Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 616 ggr
AnnaS
0

God morgon 14 oktober

Nu bär det av till Lund!! Kommer att vara utan internet de första dagarna, på torsdag hoppas jag min bärbara dator har kommit!

[Silkwaves]
0

Godmorgon och en God Flytt till dig Anna ! Glad

rexmamma
0

God morgon!

Lycka till med flytten Anna! Det blir gott om trevligt cornishfolk i Lund Skrattande.

Natali
0

Godmorgon.

Lycka till AnnaS med flytt och allt. Ser fram emot att få hör hur det har gått sen.

Själv är jag upp med sonen. Vi ska städa lite, för det skulle ha gjorts i går. Sen har jag lovat sonen att göra smör och baka bröd, han frågade hur det gick till. Sen kommer cherish med familj, och sonen är överlycklig. Nu är det inte snö kvar här heller.

Natta

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

[Wiveka]
0

God förmiddag!

Precis tillbaka från Södersjukhuset där Tove tillbringat natten med en misstänkt hjärnskakning efter ett misslyckat hopp på jympaträningen igår. Det fanns ingen plats för mig att stanna över natten så jag åkte hem och sov och var tillbaka vid 9-tiden imorse. Efter ronden fick hon gå hem då allt såg bra ut, hon kommer få ha huvudvärk några dagar framåt.

Tur i oturen! Ha en bra dag allihop!!

LinusCRX
0

Lycka till med flytten och nya jobbet AnnaS!

Hoppas Tove kryar på sig ordentligt och huvdvärken går över snart!

Här blir det bara en slapp och skön söndag!

Ha en bra dag allihop!

Buffy-co
0

God dag!!

Hoppas att allt gick bra med resan och jobbstarten Anna!!om du läser detta när du till slut  fått kontakt med nätet igen!!Jag har mailat!

Här är en grå dag..man vill helst slippa gå ut och bara gosa med katterna..
Men man har ju hund också som måste ut i ur och skur..

I dag måste jag hinna göra något kul med Smilla ute..
Har ju haft fokus här hemma ett tag nu..men det är så skönt att Buffy och Mischa ligger tillsammans när jag kommer hem och har varit ute!!Nu kisssar hon på Buffys" låda också - så den andra har jag tagit bort..Hon hoppade själv upp på bänken och in i huset istället….hon gillar tydligen detta med tak på lådan.
Och då slipper Buffy gå och "muttra" samt kolla i hennes låda vad hon gjort..han verkade så stött över att hon inte kissade i hans låda förut!!Glad
Men de sprätter som bara den (har låd-luckan borta ännu..) så jag längtar verkligen efter att testa Peewee sedan!!

Ha en bra dag allihopa!!

RacerDonnans
0

Lycka till önskar även jag. Hoppas allt ordnat sig på alla sätt!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Anna77
0

Lycka till AnnaS !!!

AnneAlva
0

Godkväll!

Idag har jag träffat trevliga Fritz och hälsat på hemma hos Eine och kikat på en massa gosnosiga och tokbusiga kisseungar. En mycket trevlig dag som avslutningsvis har toppats med lite godis framför tv:n, jag är nöjd. Skrattande

#0 Hoppas att flytten har gått bra och att du blir återuppkopplad mot "världen" snart igen!

#4 Hoppas Toves huvud snart slutar göra ont, otäckt med hjärnskakningar… Fundersam

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Buffy-co
0

Sov gott nattugglor..!!

Inlägget är låst för nya kommentarer