Bildbomb...

Här är första gosnatten med Buffy!-dvs tredje natten..(
..alltså för 5 dagar sen-ligger lite back med foton..)
De två första var det vid mattes bröst som gällde..(suck..det var mysigt tyckte matte - men hon återkommer säkert..Hon "betar av" oss.. Nu håller hon på och vänjer sig vid att Smilla ligger i sängen..)
Mischa var i början inte säker på att Buffy bara var så genomsnäll som hon nu har märkt att han är!!
Han är ju sååå snäll mot henne-inte ett ont "ord" mot sin lilla prinsessa..
(men det visste jag innan..)
Åh, vad hon är sööööt lilla Mischa
Roliga busbilder!
Vilken rolig tunnel! Var har du hittat den?

Jag fyndade dessa tunnlar(2 ihop..) på Rusta i september tror jag det var….för 19 el.29 kr styck!! Helt otroligt billigt..Det sitter en liten mus innanför hålet mitt på också
Jag skrev om det här då så att flera skulle kunna köpa -det var ju synd att du misssade det då..
Antagligen är de väl slut nu-men man vet aldrig med Rusta-ibland får de påfyllning på reavaror också..
Annars är ju deras priser så låga överlag..om de nu får in nya menar jag..
Det roliga är just att de inte är raka utan trevägs..och att man kan sätta ihop dem till hur långa gångar som helst..jag har ytterligare en faktiskt som inte är påkopplad här..
Oj vad hon har kul. En liten forskare minsann. Hon ser ut att vilja ta reda på hur tunneln hänger ihop och visar gärna herr Orm och fröken Råtta också. Underbart!

#9 Jag lyckades missa ditt tips då tyvärr. Jag tyckte de var super coola när jag såg dem hos dig.
Hon är lika ljuvlig både suddig och skarp
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Vilka fina busbilder du har fångat på Mischa! Hon är verkligen jättesöt, och Buffy verkar ju vara som en stor snäll farbror som tar hand om henne. Gulligt!
Vilka roliga bilder och vad hon verkar busig.