Bildbomb på mina älsklingar

Åh, en sån söting (har en liknande hemma, fast pojke) hur gammal är hon??
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Ella är född den 21/5 2007

Åh då är hon stora damen nu då
- min lilla buse är född 8 juli.

Stilig 

Jo men hon är rätt liten jämfört med de andra två 
Ja, det ser ut som om Ella är liten, och Mäski är "stor" och stilig
. Det ser så härligt ut med lekbilderna!

Tack, de hade hur kul som helst, Ella var totalt sjövild både i lördag och i söndags. I natt vaknade jag av att hon körde rejs runt mig i sängen (många varv blev det) med utfall på allt som rörde sig under täcket. De andra två var publik 
Trevligt med publik
- att inte alla är med på racet - lite jobbigt mitt i natten … 
åhh, vilka fina kort

Kul att se och jämföra Ella med Mischa!!
Ser att dina vuxna katter är mindre än Buffy -eller så är Ella större än Mischa..
För Mischa är ju född den 29maj..och sådan liten (söt) ärta mot Buffy..
Ok- Buffy är en stadig bit-inte bara tjock- har jag förstått!Och han är ju dessutom kille..
Ska lägga in några nya foton här senare..har varit lite hängig ett tag och inte orkat lägga in några nya här..
Söta foton och katter!!

Mäski är en rätt stadig bit på över 4.2 kg och Palle vägde 3.9 kg senast. Jag tror Ella väger runt 2 kg. Vad väger Buffy?

*harkel harkel*
Just nu kan jag skylla på att vågen är trasig..
Men sist jag vägde honom var han nere i 5,2 från att ha vägt 6,2- har verkligen kämpat med att få ner honom i vikt efter att Danne dog-det var lättare då när han var ensam.
Detta kilo gjorde ganska mycket faktiskt..men nu tycker jag att han ser helt grotesk ut bredvid Mischa..tror inte hon kan väga mer än 1,5 kg (men..svårt att uppskatta vikten när man är så stark..
)Hon äter mycket och som hon ska!
Ska försöka fixa vågen snart-känns som att han gått upp lite igen-men det kanske är en synvilla (hoppas..)pga Mischa är så liten och slank..
Buffy gick ner i vikt när jag slutade med lightfoder och gav honom blötfoder istället..
Nu har jag övergått till Orijen som torrfoder-och ger blötfoder Mjau växelvis-han älskar nämligen det..
Mischa gillar både och - och hade ätit det innan också(inte Orijen men torrfoder+blötfoder..)
Buffy kommer inte åt Mischas mat iaf pga matbaren..
"Skyller" lite på att Buffy är en 8 årig kastrat,,men jag skulle vilja ha ner honom mer i vikt så att han inte blir sjuk av det…
Men- han är stor också alltså!

Underbara bilder pallemaxwell! Lilla Ella verkar otroligt kaxig, så liten hon är. Tur att Mäski är så snäll.

Jo, Mäski är otroligt mån om sin lilla ögonsten Ella. Tror han har kärat ner sig totalt i henne 

Mysbilder!
Min senaste kull födes 18maj så de är bara tre dagar äldre än Ella gumsan!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Underbara bilder!!!! Ella har ju vuxit sedan jag såg henne sist!
Härliga bilder på dina vackra kissar

..ååh vad stor hon har blivit… fina damen ju…
Vilka mysiga bilder! 

underbara bus bilder på ella och mäski 

Sötisar och vilka busungar du har hemma! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.