Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 322 ggr
Eine
0

Min Mys-Pysa HP

kom som nr 7 i Rexspecialen. Hennes päls är hur ostyrlig som helst och hon är lite urvuxen, men domaren tyckte om hennes hårda kropp, eleganta ben och allt vad det var. Jag är nöjd. Tack Goldens för all hjälp med den pälsen och likaså La_joz som tålmodigt sämskskinnade min Plutta, köpte  lekmus ,och allmänt pysslade om den lilla Orkanen.!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

A-M.H
0

..mm..jättefin var hon "orkanen", med "grus" i päls, öron o ögon, som dock flitigt bortades bort..

..vilken liten "trampare"..Kyss

AlexH
0

Eine hon är underbar… precis som din vackra padda hemmaKyss TACK för otroligt trevligt sällskap och resesällskap! Det gör vi om! Jag kollar upp tid jag kan ta mig till uppsala och hälsa på så vi får den där sushin nån gång

Kramisar!!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

majsan
0

Höna pöna trampar på..Grattis Eine..Tänk att hon har mjölktrampat sedan bäbisben..Och oroa er inte för pälsen..Pappa Jack har haft densamma men när han fick sin vuxenpäls så har han ursnygga hårda vågor..Hon är tonåring..Kommer på mig ibland att klaga på att mina kissar har för mycket päls.. Löjligt , sååå mycket bättre än ingen päls..Skrattande

RacerDonnans
0

Grattis till fint omdömme och en spännande framtid för HP. Hon har ju ett underbart temperament vilket är oerhört viktigt för att kunna få framgångar i utställningssammanhang.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Leffe
0
Buffy-co
0

Det skulle vara kul med nytt aktuellt foto på sötnosen!!Skrattande

EvaG
0

Grattis Eine!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

smirik
0

Grattis Eine Skrattande

[Wiveka]
0

Grattis Eine!

AnneAlva
0

Grattis Eine till HPs fina bedömning! 7a i rexspecialen är inte fy skam det heller… Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

La_Joz
0

Ja, Orkanen är ju så kelsjuk att det är ofattbart! Vilket litet charmtroll! Ge henne en nospuss från "barnvakten" och Isa!

Lullan1
0

Grattis Eine! Hon verkar vara en riktig myskatt, din lilla HP.

Fritz
0

Grattis Eine, ser fram emot att få träffa "orkanen" (och dig också förstås) i helgen!