God morgon 9 oktober
Ska iväg och jobba om en stund, dom säger att det ska bli sol här idag men vi får se. I helgen så kommer jag åka till Eine och hämta en liten tjej som ska bo här hos oss. Lång väntan är det…
Ha en bra dag alla!
Grattis Fritz!! Denn tjejen är underbar! Henne har jag haft turen att kela med!
Godmorgon alla, kallt är det i norra Stockholm.. få se om solen lyser på någon värme.. Idag ska jag på en arb. intervju på en hälsokostaffär.. så får vi se om det blir nått.
Ha en bra dag alla!
God morgon!Fritz vi ses snart! och Alex:Lycka till på intervjun!
Härlig höstdag utanför fönstret.Ska uträtta några ärenden så får jag andas in den friska? luften (storstadsluft!).
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon, ha det bra alla. Kom just hem efter att ha lämnat Elica på vet. Hon skall steriliseras. Var så närvös att körde fel två gånger på en strecka på 2 mil…. Känner som om jag skulle ha besvikit henne - inte förstår hon varför… Hoppas allt går bra… Jag en hönsmamma?

Godmorgon allesammans!! Det är verkligen HÖST nu :-) Gillar hösten!
#1 jag ska oxå på arbetsintervju i morgon! Är skitnervös, har inte sökt det själv utan blivit uppringd av en sådan där "headhunter"…o intervju´n är på engelska oxå…gör ju inte saken bättre. Vi får hålla tummarna för varandra!
/
#1 Lycka till på intervjun. Låter som en kul jobb!
#3 Hönsmammor är vi all…tror jag. Det går säkert bra idag!
Min envisa förkylning vill inte släppa och jag bara vill att den ska försvinna tills torsdag då jag ska på intervju. Vill inte gärna gå dit med ett bomullshuvud. Jobbet är för intressant för att göra bort sig och inte riktigt hänga med….
Ha en bra dag allihop. Vädret här är soligt, men det ser lite kyligt ut. Ska t o m boka däckbyte till bilen….. vill ju inte hamna i samma situation som förra året då det blev vinter på 0 sekunder.
Lycka till med jobben. Själv ska jag till tandis idag.
Sköt om er
Godförmiddag. Hemma efter en hektisk helg i Madrid, dunderförkyld och helt slut! Känns overkligt och konstigt att vara tillbaka på jobbet igen. Har skummat mig igenom alla hundratals (okej, lite överdrift kanske) sidor med nya inlägg här. Så många nya härliga bilder!
Hoppas dagen blir fin för er alla.

Jag är fortfarande arbetslös utan att vara berättigad någon som helst form av ersättning. Idag ringde de dock från cardiologen för att jag ska få hoppa in och jobba timmar. Har fått jobba så jag nästan kommer upp i halvtid den här månaden. Men det hjälper inte. Måste ha jobbat MINST halvtid i 6 mån för att vara berättigad minimibeloppet. De månader jag fått arbeta men mindre än 80h/mån räknas inte. Inte helt lätt när man är nyutexaminerad och utan arbete.
#1 #4 Lycka till på era intervjuer.
Ha en jättebra dag alla!
#8 Får du inget från Alfa kassan (inte -kassan, utan den andra om man är över 20, vet ju inte hur gammal du är….)
#2 Jag hänger nog med Fritz jag också om det är ok.
#1 #4 Lycka till på era intervjuer och hoppas det löser sig med din ersättning #8.
Lycka till hos tandläkaren Leffe.
Idag har två olika företag ringt, ska på anställningsintervju både imorgon och på torsdag.
Idag strålande sol! Ska ut med hunden och kanske katten en liten sväng, Näsan gillar att gå ut i koppel!
Ha en fin dag!

Lycka till med era jobbintervjuer, och hoppas att det går bra hos tandplågarn, Leffe!
Ännu en vacker höstdag här på Västkusten, har städat och tvättat (uuh, så tråkigt….) men nu ska jag ut på en liten promenad och lapa i mig det sista av solen innan den går ner!
Det blir ju mörkt så tidigt………..
Ha en skön eftermiddag och kväll!

Åhh skrev ett långt inlägg här som försvann!!"sidan kunde ej hittas"…
Suck..
Nu orkar jag inte skriva om!
Som nybliven kattunge-fodermatte är jag lite trött..väntan har ju varit lång.Jag är mycket tokig i denna lilla tjej!!Orkar dock ej skriva så mycket nu.
Hon är helt ljuvlig,kelig,lugn.busig och lättsam,vet hur man för sig-som den prinsessa hon är!
Buffy är kär men sover ej med henne ännu- R leker mycket själv utöver med mig..Buffy tittar mest ömt på…men kan visa lite tricks ibland..
Just nu ligger hon hos mig och sover middag..Buffy ligger och sover uppe i en garderob-det har han ännu för sig själv.Tryggt och bra-sedan är det såå spännande att undersöka Rory..
Ha en bra dag alla!
Hoppas att ni som ska på intervjuer får napp, själv har jag nu fått avslag från 4 jobb jag sökt :((( men nån gång ska jag väl lyckats…)

God kväll!
Är det bara jag som är nyfiken på vilken katt det är som Fritz ska hämta hos Eine? Eller har jag missat nåt?? En bild kanske finns…
Just nu håller jag på att laga mat! Idag blir det fylld falukorv med potatismos. Jag har fyllt korven med mango chutney och färska fikon, så vi får se hur det smakar…
Potatismoset blir hederligt, hemlagat med en touch av muskot! Mums!
ha en skön kväll!!
#14 Jag måste ju också ha missat, vad är det för liten kicka du ska hämta Fritz?
#3 Hoppas att det har gått bra idag med Elica, man känner sig som en hund, jag vet… Men det är ju för hennes bästa.
Jissa är kry som en nötkärna nu och far omkring här hemma som ett torrt skinn! Vi ska ta stygnen nu på torsdag, det ska bli skönt.
I helgen ska vi åka till Kalmar och besöka Ikea, det ska bli jättehärligt! *längtar*

#14 & 15 Det är en liten lilapadda som jag ska hämta hos Eine. Bilder kommer efter helgen. Vad synd att jag inte är hemma annars kunde du komma o hälsa på…
Åhh.. alla eines kissar var ju super mysiga:) Du kommer ju absolut inte bli besviken iaf:D
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆