Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 181 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-10-18

God morgon. Idag är det tandläkaren som gäller och i kväll är det hockey på teven. Fullt upp med andra ord.

Sköt om er idag

smirik
0

God morgon

Har inte sovit mycket i natt, nu känns det på alvor att idag blir sista dagen med Perelli. Jag vet hon kommer få ett mycket bättre liv hos sin nya familj i lugn och ro utan kattungar och ett helt hus och uteplats att rusa i, men fy F** vad det gör ont i hjärtat.

Ha en bra dag alla

majsan
0

1#Förstår hur du känner men om det är det rätta för kissens välmående så måste man ju tänka på det och se det positiva i en omplacering..Hon kommer få det jättebra..

Här är det en solig och kylig morgon..satt med kaffet på balkongen och delade en brödskiva till fåglarna som också måste ha sitt.. Men det var kajor som kom och snodde maten och de är ju också hungriga.. MEN vad taskiga de är mot varandra..En kaja tog en brödbit och flög iväg, då flyger de andra efter och ska ta hans brödbit när det ligger flera st bitar kvar på marken att äta upp..Haha..var lite kul att se hur snikna de kan vara mot varandra..

Ha en bra dag alla rexägda…

Eine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Idag är det tvättstugan på morgonen, så skönt det blir efteråt.

#0 Jag skulle också behöva gå till tandläkaren..Lycka till!

#1 det blir bra ska du se!Du har fattat rätt beslut.

#2 ja även fåglarna är nog snikna, men inte speciellt smart gjort att sticka ifrån maten som låg kvar!Sköt om er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnnaOAstrid
0

Godmorgon!

#0 Hockey? Är sååå glad att min sambo inte är intresserad av det :-)

#1 Tänker på dig!

Själv sitter jag o kikar ut genom fönstret på kontoret…solsken ute…grått inne…stämningen här är sååå kass eftersom vi sitter med varsel på företaget :-(

Ha en bra dag allesammans!!

Eine
0

#4 Varsel kan betyda nystart , det behöver inte vara enbart negativt..Lycka till

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
0

Godmorgon!

Sitter invirad i filt och collegetröja, trots att solen skiner tycker jag det är kaaallt! Försöker även installera ett krånglande Office på min nyformaterade dator, varför känns det som att allt funkade mycket bättre innan jag formaterade?? *suck*

#1 Usch… Ta till vara på dagen! *kram*

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

PennyIIXC
0

Godmorgon!

Även fast morgonen är över för längesen.
Inatt har jag sovit sisådär, har haft en kattunge som ska ligga under täcket och inte nog med det, hon ska ligga tätt intill mig mot magen. Så vart rädd att jag skulle mosa henne hela natten.
Just nu har hon börjat busa iallfall och hon har gett sig på min extra-madrass jag har under sängen och ska döda. :)

Annars idag ska jag bekanta Sheeta med Kattis. Och sen vid tre-tiden ska jag till tandläkaren.

Så önska mig lycka till. :D

Elica
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är en kombination som jag varmt kan rekommendera!

Och här gillar man foton - som du kanske har märkt. Elica (cornishen) har en "tvångströja", för hon steriliserades nyss - menen liten devondyna var till tröst.

Inlägget är låst för nya kommentarer