OT Jag har fått jobb!!
Tack alla som hållt tummarna för mina jobbintervjuer!
Det hjälpte! Fått jobb på kontoret till Thorn, börjar imorgon!!!

Grattis, vad roligt!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

GRATTIS! 
Grattis :-)
Vad roligt! Grattis!!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Stooort grattis!!!!
Stort TACK mina vänner! Ska bara lösa problemet med HUNDEN med!! Det är ju heltid..så jag måste fixa hundvakt/fodervärd lite snabbt. 
Grattis Anna! 
Det är du verkligen värd. Stor kram!

Jättegrattis!!
Grattis! vad kul.. jag väntar fortfarande på svar från mina intervjuer…
Jättestort grattis från mig med 
Vad spännande att börja på nytt arbete!
Jättestort grattis från mig med 
Vad spännande att börja på nytt arbete!
Hoppas att du kommer att trivas!

Kul! Stort grattis! Hoppas att du trivs!

GRATTIS!

Jättkul,,roliga nyheter.. Hoppas du ska trivas och lycka till..
Anna77, hade det inte varit för att det var lite långt mellan oss så hade jag kunnat ta hand om din vovve, saknar hundsällskap här hemma faktiskt…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Grattis!
Jättegrattis!

Ett stort grattis och lycka till med nya jobbet samt hundvakt. Kanske det sitter någon ensam på dagarna i din närhet som du bara råkar springa ihop med i dagarna!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Grattis Anna77! Vad kul att det har löst sig med jobb så snabbt! Hoppas du får tag på en dagmatte till voffsingen oxå.
OJ, vad snabbt det löste sig. Verkligen grattis! Det är du värd efter allt elände. Det löser sig säker med vovven också ska du se. Livet har en tendens att ordna upp sig för den med rätt inställning, och det verkar du sannerligen ha. KRAM

Grattis till jobbet….

..jättegrattis..vad fort det löste sig..härligt..
Grattis anna!:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Grattis Anna77, så roligt att höra!!! Det ordnar sig säkert med dagmatte eller dagis också!

Super roligt!
Annika

Har du flyttat oxå?

Grattis!

Stort grattis Anna 

Grattis Anna! Måste verkligen kännas skönt att det löste sig så fort!?
Lycka till med hunden!
Grattis och lycka till med jobbet.
Grattis och varmt lycka till! Nu kan du fortsätta att ge dina katter den guldkant de är vana vid!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Hur går det på nya jobbet Anna77? Är det bra?
Anna77 du verkar helt uppslukad av nya jobbet
Hoppas det går bra och att du trivs!
Visade sig tyvärr att det inte var något bra jobb, men det ordnar sig, har sökt 18 st nya så det kommer nog något annat bra snart hoppas jag.
Har haft två kompisar från Spanien på besök några dagar, de åkte hem ikväll, har haft jättekul!! Varit ute och partajat och haft trevligt. Är helt slut. Bor kvar hos pappa och hans fru, men har lite olika lösningar på G, men det tar lite tid innan det ordnar sig. Trivs bra hos dem och det funkar jättebra. Mår KANONBRA nu och är glad att jag tog steget från Småland till Stockholm!
Ha det så bra mina ifokusvänner!!

Hej!
Hoppas du ger jobbet en chans iallafall, det ena kan leda till det andra. Ofta känner man ju lite negativ stress och prestationsångest på ny arbetsplats, men det släpper förhoppningsvis. Och det kanske finns någon snygging på lagret?
;-)
A
#37 (fanns faktiskt en snygging på jobbet *skratt*)
Jag har för närvarande INTE jobb, det visade sig vara på ett annat sätt en vad jag trodde så jag var tvungen att tacka nej, är sjukskriven och har en inkomst, kan inte ta jobb som är provisionsbaserade, då kan man ju inte skaffa bostad o dyl… eller om man inte säljer så mycket som de tycker så är det bara två veckors uppsägningstid!! Eftersom man är ensam så måste man alltid tänka ett steg längre. Känns bättre att ta ett jobb med fast månadslön för mig.
Hann bara jobba en dag. Man lär sig av sina misstag, nu kommer jag bara söka jobb med fast lön.
Vad tråkigt Anna77, hoppas att du hittar något annat snart!