Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 238 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-10-15

God morgon. Nu är vi mitt i oktober och vintern kommer närmare och närmare. Har tvättstugan idag så gissa vad jag ska göra.

Sköt om er idag nu

AnnaOAstrid
0

Godmorgon!!

#0 *avis* jag vill oxå ha tvättstugan….det skulle betyda att jag fick vara hemma..sååå trött idag. Denna veckan är så mastig. Ska sitta i revision tisdag onsdag, hinna med att träffa företaget igen som jag träffade förra veckan på tisdag…Torsdag o fredag är fullbokade med möten :-(

Men Astrid är pigg igen i alla fall!!! :-)

Rexann
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Äntligen har Daytona förstått att hon blivit mamma, hon sköter sina kissebebisar exemplariskt. Det har ju varit lite problem att få henne att förstå att hon blivit mamma, men nu verkar hon ha förstått vinken!

LinusCRX
0

#0 Jag tänker så det knakar…undrar vad du ska göra Skrattande

#1 Oj, oj, oj, du har fullt upp i veckan! Förstår att det var segt imorse. Det tyckte jag med. Det var varmt och gott under täcket och kolsvart ute…suck.

Här blir det storstädning av. Hann inte riktigt i förra veckan. Så Linus går väl och gömmer sig under sängen när "röda faran" (= dammsugaren) är framme.

Min man var nervös nu på morgonen. Det är hans första dag på nya jobbet.

Ha en bra måndag alla!

Aje-T
0

ja i morse var det nästan omöjligt att kravla sig upp. Särskilt när Mauritz ligger utsträckt intill mig och bara spinner. Nåväl nu sitter jag här och försöker jobba, men kan ju inte låta bli att kika in här lite. Rapporter och kommunikationsplanen får vänta lite…..

Eine
0

God förmiddag. Idag ska jag iväg med German-rexan till pojke igen..Få se om de får till det.Sköt om er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Buffy-co
0

Go morrn!

Grått ute…

Ska i dag vara hundvakt åt min grannhund som jag brukar ha ibland..

Ha en bra dag alla!Glad

Lindaluring
0

En vacker höstdag med strålande sol och klarblå himmel. Ska få jobba extra idag. Inte dumt.

Hoppas alla får en jättebra dag!

KaCee
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godagens!
Idag ska jag börja förbereda för kattungarnas flytt från födselkartongen till lite stööre område. De blev 3 veckor igår och nu kommer de ta sig ur lådan alldeles snart. Bättre att gå händelserna lite i förväg.

Lägger in en bild på fröken Hattrick.

#2 Åhhhh… så skönt at höra! Gammelmormor blir ju orolig när hennes barnbarn inte riktigt förstår hur man gör.

[Wiveka]
0

God dag!

Tove mår inte bättre, fortfarande huvudvärk och yrsel. Tyvärr får man ju inte vara hemma när barnen blir så "stora" som 15-16 år. Så det blir till att ringa ofta.

Ikväll kommer AlexH och ev. några kattunge köpare.

Ha en bra dag!