Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 254 ggr
Melle_bus
0

God morgon 13 oktober

God morgon.

Idag kommer en kompis hit med sin familj och ska sova över. Det blir nog lite god mat och sen ska vi spela ett kul sällskapspel, Med andra ord heter det. Ska bli trevligt. Först ska vi en sväng till sambon syrra som fyller år.

Ha en trevlig helg alla.

AlexH
0

Godmorgon! Idag är jag "gräsänkling" med två barn, två hundar och en katt :)

Ska försöka få dagen att flyta på någorlunda nör mannen är på sin första jakt sedan han tog sin jaktlicens! ha en trvlig dag allihop, här i stockholm är det soligt härligt höstväder!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

AnnaS
0

Idag ska jag göra allt Skrattande Ska städa och packa inför imorgon! Ska också ut och shoppa det sista jag behöver… Det är mycket nu!

Kommer att bli utan internet några dagar, men i slutet på veckan ska jag hämta ut min laptop. Har beställt ett abonnemang mobilt bredband och då följer det med laptop Skrattande Tänkte det skulle vara praktiskt med en sådan nu när jag ska leva i kappsäck. Försökte också säga upp mitt bredbandsabonnemang i min lägenhet eftersom jag inte vill att det ska stå och ticka pengar bara, men BBB gav mig tre fria månader istället, TACK!

Fritz
0

God morgon!

En solig och kall dag här nere i Kalmar. Ska åka till stockholm om en stund och imorgon ska jag åka till Eine och hämta min lilla tjej. Innan tänkte jag att fika hos Anna.S och titta lite på hennes katter. På måndag när jag kommer hem så kan jag lova att det blir en bildbomp på det lilla undret!

Ha en bra helg alla!

[Wiveka]
0

God morgon!
Ikväll kommer mina föräldrar och har färska krabbor med sig. MUMS!
Annars har jag inget speciellt på gång idag, utom städ och tvätt förstås.

Ha en bra dag!!!

Natali
0

Godmorgon.

Vi har ätit en sällsynt helgfrukost, med alla samlade (katter också). Vi brukar ge varandra sovmorgon på helgen, men idag klev vi upp båda. Tycker det är så mysigt när alla är samlade. Osså är det faktiskt så härligt när det är vitt ute. Har satt upp matbordet åt fåglarna så katterna har fin utsikt. Fast jag tycker inte om kylan. Är förkyld nu också, brukar inte bli sjuk hela tiden, förutom det jag alltid är sjuk i då. Så blir nog en jobbig höst.

Nu ska jag o sonen bygga lite hus i SIMS2, och sen ska jag på en ansiktsspa behandlingsvisning hos RacerDonnans. Ska bli skönt.

Ha en bra dag (och varm också).

Lycka till med dagen allihopa!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Lindaluring
0

Kallt och mulet i sundsvall idag. Den mesta snön har ändå smält bort. Tänkte att jag skulle åka ut till stugan idag och skrapa dörrar. Usch vad tid det tar! Jag är lite otåligt lagd. Ikväll blir det avskedsmiddag då en av mina kopisar har fått jobb i Uppsala och ska flytta dit.

Hoppas alla får en jättebra dag idag!

AnneAlva
0

God förmiddag!

Sitter och kurar inne idag eftersom gårdagen bjöd på snöblandat regn som gjorde mig både kall och genomblöt. Är ytterst misstänksam mot vädrets makter idag och vågar mig nog inte utanför dörren förrän jag ska på tjejmiddag hemma hos en kompis ikväll. 

Imorgon får jag träffa Fritz ocn bjuda på fika. Kanske följer Anna77 med också, ska bli roligt att träffa andra kattgalna människor, man känner det som om man lever i en liten kokong ibland. Glad

#6 Du får introducera henne/honom för Uppsalas kattmaffia när hon/han kommer ner då. Flört

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Eine
0

God förmiddag! Ska till vet och chippa bebisar och så ska jag städa.(haha det blir som det blir med en massa små-raketer farande runt…)Nå allt löser sig när  stunden kommer.Sköt om er alla, kör försiktigt, ät inte för mycket kex och lägg locket på toan om ni har kattungar.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

A-M.H
0

God morgon !

Nu äntligen har 16 galopperande "hovar" somnat. Varit värsta galoppbana här i nån timme.Räcka ut tungan

V-75 inlämnat..som vanligt..ska iväg på en försenad födelsedagsbrunch med en kompis. Trevligt..jag får välja ..vad ska man..thaimat…el…..är lite känslig efter att ha läst "krogsanering" Sthlm…huuu..så mkt snusk…

Guu'vad jag hoppas på lite vinst..har en redig restkatt (12 835 kr) att betala…ja jag tycker den är redig….så trist….Håll nu tummar att cikiner trillar in…

Toa locken är på Eine..har några vuxna ( o en liten) "dykare" här..Flört

Ha en jättebra dag !!

Inlägget är låst för nya kommentarer