Tillskott i familjen!
Denna lilla tösen ska jag hämta i danmark om 5 veckor! Har fått i väg alla papper till jordbruksverket nu, så hoppas att det inte är något jag har missat. Tar tåget från karlstad till köpenhamn och tillbaka, så jag är lite nervös för tågförseningar. Är nevös för hur Didi ska reagera på en liten kattunge också, men vi får väl ha tålamod här hemma. Jag har tre dagar på mig att få dom att bli lite sams iallafall, innan jag måste till jobbet. Annars får jag väl byta till kvällspass så jag passar dom på dagen och sambon på kvällen 

Men himmel vilken bedårande liten sötnos! Helt ljuvlig!
Vad heter hon? *nyfiken*
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Vilken gullunge! :-) Man dör ju. Grattis!
Ja visst är hon söt :) Just nu heter hon Annika Bengtzon
Alla ungarna i kullen är döpta efter deckarförfattares olika karaktärer. Min efter Liza Marklunds Annika Bengtzon. Vad jag ska kalla henne för när hon kommer hem är inte riktigt klart än, vi får se vad det blir
Längar såå tills jag får åka å hämta henne, gissar att det inte blir så mycket sömn natten innan. Lång tågresa också, får nog köpa någon bok, kanske en från Liza Marklund 

Men oj vilken söting!! Helt underbar färg! Grattis!

Åååå så söt 

Hon är så fin..Hela kullen är fin..Gillar hennes Kurt Wallander också..Liza Marklund har skrivit Gömda och Asyl..kan starkt rekomendera dem böckerna. det är sannhistorier och mycket otäcka..
Vilkien sötnos! Har hon kollat lite för nära i vedspisen…….
Så söööt! 
Men åååh - vilken sötnos! Fläcken på nosen är ju helt bedårande!!! Grattis, verkligen grattis till nya familjemedlemmen!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Här är en liten bild till! Och nu har jag lärt mig att få in bilden direkt på sidan :)

vilken vacker liten tjej. Lycka till

Tjusig!

Oh, en liten läckerbit. Jag älskar maskade vitfläckar! 

..milde tid..vilken nos….puss..

Åhh vad söt hon var
hon påminner lite om både Didi och våran skrynkla!!! Kommer över och gosar med henne när ni kommit hem från danmark
det kan jag lova!!
Hon har ett verkligt nyfiket uttryck.

Så söt hon är! <3

En sån liten söting.
Stolt ägare till tre La permer

Grattis hon är ursött 

Ojojoj. Spännande. Vilken sötnos.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Va roligt att ni tycker om henne
Ska bli roligt att få hem henne, men att tiden ska gå så sakta! Tog en liten stund att mjuka upp sambon, men nu är det äntligen gjort 

Hon är ju såå bedårande! Av någon konstig anledning (
) säger jag som Spotless att jag fullkomligt älskar maskade vitfläckar. Mina absoluta favoriter!!
vad söt hon är! Grattis till gulliga tjejen!

Men hur fick Du in bilden?

Grattis - försök att hålla dig i skinnet före hon är här! Vet själv att det inte är så lätt. :-)

vad söt. Hoppas det går bra med kattungen

Frågar också..Hur får man in bilden i inlägget..
(tror inte att sajtvärdarna gillar när man lägger in bilderna direkt i inläggen, inte så stora iaf, jag gjorde alltid det förut men har slutat med det nu för säkerhets skull.) Eller hur är det?
En del gillar att göra så andra inte, jag tycker det är kul att se dem direkt i inlägget iofs.

SÖT!
#28 Du har rätt Anna77, det kan bli väldigt tunga trådar att ladda. Sajten kan bli seg, vilket den är ibland ändå.
#30 Ojdå, det visste jag inte!
Då ska jag inte föra tekniken vidare 

:-(

Supersöt tjej!!!
Och du…detta med namn är inte lätt haha..
Hade ju bestämt "Vilda" till Rory väldigt länge-men så bara jag tappar lusten till det helt plötsligt..Får se vilket vardagsnamn det blir..
Alltså - hon är en "dam" med stil och elegans…