S* Jolly Roger's Sheeta no Laputa - är hemma!
Nu har jag hämtat min kattunge, Sheeta.
Just nu ligger hon i transportburen, vill inte riktigt komma ut. Hon spinner om jag klappar henne.
Antar att jag ska vänta tills hon självmant vill gå ut.. Jag vet ju med mig att hon faktist är lite skygg..
Vad kul att hon kommit till er nu! Låt henne ta den tid hon behöver, gosa lite med henne och försök att få hennes förtroende.
Lycka till!

Åh, jag har träffat Jolly Rogers-arna, de är jättetrevliga och har supermysiga katter! Lycka till med lillstumpan!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Vad spännande och som vanligt här på crx iFokus!! ALLTID krav på bilder… bilder i massor så ta fram kameran och fota så vi får se skönhete!! :) (naturligtvis efter att hon vant sig med nya hemmet och självmant kommer ut ur buren ;)
// Alex

# 3, En bild kommer iallfall! :)
Jag tänkte att folk hade läst mitt inlägg innan, "Ny familjemedlem" som jag skrev dagen innan, och jag har inte kunnat ta så många bilder ännu. Några via mobilen, men de scannas in när jag kommer ner till småland igen. :)
Så de som har läst mitt förra inlägg såg att hon är en Devon Rex, men jag är så glad just nu att jag vill berätta för er också! :D
# 2, Ja, jag känner Camilla sedan 8 månader tillbaka, så jag kunde inte låta bli att tinga en katt jag med. Hennes katter hemma är helt underbara. Mamma katt CH S* Citrinen's Gisela är en som måste lära känna människan innan hon är villig att gosa med. S*Molga's Ritha H, är helt tvärt om, hon godkänner allt och alla med en gång, är först fram och gosar.
Nu har iallfall kattungen både ätit, gått på toa, och hon spinner som en tok, bara man egentligen rör vid henne, och hon har fått vara framme vid en först. Om jag själv kommer fram till henne, så går hon och gömmer sig under sängen.
Annars inatt verkade om pigg, hon kikade runt i rummet, alla vrår som fanns. Och när hon tröttnat på det kom hon upp i sängen och knölade sig in under täcket igen. (där vill hon ligga hela tiden, vet inte om jag kanske har för kallt ändå - 21 grader?)

Oj, var pilarna kommer ifrån har jag ingen aning om.. :S
Men iallfall, klickar man på dem så kommer man till Camillas katt Ritha! xD
Vilken söting!!

Jag tänkte redan. Funderade att inte hade jag hört att Jolly Rogers ha cornish - mycket vackra devons nog. ;-) Vällkommen både hit och till devonvärlden. Om du inte skvalrar, kan jag berätta - bara åt dej - att jag har också en lilldemon. Försöker få några bilder till albumet.;-)

# 7, absolut ska jag inte skvallra! ;) Men jag tycker att jag måste få visa upp min skönhet för välrden! :D Jag kommer nog inte kunna hålla fingrarna borta från en Cornish i framtiden så jag tänker inte sluta vara aktiv här, och ni får tåla att se lite Devon bilder! ;)