Fler som går i väntans tider?
Är det någon mer som väntar hem en liten kattunge, eller har en kull hemma nu eller väntar på en kommande kull?
Berätta allt om den/dem, vart den/dem kommer ifrån, hur gammal den/dem är nu, vilken färg/färger mm.
Jag får hem min första CRX-bebis i om ett tag. Hon kommer ifrån Goldens och är en svartsköldpaddsilverspotted, är nu 6 veckor. Helt bedårande.
Det är riktigt plågsamt att behöva vänta så länge.
Bildbomba mig gärna med bebisfoton
Åhh vilken sötnos! Jag går i väntans tider men det är en vuxen sphynx som ska flytta hit om ca 1 månad. Sen om jag har tur kommer det en liten krullisbebis hit om ytterligare några månader men det är inget klart bestämt om vilken.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Jag väntar på att min hona ska börja löpa sedan ska det bli kattungar är det tänkt

Jag väntar på en liten sötnos från Djäknens, ska hämta henne på söndag. Det är en liten lilapadda, ska bli SÅ spännande.

Vi vänter på att få Iris HCM skannad i november sen skall hon paras.

Vi väntar kull precis i början av november, plågsamt lång tid kvar!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Tjoho!! Har fått reda på att min sphynxtös kommer redan nästa vecka! Längtar…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Och här väntas både det ena och det andra..Jag hatar att vänta

Japp här väntas det på en kattunge.
Stolt ägare till tre La permer

8# Har du bild på den lille/lilla?
#9 Nu blir jag nyfiken, berätta mer
#10 Vill veta mer, foto, hona/hane, färg, vart den kommer ifrån mm
#11 Här kommer en bild men hon är inte så liten, hon är 2,5 år och världens charmigaste, det var den här tösen som fick mig att falla för sphynxar och nu ska hon få flytta hit!! Är så glad!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#12 Hon är ser jättegullig ut! Har hon små tofsar vid öronen, eller ser det bara så ut på bilden?

H*n är hemlig ett litet tag till och H*n har rät färg

Skriver som monica..H-n är hemlig och har också rätt färg
Men om allt klaffar så om ca en månad så kan jag berätta..
Sedan väntas ju på att Nappis ska få smått

Inser att det ser lite konstigt ut med ordvalet rätt färg.Det råkade bara bli det det var ju inte därför just denna kattunge valdes ut.Bara en extra liten bonus i det hela.
#13 Ja hon har små tofsar vid öronen men det är mest öronformen som gör att det ser ut som lite större tofsar! Hon har ett underbart temperament lilla snufsan!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#17 Så sött!
Lycka till med henne!

#12 vilken mysig kisse du får hem 
Vi har också bokad en liten kisse fast h*n är inte äns född än men om allt blir rätt då…..

Min väntan är över..*phu*..men jag hölls länge på halster så….
#12 Nu är ju inte detta min favoritras ärligt sagt..men jag tycker katten ser minst sagt- mycket egensinnig och bestämd ut!!
Jag är glad för din skull Kissan!!
Kul att få sin första kärlek till slut!!

#12 Oj en sån supersötnos, gillar verkligen hennes teckning
#14 & 15 Låter spännande, ni får lova att inte hålla det för hemligt allt för länge

Väntar också, i några veckor till…
Fast… den lille ska ju inte bo hos mig ju så jag får bara gosa kissebebis ibland. 

21#Jag kan ju säga att det är en liten gosse..

#9 här väntas ingenting och det är bra mycket tristare än att vänta, så ha tååålamood