Bilder från Fräsets utställning
Tänkte bara att jag skulle dela med mig av några bilder från helgens utställning här i Uppsala.
Brisingamen, Fylgias, Saga (väl? jag var lite förvirrad), och så har jag virrat ihop alla namnen så jag minns tyvärr inte vem det är som håller Saga. Förlåt. Och så domaren som jag inte heller minns namnet på. Haha! Ja, men en bild får ni i alla fall, trots virrigheten.
Åh vilka fina bilder!

..ha ha ha..kan inte annat än skratta..åt dina kommentarer…hjärtligt…

Åhh men tack. Jag had eju kameran med mej, men kort tog jag ju inte!
Sista bilden är på Tullis (osäker på stavning) katt Aino. Hon vann BIS kastrat hona båda dagarna. Och hon fick dela rum med Surt, pga av plats brisk kan man väl säga. Men det gick ju bra det också.
Tack Chickan. Och tack för att Brisa, Freja och jag fick sova hos dej! Kram!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

#3 jeij!
jag fastnade på bild. och snyggingen i Lones armar är S*Spotless Sesam.

Ja - hihi jag ler också stort åt dina kommentarer- låter lite som mig det där!!
Men tack för att du visade oss fotona-det är alltid kul att få se efter en utställning!!

Mitt namn stavas Tuuli, men fattar nog alla varianter ;) Tack för foton på Aino, vad trevligt att se foton på henne på den här sajten!
#11: Hej Tuuli-vännen, kul att se att du hittade hit! ;) Har bara väntat på att se dig här.
Ja Aino är fantastiskt vacker och jag bifogar en bild som Rexjen (S*Rex Dandy) tog på henne på utställningen oxå. Grattis återigen!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Cherish: jag sade ju att jag bli medlem här genast på måndagen ;) Vad fin bild på Rexjen har tagit på Aino! tackar igen för gratuleringar :) I väntan på SK:s utställning i November… :)

Hihi! Kul att se att mina bilder hittat hit 
Fina bilder!

En massa typon jag skrev i mitt inläggg och kan inte hantera den så här sent… ni säkert föstod åndå ;)

Hej!
Tack för fina bilder!
#16 Välkommen hit än en gång och nu vet jag ju lite mer om vem du är. Fylgias har berättat om sin helg och pratat varmt om dig. Håller med om att Aino är fin.
Hoppas få se mer av henne här framöver.
Grattis än en gång till fina framgångar och Chikan, du fick nog till det ärtt bra med kommentarerna ändå även om du verkade lite förvirrad av allt runt dig. Inte lätt att hålla ihop allt på en utställning där det händer så mycket och då du om jag förstod det rätt inte ens kunde närvara så mycket.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

# 17
Tack :)