12 veckor, hurra för bebisarna!

Åhh vad underbara de är..de vita ser ut som små älvor..Vilket underbart uttryck de har!!Själv blev jag ju kär i Charlie med skrynklor på magen..och lite början till rynkpanna..
Börjar undra över detta med rynkor i pannan-är det något som är vanligare på just blåa katter??Är det något man bryr sig om när man bedömer en katt?Är det önskvärt eller ej- spelar det ingen roll?
Eller har det bara med pälskvaliten attt göra?Det borde ju vara det - att de med tunnare silkespäls har det- men Danne var även välpälsad med mycket vågor i sin silkespäls när han var ung och frisk.
Jag ääälskar ju just dessa rynkpannor..Buffy har det inte tyvär.
Men han har ju helt annan päls mot Danne.
Någon som vet något om detta med rynk i pannan??
(förlåt liten stöld av tråden..)
Åhhh vad söta de är! Börjar bli "stora" nu!
Åh, sötnosar! Vikla fina bilder. Log lite när jag såg sista bilden av Charlie, ser ut som han tänker "huka er grabber snart laddar hon om" 
Det roliga är att Charlie kommer att flytta hem till mig nästa lördag! NI kan se honom här till vänster på bilden. Nu väntar vi… tilll och med husets husse… Det ska bli roligt att se de där rynkorna ni pratar om, vad som händer med dem!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Underbara bilder Hanna! Jag förstår varför ni har valt att behålla Börje, han är ju helt bedårande!
#9 Grattis! Vad roligt att han stannar kvar hos oss på sajten! Det ska bli kul att följa honom!
Ja, det kommer bilder så småningom - hoppas att han blir en "linslus". Trevlig sajt det här, här kommer jag att trivas
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Vad fina de är!