk att man somnar uttråkad med en cornish i huset…

Ohh nej då- inte då..
Jag menade mer att min lilla Mischa är en sådan lugn typ - hon är lite "von oben" så där..jag är hennes betjänt.
Hon har väl hört så mycket tjat om att hon är en liten prinsessa så..hon beter sig därefter..

Fniss, underbart. Älskar bilden!!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Härlig bild! *Ler igenkännande* Så typiskt rexar!