Grattis Cigge!
Så jättekul att träffa dig och din vackre Cigge!Visst blev det snudd på storslam?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Har fått SMS-rapporter under dagen och förstått att det gått bra för Cigge, jättekul! Tyke och Bullan pyser av stolthet här hemma över sonen!
Grattis A-M.H, förstår att K måste varit i extas under dagen!

Tack Eine javisst nästintill storslam, vet ju inte riktigt vad det blev till slut men två CAP, NOM(vet inte om det heter det inom IDP) Bäste kastrat och i den klassen var han inte ensam minsann och 3 av tio i rexspecialen(Tica Show).
Men de roligaste av allt var all support han fick av iFocusare, av helt okända samt uppfödare och den tyska domaren, som så fort han var tilltänkt till nåt, viskade åt mig…He's my boy…tog sina kollegor att hälsa och känna (pälsen) på min underbara pojke.
Cigge var så coooool, han verkade tycka det var riktigt roligt, vilket han inte tyckte när han var fertil…åååååh min fina pojke..
Fantastisk rolig dag och roligt att träffa La_Joz, Alex, Eine mfl samt alla fina rexar.
Om vi ska ställa fler ggr på IDP ??? …….Jajamensan…
#2 Roligt att han gillar det nu! Jag hoppas verkligen att Tyke också ska tycka ännu mer om utställningar.. ska bli spännande att se på vårt KM den 27:e.. hihi! Kommer Cigge till Birka 1-2 december?

# Gunvald kommer, Cigge till FSK (IDP) i november…hoppas ju på ett IDP..CAP…nu när han tagit två CERT…
#4 Hoppas fortfarande att Cigge kan bli Fifé Internationel.. Premier, blir det ju nu.. vill ju så gärna att Tyke ska kunna bli DM men det får jag nog se mig i stjärnorna efter
(Jag är ju inte direkt aktiv med att visa Garbo heller..)
Tänkte att vi kanske kunde kommit till FSK när Cigge har sin titelchans men insåg dessvärre att vi är på helt andra sidan Sverige då, i Göteborg på julskyltning.
Okej, kanske inte illa det heller. Vi får hålla tummarna därifrån!
Måste visa en bild på den "lille" charmören, här 1 månad gammal blott!
Stort grattis igen, J hälsar och blåser en fanfar i sin diggeridoo. 
Grattis!!! och tack för en otroligt trevlig tillställning coh trevliga Ifokusträffar;)
Snygg-Cigge tog storslam och placerade sig ända upp i Panel som "Bästa korthårs kastrat Hane" Det är otroligt bra! han blev mer än NOM !
Och placerade sig 3 i rexspecialen, 2a bästa Crx! vilken guldklimp du har!
En kul hektisk dag som jag spenderade mest stående som förstagångs assistent. Jättekul men jobbit och fick lite för lite tid till att umgås med er alla som var där!
Precis som jag sa till La_Jos tidigare och till dig A-M.H… IDP utställningar är otroligt trevliga lättsamma och härlig gemenskap. Ser nu fram att få träffa dig Snygg-Cigge och Gunvald i November! på FSK!
Kram!

Ojojojojojojo! Vilken action! Vad är det jag läser??!!! Cigge storslam pojke! Rossi brorsan sitter här och undrar vad jag stojar om…. Grattis!!! Ge mig bilder! Ge mig Cigge i sitt burskynke!! (om det nu blev bra…..)
Ja, vill också se bilder från dagen!

Grattis A-M.H vad jättekul!!!
Inte för att jag förstår något av alla dessa benämningar men…förstår så mycket att det gick mycket bra för Cigge-mannen i dag!!
Grattis A-M.H!!!!
Grattis!! coolt!!

Grattis till alla er som fick vara med.Har fått info under dagen och vet att en av min Max avokommor Pepparotens Abrakadabra tog sina cert och blev BIR och DB smat kom tväa i rex specialen.
Vem vann den?
Stolt ägare till tre La permer

Hoppsan skuttsan så super coolt!!!

Hahaha…Nej men vad är det för snygg brutta som sitter där I buren….!!!!
Så det var Du som vann egentligen A-M.H..??
Kul foto!!
(Ok då - jag ser lite av Cigges öra….)
Nu såg jag resten av fotona..jättefina!!
#17 Men…vad helt otroligt läckert med avskild toa(hihi) han har Cigge-har alla så fint i sina burar??
Supercoolt!!

Jättesnyggt! Det blå passar ju Cigge jättefint! Bra jobbat Johanna!
Tycker det är praktiskt att ha burarna sådär, så får man sitta ostört om man vill och besökare kan se katterna ordentligt!

Man sitter alltså bakom burarna, är det rader emellan på baksidan? Har inte varit på någon IDP utställning nån gång.
#22 Tack Hanna!!!

#24 Har många missar var det han tävlade mot? Fantastiskt roligt att han fick alla röster, wow!!

Tack.
Stolt ägare till tre La permer

Super grattis till Cigges framgångar. Måste stolt säga att Tjorven (Stacies brorsa) påminner mycket om Cigge i utseende och de båda verkar gilla att flyga lågt (öronställningen som inte alltid är som den skall vara
men som är snygg när de visar den).
Är själv lite sugen att ställa på IDP något framöver.
#14 Grattis till Max avkommas framgångar också.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#24…minns inte..ja du vet jag var lite upphissad..men det var ett gäng…alla korthår…ändå upp i panel..
..han var uppe minst 7 ggr för olika "bedömningar"…sen var han nog lite sugen på att blåsa i vilken diggeridoo som helst..och K också…jag lät bara en liten tår falla..

Det var kul och härligt att se stolt matte, husse och Cigge själv
Wow! Stort grattis till Cigge!

Ohhoh! Nu har Ciggeslyngeln slagit stort! Grattis!
Jättegrattis!

Stort stort grattis…fina ciggebigge

Stort grattis till Cigge f.d. bakbitarslyngeln! Jätteroligt att det gick så bra, IDP gav alltså blodad tand.
Önskar jag hade varit där och kunde dela glädjen, men fick vara jour hemma med dejtande kattpar istället. 
#14 Grattis till Max barn också, kul att det gick så bra!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Grattis än en gång Cigge och A-M.H!! Han är såå fin!
Trevligt att träffas, och vi får verkligen hoppas att det blir av igen! Jag ska tyvärr inte till FSK´s utställning, men kanske någon gång i vår.
Gu va snyggt burskynket är! Färgen är perfekt till Cigge! Kul att få se bilder!

Men jisses så kul, massor av grattis till dig A-M och Ciggemannen. Men det visste jag ju att han någon gång måste ta storslam!!!!
Han har ju blivit NOM två gånger tidigare och BIV en gång tidigare (väl?) och det tycker jag inte var illa pinkat det heller, och nu det här! Jätteroligt för A-M, K och Ciggeponken (och oss också, såklart, hihi!).

Hoppsan! Här har det hänt grejer, vilken debut inom IDP. Jätteskoj, verkligen. Stort, stort grattis!

..tack…tack..ja det var jättekul…de verkade gilla stora svarta "pantrar"…ja min Cigge är ju en sådan..