god morgon 2007-10-12
Idag var det upp i ottan och tvätta. Medans jag höll på o lassa in en maskin kommer Palle och hoppar upp på badrumsspegeln (ett sånt där skåp med lampår upp och nere) och spyr….. Allt blev nedstänkt med osmält kattmat. Stackars gumman.. Ella tyckte det var jätte intressant 
Hoppas det gick bra på arbetsintervjuerna igår. Berätta….

lite stavfel…
är lite trött idag, jag menar badrumsskåp med lampor (spots) uppe och nere
God morgon!
#0 #1 Jag har hört talas om ljusår, men lamp-år var något nytt
Jisses vilken start på denna fredag och det är ändå inte den 13:e…..
Det rullar på med intervjuer. En till hörde av sig igår kväll…. Idag blir det tvätta, städa, handla och curla katt 
Ha en skön fredag!

Hej hopp!
Har ingen koll på mitt liv just nu så huvudet värker bara av att vara vaken.
Vet ej hur jag skall få ihop allt.
Ikväll och imorgon har jag hudvårdsvisningar med aloe vera produkter men som tur är har jag hjälp annars skulle det nog bli lite väl virrigt just nu. Hoppas allt lugnar ner sig till veckan och att jag känner att kontrollen över livet kommit tillbaka lite i alla fall.
Kram på er alla och ha en trevlig helg!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Morning!!
Min intervju i onsdags gick riktigt bra! verkar vara ett spännande jobb!! Just nu så sitter Europachefen för företaget och läser min CV
för att besluta om vi ska träffas o kolla så personkemin stämmer i nästa vecka….pirrigt!!
Helt sjukt stort företag…i hela världen så har de 58000 anställda…största delen ingenjörer…sjuuuukt stort!
I går var jag på Ullared!! Mycket folk men som alltid..skitkul!! När jag kom ut därifrån var jag hungrig som en varg och fötterna ömmade…till råga på allt s spöregnade det så när vi satte oss på bussen så var jag blöt in på kroppen…brrrr. Sovit som en stock i natt (Var inte hemma förrän 22,45)
#0 ….osmält kattmat…..nice ;-)
#3 Ha en trevlig helg själv
, jag för min del håller på att förbereda en liten Sollefteåturné med både det ena och det andra… Ska hinna både att träffa svärföräldrarna, fara till ett medium (spännande…), och sedan vara på sollefteåmarknaden med kollegor, våldgästa min lillebror och ev. hinna träffa maken när han ska komma och hämta barnen…,
Det regnade här igårkväll och sedan frös det på inatt , som grädde på moset har de lovat mer snö i inlandet i helgen (jag har inte hunnit/kunnat bytt däck på bilen än), men allt går väl bara man tar det lugnt…
Ha en trevlig helg allihop!!! (får se om jag hinner låna datorn av min lillebror..)
God dag. Ska till Borlänge i helgen. Nyss vaknat och sovit gott. Kul att läsa att det går bra med intervjuerna. Hoppas de leder till jobb.
#3 Ta't lungt
Sköt om er resten av dagen

Go dag!
Här är det grått och trist ute..
Tur man har en liten solstråle här hemma(där fick jag till det..
)
Ska idag lämna henne och Buffy en stund för att åka med Smilla och hämta min mamma som ska få se underverket!
Är inte alls orolig att lämna dom-och Rory (Jag HAR andra namn men haha- fnular på dom..)verkar inte tugga på en enda sladd el. något sådant farligt..
Smilla är lugn och undrar vad för liten skrutta som är här-tittar viftar svans och väntar på att Rory ska närma sig henne!
Hon har dock varit avvaktande-men inte jätterädd..Sitter högt och studerar den konstiga varelsen med de långa hängöronen..
#0 osmält kattmat..*harkel*- hos mig tar en viss liten Smillla hand om det om hon hinner före matte
- Mums tycker hon!(och hon är noggrann..inte ett spår kvar..)
#3 Du får inte stressa så där Ingela!!!
Hoppas det lugnar sig snart-och att vi snart ses igen och hinner prata mera!!*kram*
Lycka till alla med jobb på gång!!
Och- tänker på dig Anna77 i dag-första dagen på nya jobbet..
Ha en bra dag alla!!
God fredag alla rexare!Regn och mörkt ute, men goa kattungar förgyller dagen..de hjälper mig att göra klomönster i gardinerna (för ljusinsläppets skull), river ner saker som låter(för hörbar bakgrunds*musik*) och spinner och luktar kattunge för trivseln över huvud taget…Vilken tur jag har!
Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora