klätter träd?
Jag har hittat massa kul här inne för egengjorda träd. Men har inte sett någonstans hur man gör dem runda? Alltså dem som är som bara en rund ram med löst tyg i som en liten korg.
Vad är själva ramen i?? jag kommer inte på nåhot vettigt.. bara en rockring, men den är nog lite FÖR stor;P
tacksam för svar:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

en sån menade jag alltså, för dem som inte förstod min förklaring.. är inge bra på att förklara;P

Ramen är av rätt så tjockt jmetall (0,5-1 cm diameter)? Den böjer sig inte alls. Den är hitsad till en metalldel, som har ett hål i mitten, och igenom hålet går skruven som håller övre och nedre stammen ihop.
Du får nog vända dig till en smidesfirma om du vill ha hjälp med en sådan ring 
Hum.. var de så invecklat.. då tror jag nog på en rockring iaf;P haha!
Röret kan vara ett vanligt plaströr som du klär och gör i ordning som du vill ha det.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Men bara en varning: den skall vara hållbar - åtminstone hos oss: alla tre är där på samma gång - och dom hoppar både in och ut från den med fart! Men kanske sän-sän är mera civilicerad? ;-)
Haha, neeh sän-sän är inte specielt civilicerad:P han klättrar upp på mina ben och sätter sig som en liten papegoja på axeln. eller uppför handukarna på badrummet..
Därför jag funderar på ett klösträd:) haha! kan behövas.. Men vart får man tag i rör sådär då?? ^o)