Godmorgon (gääääsp)20/10
Uj, jag trodde det var full rulle här redan, men det är ju lördag! Ska till vet kl 0800 och besikta och chippa sista ungen i äldsta kullen. *Min* vet är för gullig, ska in och operera en katt 2 timmar innan de öppnar på kliniken, och tar mig och kattungen före.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
ha ser att jag skrev fel i rubriken…nu har jag ändrat till 20…..
#0 Lycka till men paddan :) hon är för go! Kul att du fann ett hem till henne så fort!
*kram*
Själv ska vi vara barnvakt åt brorsans yngsta (han är 9 år) såmin treåring är jätteglad för att han ska få träffa sin "idol" idag :)

Jag och min dotter ska gå på loppis nu och det är ju så kul..Här är en vacker höstdag, ..
Ha en bra dag alla..
God förmiddag!
Sitter och funderar på vad jag ska börja med… Men, idag skiner solen ute och det verkar kunna bli en jättefin höstdag så jag bestämmer mig nog för att det blir en utedag idag! Städa och tvätta kan jag göra i morgon, då blir det säkert regn! *ler*
Hoppas att ni får en bra dag! Nu ska jag ut i solen och andas in den kalla höstluften! 

God förmiddag!
Sitter och äter en sen frukost och är förgrymmad på "gubben" som fortfarande ligger kvar och sover i sängen. Spelar ingen roll hur länge man väntar med att peta på honom på morgonen, han kommer inte upp ändå! *mutter*
Imorse kom Kyra och la sig hos mig och jag passade på att känna på hennes mage och det är åtmistone en riktigt vild liten illbatting där inne! Sparkar ocn boxar och vrider och vänder, det var riktig fart på den lille filuren.
Nu längtar jag etter värre, 2 veckor kvar!
#0 Hade det inte varit för att du redan kommit hem hade jag bett dig att hälsa Börje.
#3 Loppis! Jag älskar loppisar! Hoppas ni får trevligt.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God förmiddag. Dagens höjdpunkt blir en 60-årstillställning
Sköt om er

Godmorgon.
Här var det vitt när jag klev upp. Nu är det bara blött och trist. Saga får vara utan tratt ett tag, hon verkar inte vilja slicka så mycket på klon. Det är ju bara pulpan kvar. Den andra klon är ill atilltygad också. Vi sköljde ju av i morse. Massa vatten. Enklast var att bara stoppa tassen under kran. Gick bra tillslut. Men hon har ont.
6 små vilbattingar springer runt i köket, och nu är de verlkligen kattungar. River o sliter i allt. Nu har jag bar ett kompost galler mellan dem och mina katter. Mina missar fräser lite, men är väldigt nyfikna. Så är inte orolig. Skirner har inte alls fräst, men så tycker han om små katter också. Saga är så nyfiken, men fräser o morrar om de kommer för nära. ;-) Tar nog inte många dagar till innan de leker.
#0 Lycka till med kattungen, och vilken super trevlig veterinär du verkar ha!
#2 Vad bra att det blir så bra att var barnvakt. Skulle egnatligen önska att milton hade ett syskon som var ett par år. Men får väl låna någon ibland.
#3 Loppis är alltid kul. Fast ibland kan det bli saker som bara står o samlar damm. ;-)
#4 Håller med, ståda o tvätta kan man göra en annan dag. Trist att det ska vara regn här idag, då funkade ju inte det för mej…
#5 Det är så spännande att vänta och gissa vad som kommer ur de dära magarna. =)
Ha en bra dag nu allihopa. Lördag är godisdag, så unna dej något gott.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

God morgon!
Uppe med tuppen i dag..har redan varit på promenad med hunden..haha..Vi sover ju länge båda två annars-men hon behövde ut "tidigt"i dag…
När jag är ute så här "tidigt" som vid halv tio
…då känner jag verkligen hur mycket jag önskar att jag var en morgonmännniska!OK-just nu är jag extremt trött -inte bara morgontrött..men iaf..Jag har aldrig varit morgonpigg..
Tänk att vakna pigg vid 7-8 och gå ut på en långpromenad med hunden-och sen när man kommer hem har man hela dagen kvar!!De morgonpigga(nu menar jag de som mår bra när de vaknar tidigt) vet inte hur bra de har det..
För mig har halva dagen gått normalt, när jag kommer igång..
Jag smög runt husen för att undgå de morgonpiggas ögon-hade inte gjort mig iordning..och jag gick där och önskade inget högre än att jag var som de!Det var full fart..något jag normalt ej ser..
Och visst-självklart stötte jag på en "hundvän" som kom med sina två hundar och som nyss fyllt 70 och var fint sminkad och med håret fint lagt..Hon hade nyligen varit på Maldiverna med dottern för att fira 70-års dagen..hon berättade sprudlande om hur fint det var där -hur fint de hade bäddat med blomblad i sängen osv..och jag stod och tänkte att "hon är ju piggare än mig" - det känns inte kul precis…
Men… sol i Sthlm idag med klarblå himmel-underbart för de pigga!
Själv försöker jag nu komma i duschen för att köra(tack gode gud för bilen!!) iväg till Täby och hämta kompis,gå en långpromenad i skogen samt sedan hit och visa upp Mischa för henne!!(Mischa sov vid min axel när Smilla väckte mig krafsande..Skönt att hon vågar ligga så nära Smilla nu..)
Ha en så bra dag ni kan allihopa!

God middag!
Nu har jag lämnat den sista kattungen, känns lite tomt men jag har ju två andra att gosa med så det löser sig. I eftermiddag ska jag åka o titta på lite kattungar som en bekant har, ska bli så spännande…
Ha en bra dag!
Hon har fått en underbar familj.Pappan och två gulliga döttrar var här och det kändes varmt och vänligt och helt rätt!Vi kan hålla en tumme för att mamman i familjen inte reagerar med allregi, hon vill också så gärna ha katten.
Godmorgon.. har iof vart uppe ett tag nu, men ändå:)
Idag sitter jag förväntansfullt och väntar på två ifrån iFokus som ska hälsa på mig. V-lang och Beafer kommer om kanske en halvtimme.. och då blir de fart på det.
Vi ska äta middag hos mamma och hitta på massa kul:) Roligt när man kan träffas såhär i verkligheten.
Jaha, annars har jag inte gjort något specielt.. ätit frukost i lung och ro. Sän-sän ligger och sover i sin puff och ecko ligger i min säng och sover. Dem annar inte vilken fart de kommer bli på de snart.:)
ha en bra dag idag allesammans..här är de sol och 17 grader varmt.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

God eftermiddag :-)
#8….här har du en som är likadan…hade det inte vart för barnen så hade jag lätt legat till 12 på helgerna..nu blir det "bara" 10.
fått städat under dagen så nu ska jag gör ai ordning mig med gott samvete o åka på tjejkväll med gamla tjejgänget och bli snurrig på rödtjut!!!!
Ha en bra kväll allesammans!!
Är i stugan i helgen och i morse var det vitt ute. Baileys och Chinchin fick springa ut men var lika snabbt vid dörren igen, det här var nog inte deras idé av att vara i stugan … *ler stort* Snön har tinat bort nu och marken är lika hösttrött som vanligt.
Börjar bli förkyld, har varit tungt att andas i natt och det känns så surt …. Hoppas på snabb förbättring! :) Hunden Celli är med och hon är desto gladare över att få springa lös och ledig och har oxå fått en älgskånk att gnaga på (älgjakt idag, två kalvar och en tjur fick de) så gissa om hon är lycklig!! :)
#7: Så glad att allt gick bra med Saga, tack för att du ringde igårkväll och berättade!
Ha en fortsatt bra lördagkväll allihop!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

God eftermiddag!
Flyttad till Lund sedan en vecka och har nu äntligen en dator med mobilt bredband. Suveränt! Bor inneboende hos en supergullig dam men jag längtar efter eget boende men det verkar ta tid… Jag saknar mina katter :-(