Händig
Läcker!!!
Ser ju jättebra ut

fin är den

Jättefin, hur har du gjort?

Himla fin, ser absolut inte ur som om du har tummen mitt i handen! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Fin!!Kul för dom att verkligen klättra - på den långa stammen!!
Mycket stilig!!

snyggt!
nu blir jag ju sugen på att ta tag i mina planer också… har en helt tom vägg som jag tänkte inreda till pojkarna…
ska bara fjäska lite så jag får låna bilen och handla material

Tack så mycket!
#4 Jag var och köpte två långa bitar som jag skruvade ihop (Det var billigare än att köpa en färdigtillsågad), en platta som katterna kan sitta på (skruvas fast längst upp på den långa biten) och en träbit som ska gå ut från väggen för att hålla klätterställningen stadigt samt för att slippa fästa ställningen i golvet. (Ska vara lika lång som sittplattan är bred, minus stolpen) Klädde dem i någon utomhusmatta som var 2 m bred/m (dvs. lika lång som stolpen) som jag häftade fast med häftpistol. Fanns flera olika färger att och kostade inte mer än 50 kr/m. Köpte möbeltassar att sätta i den ände som är mot golvet så det inte blir märken om man vill flytta den. När allt är ihopskruvat och klätt fäste jag den i väggen med 2 vinkeljärn, plugg och skruv. Allt som allt gick det inte på mer än 250 kr.
Jättesnyggt!

Den där var riktigt snygg!
Den verkar ju toppen.
COOLT!

Jag blev så inspirerad av din snygga stilrena klöspelare att jag nog ska försöka mig på att göra en liknande framöver någon gång när jag har tid.
En sak funderar jag på, hur har du fäst "stödet" (det som sitter där nere alltså) i själva stolpen?

Roligt med så positiv respons! Katterna verkar gilla den också som tur är. 
#14 Med ett vinkeljärn. Syns inte sedan när du klätt den.
Wow! Enkel och snygg design. Blir jätteinspirerad. Tack för att du delar med dig!

#15 Ah, jag misstänkte att det var så, så jag köpte det idag när jag var på stan. Nu återstår det att se om jag är lika händig och klarar att få ihop det. :)

Nu har jag också byggt en!
Nefflan tyckte den var jättekul i alla fall. Shmii har för mycket att göra med sina bäbisar för att orka bry sig om nån ny klöspelare..

#18 å va roligt! Lägg gärna ut lite bilder!!
#19 Ja! Vi vill se bilder på underverket!!! 

Ska försöka komma ihåg att fota i morgon då
Fast den är ganska lik Lindalurings :)

Ser vi fram emot! 

Vill också se foto, har planer på att bygga så alla foton och tips är ju tacksamt =)