Oslo 8-9 dec
Är det någon som ska dit? Jag har anmält Rossi ( IP titel på gång) båda dagarna men nu vete katten om jag kan ta mig dit. För det första är det ingen som kan/vill åka med mig, för det andra tryter kassan och egentligen har jag inte råd för det har kommit upp en annan stor gigantisk kostnad i december, förutom jul afton
….. Jag skulle ju kunna köra över en dag ( bor i Trollhättan ) och skippa söndagen men jag vet inte……kan inte bestämma mig!!! Åker jag till våren med honom istället kan jag få med mig en annan cornish kompis, men då måste vi ju vänta så lääääänge! Uj uj uj hur göra?
Det finns säkert fler som åker! Hört att billigaste sättet att bo ska vara i "hytte" dvs stuga, om det finns några sådana som hyrs ut såhär dags på året. Kan annars tipsa om du har medmerakort och fått en check nyligen, att boka boende på den. Det blev nästan hälften så billigt (dyrt) sist vi var iväg.

Jag har hotell bokat men mina katter kom inte med.
Stolt ägare till tre La permer

Man kanske ska hoppas på att vi inte kommer med så löser sig hela problemet… skämt o sido #2 det var inte kul för eran del. Hur har du fått reda på det?

Jag fick mail från klubben förra veckan.
Stolt ägare till tre La permer

jag hade tänkt anmäla mina båda dit, men det har inte blivit av. kanske var tur för dig så inte min Lotus snor certet för Rossi!

#Ja det har han ju gjort förut den rackaren…