Isa är Premier!
Nu har jag sovit ut! Kom hem vid 02:00 inatt, och hade då varit vaken sedan 07:00 i fredags. Pust!!
Ja, Isa är numer Premier! För extra-certet fick hon samma domare som vi hade på vår första utställning i Varberg. Alltså samma domare som dömde ut henne totalt! Nu fick hon väldigt fina kommentarer, fick sitt tredje CAP och blev därmed Premier! Jag måste säga att jag blev lite besviken när jag fick reda på vilken domare vi skulle ha, men nu känns det jättebra! Det måste ju betyda att Isa har utvecklats positivt sedan första utställningen!
Andra bedömningen fick hon också sitt cert, alltså CAPIB. Hon blev katt nr 10 i Rexspecialen. Det var ju kul att hon av 19 katter åtminstone fick vara med!
Inför nästa utställning som är i Varberg om två veckor, måste jag börja vänja henne mer vid folk. Hon är hur social och pigg som helst när vi har besök, men på utställningar blir hon som en liten ihopdragen boll! Men domarna tycker ju att hon är fin ändå!
Tack alla iFokusare för trevligt sällskap! Vi ses snart igen!!

Grattis ,,jättekul

Grattis igen !!
Jättekul o ses o kul o träffa Isa med den härliga pälsen. Inte ville hon nospussas damen, lite orättvist med tanke på att du fick nospussar av min "kille" under hela dagen…

Grattis!!
Grattis igen! Isa väste i mitt öra att jag måste fixa till pälsen på HP , så det kämpar vi med nu..Alla kan ju inte ha lika vackra perfekta vågor som Isa..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Grattis!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Grattis!!

Grattis
Stolt ägare till tre La permer

Tack allihopa!
A-M.H: Ja, det var riktigt mysigt att nospussas med Cigge. Ska se om jag lyckas uppfostra Isa bättre till nästa gång! 
Eine: HP är ju bara såå söt med den pälsen! Hon ser ut som ett nyfött får. Pälsen kommer säkert lägga sig tillrätta, och då har du en cornish som kommer ta hem storslam!
Grattis!!! Vad roligt för dig och Isa, speciellt med tanke på att domaren tidigare dömt ut henne! Härligt med revanch! 
Ja Grattis ! Det är alltid lika kul att träffas! Fast jag fick alldeles för lite tid till att prata med er alla,, springandes runt som en "liten" *fniss* iller som min första gång som assistent så var jag totalt slut när jag väl kom hem sent på kvällen!

grattis!
alex, du är underbar precis som du är. Alltid på G, alltid uppmärksam och trevlig och generös. När ska vi ses, har du pratat med dina barnvakter?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Grattis La_Joz och Isa! Kul med titel och framför allt kul med revansch! Synd att jag inte kunde komma ifrån, hade varit jättekul att träffa dig och Isa igen, men det får bli nästa gång istället. Kram!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Grattis till titeln!! Förstår att det känns som en revanch och ja, katterna utvecklas ju! Kanske domarna oxå gör det?? *fniss* Roligt att det gick så bra i Rexspecialen oxå!! Nu vill du väl åka på fler utställningar va …? ;) Jag hoppas att jag kan få med Kissan på utställningar söderut under våren, tillsammans med Fylgias och Racer Donnans, så att vi kan få vara med på en lite större ifokus-träff, vore ju jätteskoj!!
Kram!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Stort grattis till Isas titel!
Grattis till titeln!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Ge Isa en stor puss från "mormor" och säg att hon är jättevacker och duktig som kan charma domarna
.
Ett stoooor GRATTIS till er båda. Vi hörs av en kväll i veckan. KRAM

Stort Grattis

Grattis!

Grattis! Vad roligt!

Grattis
coolt!!! Stort Grattis!

Isa tackar och niger för alla gratulationer!
Matte är givetvis stoltast! 
För vems skull åker men egentligen på utställningar… 
#24 *fniss* Det är för att Isa gillar att åka på utställningar, väl?

#25 O ja! Vad trodde du? 
#26 Hon gillar att åka tåg med sin matte, har jag hört! *fniss*

#27 Isa älskar att åka tåg och vara på utställingar!
Nej, ärligt talat så tycker hon nog inte att det är lika kul som matte. Hon drar alltid ihop sig till en liten boll, och kisar (stavas det så?) med ögonen. Jag får se till att ta med henne hem till kompisar lite oftare, så hon vänjer sig vid andra. Hemma är hon hur social som helst när vi får besök, men då är det ju i hennes hem och på hennes villkor…
Grattis La_Joz! Härligt med revanch. Fuffens låter hälsa att han är mycket stolt över sin barndomskärlek. Själv har han inte en endaste liten utställningsmerit, men fick höra av Fylgias förra helgen att det minsann fanns potential vilket självklart gjorde Matte mallig och lite fundersam över om hon kanske skulle prova på det där med utställning ändå…

#29 Tack! Du kan hälsa Fuffens att Isa ser fram emot att träffa honom på utställning någon dag! Vi tror båda att han garanterat skulle lyckas charma domarna ordentligt!