Utställning Varberg 20/10
d gick jätte bra me Blondie, hon fick en Ex1 o blev domarens bästa, o sen bästa ungdjur 4-10 månader =D tjohoo va kul.. så glad man blir =D
o ett Grattis till Maria som tog hem bästa ungdjur totalt med sin söta lilla sphynx tjej =)

Grattis till Blondie! Roligt att det går så bra för rexarna på IDP!
Vet du hur det gick för La_Joz och Isa?
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
hum, ne vet faktiskt inte hur d dick, om hon fick ex1 kanske?! ah hon kommer la ut o berättar snart =)

Grattis Blondie och Malin! Givetvis ett stort grattis även till Maria, även om hon inte hade nåt hår på sin vinnande katt.
(Sen är ju Maria faktiskt ägare till Blondie, så det var dubbel seger).
Jo, det gick ok för Isa. Hon fick sitt andra CAPIB, så nu är det bara två svenska och ett norskt kvar. Hoppas givetvis att hon får ett imorn med. Tyvärr är det bara två cornishar med imorn och det är samma domare som idag. Lite trist, men ibland går det inte lösa…
Som vanligt hade jag inte kameran med mig, men en tjej som varit hemma hos oss och provnosat var med under dagen och fotade en del. Hon kommer lägga upp lite bilder imorn när hon har återhämtat sig efter sin första utställning. Ser fram emot att få se dessa! (achintya, känn ingen press…
).
Återkommer imorn med ny rapport!
haha ja just ja blir ju dubbel seger för Maria =D hehe…
o tack för kattvakten La_Joz.. =)

Grattis Malin..var sååå kul att det gick så bra
Är så stolt över hur du visade upp henne & ditt glada ansikte strålade
är så kul att du kom & du är ju min lilla extra dotter
La_Joz Din lilla underbara kise är såå go & fin Grattis till certet nu är det som sagt inte långt kvar innan hon är IC…vilket hon kommer klara med bravur..
Tack oxå La_Joz för att du är alltid glad & supportande..vad vore världen utan dig & goa Malin..
Jag själv har inte riktigt hämtat mig ännu..min lilla bebis blev bästa korthår totalt..och fick så mycket beröm lixom Blondie,,har inte hämtat mig ännu
Tack för Grattiset..
Skickar med en bild på nakisfisen …som var duktig idag på första utställningen..
Grattis till er alla! Kul att det har gått såå bra!
Grattis till er alla

Grattis La_Loz och Isa till certet, idag tar ni ett till! Och grattis ChatNu, vad jättekul att lilla nakisen tog hem bästa korthår (trots avsaknaden av just hår
)!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Ett stort grattis till er alla! Vad roligt att det har gått så bra, håller tummarna för er idag!

Tack så mycket!!!
Skall inte till utställningen idag, känner att det räcker med en dag för mina små kattungar …
Malin kommer inte idag heller…men jag funderar på att åka & kolla hur det går för de andra idag…
Vill önska La_Joz lycka till…går säkert bra för henne…..
Får hoppas på rapport ikväll från henne
//Maria
Grattis till alla framgångarna! Fuffens låter hälsa att han kommer sitta klistrad framför datorn tills bilderna på Isa kommer upp.

Liten rapport från dagens utställning…
Isa fick sitt cert idag med, och är nominerad för domarens bästa. Nu håller vi tummarna att det går bra! Ska snart upp med henne! Rapporterar mer sen.

Grattis till alla rexar o nakengrodor…
Go for it Isa !!!!
håller tummarna för dig o Isa La_joz, igentligen skulle man gått ner o kollat har ju bara några hundra meter till utställningen…
#12 Åh vad spännande! Hur har det gått???

Nu är jag hemma! Utställningen var klar redan vid 14:30. Riktigt gott att komma hem tidigt!
Isa blev Bästa kastrathona korthår, (samma som Cigge blev i Tierp, fast han är ju hane då givetvis)! Tjoho!! Känns riktigt kul!
Som vanligt så är jag kass på att använda kameran, så det blev ett stress-foto precis innan buren skulle rivas. Jag vet att bilden är suddig, men om ni förminskar den lite så ser den ganska ok ut! 
Grattis!!!!

#16 tjoho..det är ju stort…hi hi…grattis Isa..nospuss från Ciggemannen..mig vill du ju inte nospussa du din lilla förnäma superpälsiga bästa kastrathona korthår…
Grattis!!
Grattis La_Jos och Isa!
Jättefin bild på henne, färgerna i tyget gör henne verkligen rättvisa! Pussa vackra Isa från oss! 
#16 Grattis. Du nådde nästan ända fram. Till er som inte är så van vid IDP kan jag tala om att det Isa tog idag är det samma som på SVERAKs utställningar kallas för BIS (Best in Show). Så det är stort

Tack allihopa för gratulationerna! Isa ligger helt utmattad och sover i sin elementsäng.
#18 Isa tackar för nospussen! A-M.H, jag ber om ursäkt för min förnäma lilla fröken, men om det känns bättre kan du få en nospuss av mig nästa gång.
#20 Ja, visst är det bra färger! Jag sydde nytt burskynke till SNRF´s utställning i Tierp (eftersom de har burarna uppställda på annat sätt) och det passade henne också bra! Tyvärr fick jag inte tagit nåt kort där, så jag kan inte visa…
#21 När man ser det ur SVERAK´s synvinkel så har det ju gått riktigt bra idag för Isa! Låter ju klart mycket bättre med BIS! Tack för det förtydligandet! 

Grattis La_Joz

Såå kul!!!
Isa är jättefin på bilden..så vacker i sin bur
Så glad för din skull…
Kramisar på er båda två….
//Maria
Grattis La_Joz så kul för er =)
Wow! GRATTIS! Roligt att snygg-Isa får lite officiell cred också. Jag ääälskar verkligen hur den katten ser ut.
Grattis Blondie och malin:)
Grattis även till La_joz och isa:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Grattis

Grattis alla..!
Grattis!
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Stort grattis!