Måste bara berätta
Hallå
Nu har jag vart iväg ända till Uppsala (bor i Norrköping) och hämtat en söt liten skit. Vi åkte helt fel först och fick vända.. men så kom vi tillbaka ut på e4:an och kunde ju inte vända tillbaka då.. så åkte 3 mil tillbaka igen fören vi kunde vända:P men men..
Tillslut kom vi fram till Eine, hon var super go och snäll! Och massa med söta bäbisar där.. satt och gosa ett bra tag med allihoppa:)
Nu är jag hemma igen iaf och är stentrött.. Stern von Este (sän-sän) ligger och sover i transportburen. Han har vart ute och ätit lite mjukost.. hehe! Min vovve Ecko är jätte duktig och ligger och sover i soffan.. Sän-sän fräser lite när han kommer för nära.. men de verkar gå bra:)
första bilden så fort vi var hemma*
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Härligt med lite äventyr! 
Han är så söt, lillpojken! Det kommer säkert gå jättebra med pojkarna ihop! Lycka till!
Grattis till den lille finingen !!
Grattis!!! Vad underbart söt han är! Hoppas Ecko gillar lilla killen sen!
Grattis till sötingen!!!

Grattis och lycka till med sötnosen!

Grattis till tillökningen! En söt liten skrutt är han, sän-sän. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Vad gulligt! Grattis till en fin kille!
Grattis till tillökningen. Hihi.

Oj-vilka urhäftiga öron han har!!Ursöt!!

Kan bara gratta till lill raringen! Lycka till. Vi lär få se mer av honom framöver räknar jag med!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Han är ju bara så fin..Grattis till en härlig kille
Grattis till sötnosen!!!!
Oh tack Lis1! jag har tänkt på er och undrat hur kan klarar en hund. Det brukar ju gå bra, har själv haft hund och katt ihop och de blev goa kompisar.Sän-sän får det bra hos dig!/Kram
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Han är jättefin den lille grabben! Grattis till dig Lis1 för att du har äran att ha en liten kille från Eine hos dig. Jag har en jag också, CH S*Djäknens Fafner, nu drygt 3 år gammal och alldeles, alldeles underbar är han! Hund har jag också, en dalmatiner.

..vilken liten sötnos…grattis..

Grattis till lilla Godingen!
Du ska se att det går finfint med hunden. Vi har tre hundar och just nu 5 cornishar hemma och det är nemas problemas.

Vilken snygging!
Tack så mycket allihoppa:)
just nu vågar sig sän-sän närmare eckos ansikte som tittar upp över kanten till bordet:P
Ecko verkar vilja ta hand om honom och slicka honom.. men ecko blir lite avis nu i början också.. när jag sitter och myser med sän-sän.
Men jag tror me de kommer gå bra.. snart så! Bara dem vänjer sig vid varandra så blir dem nog bästa vänner..
Racerdonnans- klart ni får se mer av honom:) hehe
Eine- Tack eine.. de tror jag med:) Han är så himla mysig och go.. kommer och ska gosa hela tiden. inte en lugn stund:) haha!
Spotless- Ja jag är jätte glad övar att få en liten kille från eine.. Han är både vacker och go:)
haha.. de blir så fina inlägg hela tiden.. dem blir lite långa.. sän-sän går på datorn hela tiden:P
Ja just de, när ecko och jag var ute ett varv så gick sän-sän på lådan:) Så nu hittar han den me..

När mina första cornishar flyttade in hade jag flera dalmatiner. Hundarna tyckte att kattungarna skulle tvättas heeela tiden, det enda jag var orolig för var att kattungen skulle bli för blöt och därför kall, (givetvis torkade jag dem torra vart efter). Hala som tvålar blev de av allt pussande. ;) Jag anser mig ha haft tur, det har inte varit några som helst problem att få ihop hund och katt. I dag älskar alla katterna Elsa som nu är den enda hunden här hemma.
Lycka till!
sän-sän kollar lite spänt på ecko*
redan framsteg, ecko och sän-sän har nu vart väldigt nära varandra i soffan.. Sän-sän fräser en del fortfarande.. men dem kommer närmare varandra åtminstonde. Nu går han mer obehindrat på golvet.. bara att ecko fortfarande är väääldigt intresserad såklart.
hehe jaa, förhoppningsvis blir de som du säger spotless:)
Jösses amalia vad söt han är!

MER KORT..Jag vill se mer kort..
å mammas gulleplutt….Du är duktig på att fota, Lis1!
de gäller att vara fort me kameran.. hehe:)
men nu kommer massa bilder:)

..vilka härliga foton…du menar inte att de är "färg i färg"…

Underbara kort och villken attityd lillkillen har..Hunden och kissen passar ihop på något sätt färgmässigt
Haha.. jaa ecko har respekt för sän-säns klor:P
Tänk att en så liten kille kan bestämma:)
Jaa de roliga är att båda har ett vitt och ett svart öra.. och en svart fläck på läppen:P

Galet fina bilder!

de e ju jättefina…. verkar ju gå superduper bra.. bra att katten visar ialf vem som bestämmer
hahahha
Vi kanske ska föreslå ett Tema till månadens katt.*Som Hund och Katt*? Eller så får ni göra en ny tråd tjejer och killar! Ni som har både och, samt fotograferar? Tänk vilka sköna scener….Grabbarna ser ut att passa bra ihop på alla sätt Lis1!?
Hehe tack tack:)
Joo då, de går framåt varenda minut tycker jag.. förut satt jag och kolla på tv, då låg ecko med huvudet i mitt knä och sän-sän låg på andra sidan:)
Eine, jaa dem passar verkligen bra ihop:) Går fort framåt tycker jag. Bara 3 dagen och dem myser redan med varandra.
Usch, jag kan inte sluta fota.. så blir mycket bilder;P
urhäftigt att de matchar varandra i färgerna! Han är verkligen fin! Eine han kommer bli eftertraktiad kille som stor ;)
Vilka jättehärliga bilder! De passar verkligen bra ihop. Och härligt att det går så bra så snabbt också. Vovven är verkligen enorm i jämförelse. Gillade första bilden #27 jättemycket! Snyggt!
Underbara bilder! De är ju helt fantastiskt söta tillsammans!
Äktenskapstycke? 
AlexH- jaa, och dem är lika hårlösa också;P
Chikan- Ja de underlättar. Trodde de skulle gå flera veckor.. men dem är snabbgillande:P
Ja, den bilden vart bra.. sen gillar jag bilden dä sän-sän ger en rak höger med.. men man borde ha systemkamera så man kan ta varenda sekund ist:P
Ser ut som om ecko är super stor jaa.. men han är bara en mellanstor hund egentligen. så är nog sän-sän som är minni;P
Lullan- hehe jaa absolut:P
Och tack johannaK för puffen:)den är skit snygg!
dom e såå fina tillsamans.. skönt att d går så fort framåt me dom också =)

Lis1 - Dina killar är verkligen fina tillsammans, båda två är helläckra!

Himmel, vilka fina bilder! Och jag älskar att de går färg i färg, de matchar verkligen varandra grymt bra.
Klart lillkillen ska ha kattityd, han är ju rex! 

Lis1 var inte orolig, inte får vi se för mycket bilder av denna bedorande par! Båda är bara så läckra. Stor grattis - där har du fått en fin kille hem.
*Sän-Sän* är bara smeknamnet, han heter S*Djäknens Stern von Este, efter en berömd diamant.
Malin, ja dem är sååå söta;D Kom hit och säg hej vet ja!:P
Spotless- Tack så mycket, de tycker jag med:P hihi.. var inte riktigt meningen att dem skulle passa så bra. Men antar att jag faller för svart/vitt;P haha!
Buffy-co, Ja de vart rätt bra bilder.. lite tråkig bakgrund. Men men:P Jag måste vara ärlig.. Jag har alltid velat ha en katt som heter Móri.. så jag kallar honom egentligen privat för det. Men han är såklart fortfarande Stern von este när jag presenterar honom för folk:D (hoppas du inte misstycker eine, jag lovar att visa upp honom som den diamant han är:))
Anne.s- jaa klart, han är ju rex jaa:P haha! Och pratar MYCKET gör han.
Elica- vilken tur, för de blir nog många fler;P Älskar att ta kort. Men man får vara snabb som blixten. Tack!
Eine, Puss på dig, för den här söte lille plutten:D
Snart ligger de nära…Kram
#65 Inte överöser du med en massa bilder heller! Vi kan nog aldrig se oss mätta på bilder här inte! 

Kommer ihåg den där känslan! .:-) När man har varit orolig, och märker sen, att djuren blir kompisar. Skönt för er alla tre!
Ja! de är en underbar känsla.. en sten från axlarna:D Nu vet jag med säkerhet att de funkar.. hihi.
Ecko slickar sän-sän väldigt mycket..och naggar lite kärleksfullt.. men ibland tar han i för mycket så sän-sän säger åt honom.. trodde de var det han gjorde nu med. Men ecko låg där lika oförstående som jag!:) haha..
Härliga bilder Lis1! 

Jättehärliga bilder! Fina Ecko och fina Sän-Sän! 

Hå hå vad fiiint!!
Ecko ser ut som om han har fått en bäbis. Sådär stolt och beskyddande på samma gång! Jättekul att se dina bilder!
mmm det märks att echo är försiktig och VET att han ska vara det med lilla pyret som inte ens kan skälla ordentligt…En go hund du har Lis1!
Lullan1, tack så mycket, de är bra när man har en kamera just nu med. Tar bilder heeela tiden:P
Anne.S, Tack tack, ja man kan ju inte bli annat än kär;p
ylvan, Ja de tror han nog med, så som han håller på och slickar och pysslar om honom. Han säger tom åt honom när han går upp på vardagsrummsbordet,för där får man inte vara:P haha!
Eine, Ja, de är verkligen över förväntan! trodde inte de skulle gå såhär fort alls. Dock är Ecko väldigt avis fortfarande om någon kommer och hälsar på och gosar för mycket med sän-sän. Men de lägger sig nog de med snart:)
en bild till*
jag är bedårad!
#84 *hjälp* Din stora vofsing skulle ju kunna äta upp lilla Sän-Sän i ett nafs! Men han är väl lika snäll som han är stor kanske? *ler*
Men Lis - åh vilka härliga bilder på dina älsklingar! De matchar varandra och det syns ju hur försiktig Ecko är med Sän-Sän. :) Snacka om kärlek och storleken har ingen betydelse!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Eine, jag med:D
Lullan1, Haha, ecko är väl inte så stor.. bara 61cm i mankhöjd;P Ja du ser ju hur han är enligt bilderna:D Han är en go hund!
Cherish, hehe jaa verklig kärlek:) Vet inte om de är kompiskärlek eller kanske pappa-son kärlek:P Han är väldigt försiktig.. men naggar till rejält ibland när han ska tvätta honom. Men då säger sän-sän till ordentligt me..:)
Lis1, de verkar vara ett härligt par! 
Å vilka härliga bilder! Blir alldeles glad i kroppen. MYSIGT!
helt underbart att de funnit varann. De är så söta ihop!
#93 Sööööt! 
*..vi är kompisar vi…*
Haha, tog de här några minuter senare.. han la sig uppe på ist:P
Och så kan jag berätta att när vi går och lägger oss i sängen sover ecko bredvid mig vid huvudet.. och sän-sän lägger sig mellan ecko och mig. Och så blir han snuttsugen och börjar snutta på min hand först, men sen blir de ecko ist. hehe, kommer ju dock inget ur ecko:P
eller ur din hand heller.. hihi.stackars lille plutt
#96 Men jösses så härligt det ser ut! Vad lycklig Ecko måste vara som har fått en sån mysig liten kompis.

#96 Den bilden är toppen! Ett djur med två huvud:-)) Det ser ut som om Sän-sän bara skulle vara en fläck på Ecko.
hihi.. jaa dem är för goa!:) Ecko är glad han.. nu slipper han vara själv när jag försvinner ett tag.
Nu tänkte jag vara lite små jobbig. Men skulle några vilja säga vilka tre bilder som är bäst av alla dem här?? Skulle vilja rama in dem nämligen. och kan inte alls bestämma mig för vilka som är bäst.
tacksam för andras åsikter:)