En hälsning från en lockig......
gullpojk!
Heman har varit på besök i helgen igen och vi är alltid så glada för det. Har lite "lätt" delad vårdnad
.
Han har blivit så otroligt lockig så om han haft alla dessa för två veckor sedan hade han kanske tagit NOM:et. Glenn önskade ju lite mer rexing på honom då (fast han hade rätt ok överallt redan då men han ville ha tydligare och hårdare vilket han verkligen har nu).
Är så glad att han utvecklats så fint då han var den som för en månad sedan inte hade en lock och hade den här riktigt korta pälsen. Nu är den kort men vågig.
Först en bild på honom och mamsen Evita. Sen följer en bild på honom tagen bakifrån då han spanar på fåglar! Där syns pälsen tydligt. Nu får vi hoppas temperamentet håller i sig samt att profilen blir ännu rakare framöver. Tja lite större öron skulle inte skada men inte så mycket större………..
Tja drömma kan man ju!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Här den lockiga pälsen från svans upp på huvudet!
Ha en fortsatt fin dag. Nu kommer taxin om en kvart!
Möter upp kattungarna som skall med på flygplatsen.
Nu ses vi snart AnnaS och Buffy-co…..
#1 Är det verkligen samma kille från Bergeforsen, vilken skillnad på pälsen… Han är väldigt snyggt pälsad!!!!

Åhhh vad jag blir kär i Heman!!
Men det var jag från början-redan när han var småbebis!!
Älskar verkligen färgen också…Pussgurka!!
(hrm…Ingela..ser att du är inloggad-och här sitter jag beredd!!Ska du inte åka snart??Hahaha..känner mig som en gammal pensionär som ska vara ute timmar i förväg
-jag vet att ni landar vid 17 och..förstår att det går fort med flyget!!Kanske har du glömt att logga ut..
Men som sagt-här går jag och väntar på att ni ska ringa!
AnnaS är inte inloggat iaf ..de ska ju köra bil dom..)
RacerDonnans vad vacker han är, han har verkligen härlig päls och färg! 

#2 Ja tänka sig, har också svårt att se att det är samma kille.
#3 Fniss, jag förstår att du vrt lite nervös men ja jag hade glömt logga ut. Nu sitter jag på hotellet och skall lägga mig snart.
Tar en tidig kväll ikväll, behöver verkligen det.
Tack för gott fika och en trevlig stund hemma hos dig. Kul att äntligen träffas face to face.
#4 Tack Lullan1. Är så glad i denna lillgrabb. Han är så härlig och har utvecklats så bra. Vet att han inte är bästa rexen i världen men han är helt ok och för mig är han speciell!
Åhh Heman, han är verkligen en skönhet!!! 
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Heman var ju min favorit i kullen och han har ju blivit en riktigt tjusig grabb! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Men??! Jösses, är det samma katt?? *skrattar* Han är ju helläcker juh!!! Busig och gosig på samma gång, jag hoppas verkligen han fortsätter vara sån charmknutte!!!
Kram på er!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
jättejätteläcker!!!