Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 239 ggr
aggeelin
0

Katthjälp...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är numera mycket trevligt att jobba hemma när jag får sån här hjälp Glad

Kan inte låta bli at visa en bild på sötingen, som värmer mitt knä när jag jobbar. Härligt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

smurfan-13
0

Åh en sån ljuvlig bild! Men hur får du nåt gjort med en sån i knät? Själv skulle jag suttit m ett tort fånigt leende och stirrat bort timmarna :)

aggeelin
0

Jag ser ner på honom med jämna mellanrum och känner mig lugn, rofylld, nöjd med livet och katten samt koncentrerad på arbetet. När jag har denna härliga Charlie i knät behöver jag inte springa runt och kolla tvätten, dammråttorna osv - jag är (nästan) inte ens kaffesugen…

Han har till o med suttit på soffan och ropat på mig, när han vill sitta i knä… Glad

Leffe
0

Snacka om att vara avslappad på "jobbet"

Buffy-co
0

Känner igen detta med att man blir sittandes när man har en liten sötnos i knät..man vill ju inte gå upp och väcka den lilla..
Själv får jag dock inget vettigt gjort då-jobbar ju inte hemifrån..utan blir som #1 skrev sittandes fånleende stirrandes..Ibland om något ligger inom räckavstånd-lite läsande eller om jag sitter i soffan kanske tittandes på tv…Oskyldig

Annars är ju katten i sig nog som sysselsättning!

chikan
0

Ååå så mysigt. Fuffens ligger också mer än gärna i knät på oss, särskilt på Husse, när vi sitter framför datorn. Nu börjar vår bäbis bli så himla stor bara! Man måste nästan ha en hand om honom så att han inte trillar ner. Han är inte direkt den smidigaste katten jag har träffat.

cherish
0

Ååååh så mysiga bilder! Hemmajobb verkar vara toppen! :) Phoebe kryper ihop på mina axlar när jag sitter och jobbar hemma och det är varmt och skönt … brukar få nån av de andra katterna i knäet … men ingen myser nog sådär i knät iaf … ;)

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Lullan1
0

Vad sött han ligger! Jag skulle nog inte få mycket ifrån mig om jag hade en sådan liten gosing i knäet… *ler*

aggeelin
0

Javisst är han söt… och jag hade beställt en "knäkatt". Husse är fotointresserad med en bra kamera - här är en bild som han tog idag Glad

aggeelin
0

Kan inte låta bli att skicka med denna, som var lite i motljus Cool- Jag ser att det gör skillnad med en bättre kamera…

Hanna-H
0

Jättfina bilder på Charlie, det vill vi se mer av! Kyss

Anna77
0

läckra bilder