Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 279 ggr
smirik
0

God morgon 16 oktober

God morgon

En tuff vecka blir det, fredag flyttar Perelli till sitt nya hem och lördag skall vi lämna Aysha i sin foderfamilj. Jätte bra hem har vi hittat till båda men det är inte skoj alls att skulle skiljas från sina älsklingar.

Ha en underbar dag alla

majsan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla

Har inte skrivit under helgen för det var utställning i tibro och jag var assistentansvarig och panelansvarig.. Det är första gången jag gör annat än gå assistent själv och hjälp vad mycket jobb det är med att anordna en utställning..Bra att fått denna insikten och få förståelse för det otroliga jobb som läggs ner och hur viktigt det är med samarbete.. Det har gått jättebra och speciellt för den otroligt vackra Stig som är ur min  U2 kull.. Han blev Ex 1 och Nominerad båda dagarna samt Biv på söndagen..Grattis Rexmie för det..Övriga kissar som var med fick Ex 1 och kallades upp igen inför Nom så vi är jättenöjda..

Leffe
0

God morgon
#0 Visst är det svårt att lämna ifrån sig kattungar, men det viktigaste är ju att de hamnar i bra hem.
#1 Arbetet "bakom kulisserna" på en utställning är otroligt jobbigt och det är mycket att göra. Det mesta utförs före och efter utställningen. Har allt sådant arbete fungerat blir oftast utställningen jättebra.

Sköt om er idag alla

EvaG
0

God morgon. Har arbetat natt nu i en vecka och nu kommer en veckas ledighet. Ska tvätta i dag och sedan sova. Ha en bra dag nu allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Buffy-co
0

God dag!!

Har ingen särskild inspiration att skriva just nu..men när jag väl skriver brukar det ju bli så det räcker och blir över tyvärr..Generad

Här leker Mischa för fullt ensam i v-rummet i sin lektunnel..måste nog dit och leka lite..Hon är så gullig och såå snäll mot matte-hon väcker mig inte som jag trodde, utan även hon anpassar sig efter min dygnsrytm..Om hon vaknar och är pigg innan oss andra så leker hon själv..sötnosen!

Ha en så bra dag ni kan allihopa!!Glad

Eine
0

#0 det blir bra för bäsarna i de nya hemmen.

#1 Grattis till Stig -Vigs bravader.

Ayla min germanflicka är nu vederbörligen parad flera ggr under det sista dygnet.Håll en symbolisk tumme för en kull till Jul!

Sköt om er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

RacerDonnans
0

#0 Får vi följa raringarna här något framöver?
#1 Grattis till fina Stigs framgångar.
#4 Vilken väluppfostrad dam som låter er andra sova en stund till.
#5 Håller självklart tummar och tassar!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

emiya
0

God middag!

Ska strax iväg till Kungälv på ett möte, men kunde inte motstå att kika in här! Glad Konstigt, va….

#0 Vet precis hur det känns! Skönt i alla fall att de får bra hem.

#5 Håller symbolisk tumme/tass! Vad kul! 

Ha en fortsatt bra dag!

Rexann
0

Goddag!

Idag är det första gången jag lämnat min kissekull ensam en stund för första gången, har jobbat en stund och varit och handlat. Tyckte mig höra kattungar pipandes vart än jag var! Då jag kommer hem så ligger kattmamma (Daytona) helt lugnt och diar sina små och kattpappa (Timon) ligger brevid och sover, totalt obrydda om att deras matte varit borta en stund och varit nervös att de inte skulle klara sig själva (nog är man en hispig hönsmamma alltid…..)!!!                                                        

Eine! Håller bägge tummarna för att Ayla får smått, blir spännande se vad en så söt tös kommer med för godingar!

AnneAlva
0

God kväll!

Har varit på sjukgymnastik idag, jobbigt men bra. Glad  Har också hämtat ut min beställning från Ellos, en jacka som passar det lite kyligare vädret vi har fått nu, perfekt tajming!

Kyras mage bara växer, tycker den är större för var gång jag tittar på den, men så är det ju förstås inte. Väntar spänt på födseln, men det är ju fortfarande nästan tre veckor kvar, förstår inte att tiden kan gå så långsamt!

#0 Bara för att saker är nödvändiga blir de ju inte roligare. Ledsen Kram!

#1 Grattis till snygge Stigs fina resultat, vad stolt du måste vara över honom!

#5 Ser till att alla kissarna här håller varsin tass för Ayla och så håller Krycke och jag tummarna!

#8 När får vi se bilder då?? Jag är så nyfiken så jag kan spricka!! Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Inlägget är låst för nya kommentarer