OT Nakenfoton
Jag har haft en liten fotostund med min sphynx Chino ikväll o måste bara få visa upp några av bilderna på min modell! Han flyttade runt i olika posér i fotöljen under tiden jag fotade.
Först ut en helkroppsbild
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Åh vad han är sööööt!
Han ser nästan ut som en liten Budda i #2 *skrattar*
Häftig pirattröja han har skaffat sig! 

Gud så fin han är! Fräsig tröja och allt! 
sötnos 

Ljuvligt! Och Ascanio hälsar att han vill bli omreggad till långhårig sphynx - dom får vara massiva! ;-)

Hihihi…sover han eller???Ser han alltid så grym ut??
Ja..man faller ju onekligen för hans charmiga uppsyn!!

Charm-Chino! Fina bilder, fast han ser inte ut att vara sådär jättelycklig över mattes blixt ;) En riktig cooling i häftig tröja!

Vilken tuffing, han är ju helt underbar 
Åh Chinoooooo … pussa skrynkelkillen på gosemagen från mig och Line .. du bombade henne med bilder igår hörde jag och det var en MYCKET lycklig tjej som tassade runt hemma … *ler ömt* Ren kärlek kan jag säga!!! Fast du vet ju, jag vill ju ha dem med lockig silkeslen päls … ;)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Tack för alla fina ord om min lilla gris!! Han älskar att bli fotad men blundar på nästan varje bild, så fort kameran åker fram så blundar han, vet väl om att blixten kan sticka i ögonen. Smart kille! Men ändå så bara älskar han att fotas!!
#7 Ja han har den där grymma looken men den bedrar verkligen, han är som en liten ängel!
#10 Jo det blev några bilder till henne o fler kommer efter idag ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#11 Va!!! menar du att du undanhållit oss ett helt gäng gosbilder på Chinoo bubben?? Han e ju såå cooool!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#12 Tack! ;) Jo har massssor med bilder på min lilla grymling men han är ju lite för naken för den här sajten har jag tyckt men kunde inte låta bli nu att visa upp ett par iaf.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Vilken goding!
En vacker dag ska jag oxå ha en sphynx :P men den dagen dröjer nog… har ju precis övertalat sambon om katt nummer två. Bara 3 veckor kvar nu, nedräkning :)
Får flytta till hus illa kvickt så jag får plats med alla raser jag vill ha.
#14 och ingenting säger du… Vad heter hon???
#16 hihi Hon heter Safari men var inte tänkt att hon skulle komma än, men på veterinärens inrådan så fick hon flytta tidigare…. Hon är inte sjuk ska jag väl tillägga…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#14 Nej vad kul, har hon kommit nu! Går det bra? Vad fin hon är!
#18 Jo det går rätt bra, Enya hade lite o säga men annars är det inte så stora problem, Chino tror dock att jag har tagit hem nåt som han ska 'jobba' med så han uppvaktar för fullt. Zorro sköter sig kanonfint, han är nyfiken, har pratat med henne o sen gick han o la sig.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Jättefina bilder! Kul med nya tjejen med! Vill ha en jag med, de är så coola!!
Måste ju bara få visa en bild på kärleksparet, Chino föll pladask för henne!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Åhh så snuttigt…
#21 Så sött!