Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 345 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-10-17

God morgon. Nu tänker jag lägga mig. Är klar med alla bilder som inkommit till Titelkattsalbumet resp Färggruppsalbumet.

Sköt om er idag

smirik
0

God morgon

Försovit mig så får rusa till jobbet… ha en bra dag alla

LinusCRX
0

#0 Jisses vilket jobb du har gjort! Tack så mycket! Roligt att titta på sidorna.

Uppe med uppen idag för att lämna bilen på verkstad. Inkallad (igen!) för någon åtgärd av ABS-systemet…. Tror detta är femte eller sjätte gången bilen blir inkallad så man har liksom tröttnat. Bättre det än att man sitter utan bromsar…

Har fler intervjuer på gång och det känns riktigt bra. Hoppas bara att man lyckas få något av jobben i slutändan. Det är ju så hiskeligt många som söker per jobb.

Linus har satt säg till rätta i fönstret för dagens morgonspan av grannkatten Sassi som brukar promenera förbi så här dags. Han blir så till sig när hon visar sig och söt som bara den är hon också. Han har bra smak Skrattande

majsan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon. Ska ner i tvättstugan och tvätta alla assistentskjortor sedan helgens utställning.. Tack och lov så behöver de inte strykas.. Planerar för söndagens resa att hämta Yamyam till omparning med Nappis och denna gången så får han stanna längre.. De han inte para mer än på första löpdagen sist då han hade en annan tjej som väntade på honom..Men det är kanske bra för då har jag inte bebisar över jul..Måste till vet och felv/fiv ,blodgruppera  Bjuttan inför hennes parning med Stig.. Samt skriva anmälningar till Nerks utställning i Januari..Nu går det runt i mitt huvud men jag får bena av en grej i taget..

Ha en bra dag alla

AnnaOAstrid
0

Godmorgon!

#0 vilken nattugglad du är!

#2 Det är ju positivt att det finns jobb i alla fall :-) Vad är det för jobb du söker?

I går var jag iväg på mitt andra möte med det företaget som har sökt upp mig…denna gången var det europachefen…så det var engelska från 12,40 till 15,45 igår…jag var helt sluuuut efteråt…måste bättra på min engelska helt klart!!

ha en bra dag!

Fritz
0

God morgon!

Ingen bra dag idag.

Ha en bra dag alla!

Dolleminas
0

GladMorron allihop!! Sitter här vid datorn och ska göra klart viss bokföring för våran lokala skidklubb, för nu ska det vara en ny kassör som ska ta över jobbet (äntligen…) sen har jag en massa saker som ska fixas + att det är föräldramöten kors och tvärs känns det som…

Ha en trevlig dag alla!!!!Glad

Gittan
0

Har inte heller någon bra dag. Förkyld och ont i huvudet. Hoppas ni andra får en bra dag i dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Buffy-co
0

God morrn..

Ska dra mig ut och hämta min grannes hund som jag ska vara hundvakt åt i dag..
Det är dock sol ute nu faktiskt- men har lite svårt att glädjas åt det i min sjuka trötthet..
Men,men hundarna måste ut-sedan ska jag vänta in fast.skötaren här hemma-det värsta jag vet..Hoppas han kommer 13 som han lovat.Mitt handdukselement har ingen värme efter att de totalrenoverat lgh under..samt hoppas få fönstren tätade-då blir det badrummet som gäller en stund för Mischa och Buffy..

Ja..annars blir det väl lite försök till att städa här-igen..Katterna drar runt sand så in i bängen-jag har fått en liten gräverska här!!(precis som Danne var..)Nu gräver hon dock under tak i samma låda som Buffy-skönt nog..
Ska prova Peewee snart nu!
Men hon är bedårande ljuvlig min lilla Mischa-och värd all sand i världen..Glad

Ha det!!

kissan78
0

God dag!

Har varit lite off här då jag inte mår så bra som en del av er vet men läser iaf varje dag!

#8 Måste bara säga att jag blir så rörd varje gång du skriver om Mischa, vet ju hur du längtat så efter henne!!!

Ha en så bra dag ni kan alla!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Eine
0

Goddag.Försov mig men hann vakna till liv innan jag fick besök av Alex!Vi hade trevligt med foton och sushilunch.

Sköt om er och Fritz: i morgon är en ny och kanske bättre dag?

Tack för allt jobb Leffe.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0
Buffy-co
0

Natti natti!

Inlägget är låst för nya kommentarer