Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 5654 ggr
Leffe
0

Fotoalbum

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Titelkattsalbumet och Färggruppsalbumet är två fotoalbum där du ev kan lägga in bilder på dina Cornish Rex

Nu kan du skicka bilder till titelcrx@hotmail.com på katter som tagit titel och en del annat på utställningar. Skriv som ämne "Titelkatt". Skriv kattens namn, datum och plats för bedriften, samt ditt namn + medlemssignatur, vill du inte ha med ditt namn i albumet skriv bara din medlemssignatur. Du får anmäla katten i flera olika titelkattegorier t ex Champion, internationell champion osv, men olika bilder vill vi ha.
Albumet finns här

Färggruppsalbumet Du hittar det här

Relaterade länkar

Av: LeffeD

• [Personlig sida](javascript:void top.ShowProfile('LeffeD'))
  • [Kontakta](javascript:void top.ShowProfile('LeffeD', 'Contact.aspx'))

Datum för publicering

• 2007-10-17
Dolleminas
0

Snacka om jobb!! Du är duktig som lägger ner sån möda och tid… En fråga bara ang. färgerna… Chokladsköldpadd är inte den färgen h???

Leffe
0

Jodå det ska vara h och inte f och nu är det inte heller en f-katt där. Sorry

Dolleminas
0

Nästa fråga Flört, varför kommer man inte in på sidan int.pr?? Får bara upp "att sidan kan ej visas" de andra titelsidorna får jag upp…

Leffe
0
Dolleminas
0

Tack!!! Trodde att det var mej det berodde på till slut….Generad, Som jag skrev förut vilket kanonjobb!!!!

Gittan
0

Vad snyggt det blev.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Buffy-co
0

Ser att du saknar blåsilveragouti i listan i färgruppsalbumet..även bland de färger som du skall komplettera med..

Jag ska försöka hitta en bra bild som visar Dannes underbara färg och skicka den till dig..för du vill väl ha med ? denna unika och som jag märker-mycket ovanliga färg!Flört
(har ännu ej sett en bild på en annan katt med den färgen..)

Förstår att är mycket jobb med detta och att det tar tid att fylla albumen..!

Leffe
0

Skicka in du. Det gör inget heller om det kommer in några till i varje färg

Buffy-co
0

Men..jag såg ingen blåsilveragouti?Fundersam
Du menar andra alltså?

Redigerat av Lullan1

Buffy-co
0

Grr det går inte att redigera sitt inlägg-pga det är en artikel Skrikandes-försökte ta bort mitt a som slank med i "menar"..

Man får passa sig när man svarar på artiklar…då de inläggen inte går att redigera för oss vanliga medlemmar- skulle vara bra om det gick att ändra????

Jag ser konstigt nog alltid mina felaktiga bokstäver odyl. lättare när jag skickat inlägg -fastän jag korrekturläst det..

(får se om jag skrivit fel här nu också…haha)

Leffe
0

Jag menar på alla färger. T ex en hane och en hona

Elica
0

Tack Leffe! Det var snabbt! ;-) Nu finns där en chokoladsköldpadda med vit.

Dolleminas
0

Kom inte mina bilder fram?? (lite bråttomnyfiken…)

Leffe
0

#13 De ligger på plats nu - tror jag

AnnaOAstrid
0

vad kul för mig som är ny i detta virrvarr av färger att kunna gå in så här o kika!! Men jag saknar Astrids färg..Chokladsilvertabby :-D

Leffe
0

#15 Skicka in en bild på henne vetja

Leffe
0

Den första Europa Premier är nu inlagd på vårt titelalbum

Buffy-co
0

Jag har skickat in ett foto på Danne…så att en blåsilveragouti kommer medFlörtHittade inget superbra foto-ville ju att färgen skulle synas någorlunda..men såg att det inte behöver vara något speciellt "porträtt-foto"iallafall…
Hoppas man kan få byta foto sedan om man hittar ett bättre..
(man har ju en del att välja bland)

Såg att Buffys färg, blåspotted-vit inte heller är med i listan, jag skickar ett sedan!

Leffe
0

Danne kommer att läggas in under morgondagen efter mitt tandläkarbesök. Just nu orkar inte ögonen längre koncentrera sig Tar även tacksamt emot bild på Buffy

Lullan1
0

Jag ska ta och skicka in en bild på Jissa också. Hon är chokladsköldpaddsilverspotted om jag inte minns helt fel. Måste nog ta en kik i stamtavlan! *ler*

Buffy-co
0

Som du kanske såg i gårdagens morgontråd började jag böla när jag såg Danne där i färggruppsalbumet..fastän jag själv skickat in bilden…synd bara att jag inte hade en så bra helbild-men denna visade färgen ganska bra tyckte jag..även om han "skimrade "i silver när han var yngre..Denna bild är tagen några veckor innan han fick somna in.
Ska bli intressant att se om det kommer in flera blåsilveragouti!

Ska skicka ett på Buffy sedan då!

Du hade gjort om såg jag-mycket snyggare sida nu!!Skrattande