God morgon 2007-10-10
God morgon. Det var länge sedan jag var först. Vaknade och upptäckte att klockradion inte gick. Var tvungen att gå upp för att kolla hur mycket klockan var och hamnade här.
Sköt om er idag

God morgon på er alla…lite jobb väntar men annars är det lungt..
God morgon!
Hoppas att ni får en härlig onsdag!

God morgon.

God morgon
På måndagen var vi hos veterinären för att revaccinera Apan och rabies vaccinera Abbe, samtidig kollade veterinären vikten på båda och Abbe som 12 veckor väger 2KG!! Hans syster väger 1,6 kg vilket ju inte heller är illa för den ålder men 2 KG - vi håll på att svimma, undra hur stor den killen kommer bli…..En annan överraskning var att dem nästan är klara med att byta tänder, snart börja dem väll att hänga ut på gatuhörnet, gå på fest och vill ha egen moped 
Fritz grattis till nya kissen, ser fram i mot lite bilder på hon
Ha en underbar dag alla

God morgon!
God förmiddag, ska ta lite kaffe och göra mig färdig för anställningsintervju kl två.
Seg idag,känns inget vidare när man ska vara pigg och framåt,känner bara för att krypa ner i sängen igen…men men, får göra ett försök att komma igång.
Ha en bra dag (ingen sol här..)
God förmiddag!
Har äntligen fått igång datorn. Vaknade tidigt och tänkte surfa ut här på forumet, men det ville sig inte. Virusscan av datorn och rensning av ett funnet virus och sedan funkade det igen. Bara det att scannadet tog så'n himla tid!!!!
Idag lite lugnt. Har skrivit en massa jobbansökningar i veckan och imorgon är det dags för intervju! Det är skrämmande när man ser hur många ansökningar man har skrivit….. Hoppas det blir napp snart.
#6 Lycka till med intervjun idag. jag håller tummarna och tänker lite extra på dig idag!

God morgon alla! Här i sundsvall skiner solen. En jättefin höstdag. Ska åka ut till stugan och skrapa lite färg. Gjorde värdlden upptäkt när jag började skrapa dörrarna i hallen sist. Det var en playwood skiva fastspikad och när jag tog bort den gömde det sig en spegeldörr där under. *lycka*
Hoppas alla får en kanondag!
#6 lycka till på arbetsintervjun. Jag håller tummarna!
God morgon. Det verkar vara en mellanbra till bra dag för de flesta av oss. jag har själv sovit i 14 timmar m ont o halsen och annat krafs som hör till….Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God middag! 
Snart kommer Pippi hem igen, tjohoo! Har varit så tomt utan henne när hon var på dejt. Så nu måste jag gå och ta ut pengar och betala för parningen, annars kanske jag inte får behålla katten här
. Kommer två trevliga katt-damer (ja.. två kvinnor som hålls med katter, alltså!) och lämnar henne!
Fick inte sova igår kväll, Tyke ville leka aport och kom med sin leksaksmus hela tiden och jag fick kasta.. jag klagar iofs inte, jättekul att han mår så bra nu!
Fick färdigt igår med FK också att jag ska börja arbetsträna nästa vecka, på ett trevligt ställe..! Måste bara förklara det för min nuvarande chef, att jag ska arbetsträna hos en konkurrent… Ehe. Fick två månader av FK att besluta hur jag ska göra med mitt gamla jobb sen, om jag ska gå tillbaka dit, eller om jag ska säga upp mig och friskskriva mig.

God eftermiddag!!
Ligger och vilar lite med Rory på bröstet..hon hade nyss ett "kelanfall" och lät som värsta motorn..hon trampar och vet inte vaaad hon ska ta sig till för att visa sin stora kärlek bäst!!
Man fullkomligt smälter av hennes självklara tillit!Lilla lilla gumman..
Hon är ljuvlig helt enkelt-går inte att beskriva på bättre sätt!
Hon leker glatt - varvat med sömn,mat,vatten och toalettbestyr..
Jag sitter fånleende och tittar på en liten "minikatt" som tvättar sig grundligt i helt bedårande ställningar med ben åt alla håll-i yogastil ni vet..
Hon är nu kär i Buffy också - så hans kärlek är besvarad!!- hon somnade ihop med honom i soffan i går kväll..
Buffy tycker fortfarande att Rory luktar skumt..men är så såld!
Svårt att göra annat än tänka på och leka med henne nu..hihi…
Tränat lite kloklipp och allmän hantering..hon älskar när jag lyfter upp henne högt!Såå nyfiken tittar hon runt..Sover gärna i Ikeas klätterställning också-snäll mot matte som köpte den åt henne..
I morrn kommer Smilla hem!!Längtar efter henne förstås..det ska bli kul at se hur de tar varandra…hihi-två prinsessor..
Ha en trevlig kväll!
Skickar med ett foto på en sol-njutande men "grotesk" Buffy bredvid den lilla nya kärleken..Buffy ser ju sååå tjock ut nu igen-hm men hrä ligger han på sidan och trycker ut magen
Separat bildbomb kommer..
God natt!
Nu är det sovdags, är lite orolig/förväntansfull inför morgondagens veterinärbesök när Jissa ska ta bort stygnen. Hon är lite svullen kring ärret, men hon kan ju inte hålla sig stilla en sekund heller… så det kanske inte är så farligt? Hoppas att det går bra.
Nattis!
#7 och 8 TACK!
#9 Krya på dig!!
#11 mysig bild!!!! Härligt att de hittat varann nu!!
Det kommer gå bra Lullan!!
Min intervju gick nog bra men har en till imorgon + en annan sak på G… en jättestor sak.
Godnatt vänner!
#11 Underbart!