Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 422 ggr
Buffy-co
2007-10-09 02:13
0

Rory äter...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

i matbaren jag gjort..
Phu..
Var lite orolig att hon inte åt-men nu har hon både ätit och bajat..utöver kisseriet.
Kissar nu på lådan-men har fortfarande en extra till henne utanför badrummet.Ska ta bort den i morrn..

I dag låg de tu bredvid varandra också..så snart ligger de och sover ihop!

Nu ska vi sova alla tre…

Buffy-co
2007-10-09 02:14
0

svansen får inte plats..Glad

Leffe
2007-10-09 02:17
0
Buffy-co
2007-10-09 02:19
0

Kan tillägga att Buffy gjort inbrytningsförsök-får se hur det blir i natt då det finns mat där till henne..Oskyldig

Handduken som ligger i på fotot fick jag vika bort under skålarna-Buffy drog ut skålarna på den så klart!!

Har tejpat fast den lite i golvet..han är hopplös Buffy-bryter sig in i skåpet under diskbänken för det är så dålig magnetlås där..
Så det är också igentejpat..men måste fixa det på något sätt…

Mer foton kommer i morrn!Flört

AlexH
2007-10-09 02:24
0

#3 köp barnspärrslås som ikea säljer.. det är en lite plast "stop som man sätter fast i dörrar och lådor som man inte vill att småbarn skall öppna.. mycket effektivt!

Hon är en riktig goding!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Buffy-co
2007-10-09 02:29
0

Men….gud vad smart du är!!Att jag inte tänkt på det???
Fattar inte det faktiskt - har ju haft det en gång i en lägenhet!!Generad Och här har jag gått och svurit och pratat med särbon som skulle fixa bättre magnet..

Ja-ja..min hjärna funkar inte som förr helt enkelt…

TACK!!!!!! för tipset-detta har senaste tiden gjort mig smått tokig..!!
Skall snarast köpa - det är ju den absolut enklaste metoden!!

(Hela köket borde rivas ut och bytas skåp..men det är en hyresrätt och har inte råd att lägga ner pengar på det då..inte annars heller nu iofs..)

LinusCRX
2007-10-09 11:50
0

Jisses vilken snygg matbar hon har fått. Coolt att den är genomskinlig också. Vilken smarting Buffy är, som drar ut handduken, så att man kommer åt den goda maten Skrattande

Lullan1
2007-10-09 14:20
0

Vad gulligt! Superhäftig matbar!!!!

RexPect
2007-10-09 17:21
0

Light Bulb 2 Du är SÅ fiffig…..Skulle vilja göra något liknande över min godisskål på fredagarna så att inte mina söner eller pojkvän kommer åt (har minst händer av oss 4 så det är inte HELT omöjligt….

emiya
2007-10-09 18:09
0

Grattis till nya missen, så söt hon är! Roligt att det går bra med Buffy - det kan vara lite knepigt att introducera en ny i familjen.

Vilken häftig matbar!

Cornishar är då bra kluriga - dra ut handduken för att nå maten - hahaha! Har sett de mina stjäla matskålen från varann genom att dra åt sig den med tassen för den som står och äter.

Buffy-co
2007-10-09 18:50
0

hahaha…

Ja… detta med handuken skulle jag ju fattat direkt-Buffy är fenomenal med dörrar och allt möjligt.Ska köpa barnlås till dörrarna som AlexH tipsade..bort jag gjort för länge sedan!

Men nu är handduken helt borta,Rory tycker det är helt ok att gå på plasten nu-jag tänkte den var lite äcklig att gå på..- och utan handduk når inte Buffy..
Lite taskigt att han ser maten-men samtidigt skönt för Rory att se ut..
Det funkar jätttebra nu!
Först verkade hon skeptisk när jag satte fram den-som att det var någon transportbur! Hon ville kanske ej in i en sådan direkt igen(hade ju nyligen rest långt)..men det dröjde ej länge tills hon nyfiket gick in där!!
Man ser inte på fotona hur liten Rory är-men hon är som en liten söt råtta!Jag har ju Buffyklunsen på drygt 5 kg..han ser groteskt ut bredvid..
Han når alltså inte in med tasssen-man kan tycka att han borde det när man bara ser dessa foton!
Ska lägga ut fler kort sen på katterna bredvid varandra…
(Helan och halvan..haha)

A-M.H
2007-10-09 21:01
0

..smart matbar…må jag säga…Cool…o vad söt hon är…lilla snurpan….