Rapport från Arctica lördag 6 oktober
Kissan har berättat att både Zorro och Chino blev IC (Internationell Champion) idag på Arcticas utställning! Grattis från oss!!!! :) Klart att så fina pojkar skulle bli det! 
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Vad roligt!
Grattis Kissan med katter!
Min lilla blev Ex1, Biv-tot och NOM-J!!!! Hennes mamma blev GIC (Grand Internationell Champion)!!! och hennes mormor blev Bis-k hona + Bis-Veteran!!!
Men fy vad det är nervöst att vara hemma istället för att vara på utställningen…
#2 Vad roligt! Grattis!
#3 tack
, man hoppas och drömmer att det ska gå bra men man har aldrig nån aning….

Grattis grattis! Allihopa.
Ska bli så roligt att på pussa på Chino (och Zorro) på Måndag. Hoppas det går lika bra för er i morgon.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Grattis!

Grattis till fina titlar och resultat!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Grattis!! Camilla har redan skvallrat om Zorros (och Chinos) resultat för mig, men grattis Dolleminas till fina resultat och titel!
Grattis Dolleminas säger jag med!! Kram!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Tack!!
, ni vet man blir ju lite generad när man inte är vn att märkas… #8 pussa bebbarna från mig..
Grattis till framgångarna!!!

Jättegrattis till er båda Kissan 78 och Dolleminas. Det är både ni och era fina katter värda.
Kram från mig!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Grattis. grattis

….grattis till alla fina resultat….grattis alla iFocus-missar verkar ha varit en "smashing.weekend"..

Grattis!
Grattis!
Ja så har man äntligen hittat hem igen! Tack för alla gratulationer! Är sååå glad över killarnas IC-titel även om den inte är så hög.
Grattis Dolleminas till vackra Almas resultat! Hon är sååå mysig!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Grattis!!
Jättegrattis!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

GRATTIS från mig!

Massor av grattis till fina ifokus-katter. Det är verkligen roligt när det går bra för "våra" katter!!!