Ett sista farväl
Idag kl.11.30 ska Amber Hera Varga få somna in.
Slippa sitt lidande. 
För er som vill veta mer http://magicpaws.bloggagratis.se/ men ej för dom som inte vill bli ledsna.
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Jag beklagar sorgen,,Det är hemskt när man måste ta ett sådant beslut men det är ändå för vovvens bästa ,,skickar tröstkramar..

Beklagar vad jobbigt, men vi måste ta beslut som är jobbiga för oss men skönast för djuren. Strongt gjort av dig, men jag vet hur det skär i hjärtat.
Beklagar sorgen. Kram.

Beklagar

Sänder massor med tröstkramar och tänker på er.
åhhh tråkigt…beklagar och
sänder en stor kram!!!

Usch, verkligen tråkigt, men ibland nödvändigt.
Tröstkramar!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Lider med er, min älskade vovve fick somna in för ett år sen, det var det bästa för honom men jag saknar honom än idag! Du har gjort det rätta valet för Amber iaf! Nu springer hon på dem gröna ängarna utan någon smärta i sina tassar!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Duu är stark och modig som gjort det här valet.Tänker på dig.
Stolt ägare till tre La permer

Länken funkade inte för mig :(
Beklagar sorgen!
Jo det känns tomt utan henne men jag vet ändå att det var för hennes bästa, men var ändå väldigt svårt att ta farväl, men hon fick somna utan att lida så det var bra för henne.
Skickar många tröstekramar … det är så sorgligt när man måste låta sina fyrfota familjemedlemmar lämna världen men så länge man ser till djurets bästa och bortser från sina egna känslor gör man rätt …. även om det fullständigt sliter sönder ens hjärta …
Jag lider verkligen med dig ….
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Tröstkramar.

Beklagar sorgen.
Ni gör rätt men det är ett tungt beslut att ta.
Tänker på er.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Så tråkigt! Beklagar sorgen!
Jo det var inte lätt tyvärr har jag fått mycket kritik från gammla ägarna om vad jag skrivit på bloggen men jag står för det jag skrivit. Men jag vet att Hera har det bättre på andra sidan där hon slipper allt detta bråk.