God förmiddag 2007-10-05
God förmiddag. Ska till veterinären med ena skogisgubben. Han mår inte så bra.
Sköt om er idag
God förmiddag!
Sov morgon idag. Min man kom hem sent igår ifrån sin avtackningsfest. Nu är han ledig en vecka och sedan blir det ett nytt jobb för honom. Blir lite tjejträff ikväll för min del. Ska bli kul!
#0 Oj vad tråkigt. Hoppas ni får bra hjälp! Håller tummarna.
God förmiddag!
Kom inte in förrän nu, felmeddelanden hela tiden.
Fortfarande hemma med förkylning och feber…..men det ska väl vända. Inget att göra, ingen film att se….urtråkigt!

Go morrn!!
#0 Usch- jobbigt när våra älsklingar blir sjuka, hoppas det är något som går att hjälpa honom med!!Lycka till!
Ha en bra dag ni andra-efter egen förmåga
#2 och jag som trodde att det bara var min dator som krånglade…
Själv är det "det vanliga" på schemat… städ tvätt osv samt hålla kontakt med kissan78 eftersom hon och min uppfödare ska pyssla om min lilla uppe i Boden (man blir mer nervös på avstånd mot när man är med själv, hmm mysko)
Ha en trevlig fredag allihop!!!

Godförmiddag från Krokom.
Jag ska städa, då vi får besök i kväll av lillasyster och min mor. Sen ska jag in till stan o kopiera nycklar till våra hyresgäster. Osså hämta ut medicin till Kizan, för hon har livmodersinflammation. Hon verkar dock må lite bättre endå, så kommer ta ner kattungarna bara lite emellanåt, så får hon lite lugn, men kattungarna har kvar henne endå.
Det är planeringsdag på dagis så sonen är hemma.
#0 Jag hoppas att kissen blir bättre!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God eftermiddag.Morgonen var inte rolig i dag. Den lille orientalen som kämpat så, dog i morse.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Nej men så tråkigt Eine, jag beklagar sorgen.

Eine: Så tråkigt,,men han kämpade starkt in till det sista..Kramar till dig..
Själv så åker jag,barn och katter iväg idag och sover borta..Jag ska på bio ikväll och se Resident evil 3..Skönt att komma hemifrån ett tag..
Tack,det är så trist när de dör, de små.Men det var kanske något fel från början.Nu kämpar jag på med de andra 3 som är kvar. de har mer kraft så de bör klara sig.Tur i oturen att alla rexungar är friska iaf!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon !
#6..Eine…vad tråkigt…det verkar gå troll i dina orientaler…hoppas det vänder nu….
Leffe är det killen med "röret" som inte mår bra ?
Krya på er ni sjuklingar inkl. undertecknad. Men är mkt bättre och ska självklaret till Tierp i morgon. Lite sent blir det men Cigge och de andra utom Gunvald badas idag. Dte kan bli jättebra el katastrof med hans päls..
Ni som ska på tillställning ikväll var försiktiga med osten o kexen..
Ha jättebra fredag!!

#10 Jo det är han och han får inte ut något i lådan och försökt lite överallt. Om det är ett nytt stenstopp är det tyvärr inte mycket att göra, men vet. har ringt och meddelat att han hade en kraftig förstoppning. Tur i oturen som det heter

Goddag!
Har varit på sjukgymnastiken idag och är på bra humör. Ikväll ska jag och min bästa vän som snart flyttar till Karlstad gå ut och dansa. Ska bli roligt, det var längesedan vi hittade på något sånt tillsammans.
#1, 12 Vad tråkigt att han är dålig, men tur att det var något som kunde avhjälpas. Hoppas på ett snart tillfrisknande!
#6 Nej! Vad hemskt tråkigt Eine.
Håller tummarna för de andra som är lite kryare. Många kramar!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God kvälll!
Beklagar Eine, jättetråkigt med den lilla orientalen…
Äntligen fredagkväll, den bästa på hela veckan! Ska bara ta det lugnt ikväll och kolla på lilla Melodifestivalen tillsammans med familjen.
Ha en trevlig kväll!
Nae!!!! Eine, fy tusan vad tråkigt.. nu fick jag faktist tårar i ögonen.. fick ju träffa alla söta ju.. Var de någon av dem bruna eller?:'( Åhh..
Godkväll iaf, Jag har jobbat hela dagen.. och sän-sän och ecko har funkat hur bra som helst ihop ensamma. När jag kom hem kom sän-sän och sträckte på sig efter en lite sovtime och ecko låg i min säng och sov. Nu behöver jag ta de luungt.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

God kväll!
Sitter här och försöker komma på om jag har glömt av att packa något inför morgondagen. Tror att jag fått ner allt i väskan. Isa stoppar jag in i buren nån minut innan jag går.
A-M.H: Blir tyvärr inte ost och kex för mig ikväll, då jag ska sitta i en bil hela natten. Om ni ser en liten, skruttig bil med två kvinnor och två katter sovandes i när ni kommer imorgon, så får ni gärna knacka på rutan och väcka oss. Räknar med att vara uppe i Tierp vid 03:00-03:30. Anledningen till att vi åker så tidigt är att sista tåget för mig till Skövde är framme 23, och det är alltid skönt att ha lite extra tid på sig. Vi får väl sova i bilen en stund när vi kommer upp! Gissa vilka som kommer stå först i kön till veterinärsbesiktning?
Eine: Du ska få en ordentlig kram när vi kommer upp! Jag tycker så synd om dig. Kan inte ens föreställa mig hur tufft det måste kännas att mista en liten. Vill inte ens veta…
Ha en skön kväll nu, allihopa! Jag ska testa att skriva ett inlägg med mobilen, och går det bra så lovar jag att hålla er uppdaterade imorn!

Ett test med mobilen. Kan vara bra att veta hur det funkar, så jag inte sitter där som ett frågetecken imorn.
Nu ser vi ju hur det blir!
Tack för mig! ;-)
La_Joz Lycka till med Isa i helgen!

Ha! Det gick ju riktigt bra med mobilen! (Nu sitter jag vid datorn igen). Det tar rätt lång tid och blir dåliga bilder, men vad kan man begära!?
Lovar att försöka hålla er uppdaterade imorn!
Nu ska jag sticka iväg om en stund! Vi hörs!

La_Joz….ha ha ha….du lär vara först till veterinärbesiktingen….stackare vad tidigt ni måste åka…ingen ost o kex här heller..kaffe och hembakta kanelbullar…
Va' kul o ses i morgon…minns du det var mitt namnförslag som "döpte" Isa..
Väl mött i morgon gott folk!!

#21 Det är inte så synd om mig egentligen. Jag hade ju kunnat välja att stanna hemma, men nu har jag sett fram emot att träffa er och få vara med om en rexspecial för första gången! Ska bli kul att se alla fina rexar!
Isa vill ge dig en tack-kram för namnet, så nu har du nåt att se fram emot imorn! 
Usch jag har fått huvudvärk och täppt näsa nu på kvällen… Jag blir ALLTID sjuk till kattutställningarna! Så om ni ser en trött ynklig person virrandes omkring där imorgon för hemma stannar jag inte! så är det bara jag… Heja Tierp här kommer jag! förra året bodde jag på herrgård där och fick influensan.. satt uppe hela natten och hostade.. *hehe* verkar vara en jinx över tierpsutställningen för mig!

Alex..minns du vad jag sa…åk inte till Wiveka för o titta på "barnbarnen" när hon är förkyld…mmmm…
Ses i morgon..nysandes, snörvlandes..nja jag är nästan frisk el rättare sagt vansinnigt mycket friskare..än tidigare…det var ruggigt..
#23 "blir aldrig sjuk, har ju småbarn hemma"…..
Tycker i alla fall synd om dig, du tål nog inte sjukhusvirus
Imorgon kommer Linn och hälsar på. Både Timon och Tyke flyttar till henne i november.
Krya på dig AlexH

Lyllos er som får åka på utställning. Tur att jag redan har lovat min man att det inte blir mera utställningar i år. =) Har också lovat att det bara skulle bli två under 2008, lokala och ev SW. Hmmm tro om jag kan hålla det.
Nå, jag är på väg i säng. Har installerat mor och lillasyster uppe hos familjen röd. Ev, kommer syster ner om hon inte klarar det. Hon är ju lite allergisk. Så datarummet är avspärrat, och klart för intag av "tältsäng" eller vad det heter.
Så hoppas ni har en bra natt, alla som redan sover/sitter i bilen o kör/eller bara råkar vara uppe.
Styrkekramar till Eine för lillkatten som du förlorade. Hoppas nu det slutar, för du verkar ha haft otur nu ett tag. Vet hur jobbigt det är o förlora katter. Håller tummarna för dej.
Han bra natt, vart ni än är! Nattis kramar från Natta (fniss)
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#24 och 25 mobbing!!
ja ni har rätt och det är nog en kombo mellan dagisvirus.. sjukhusvirus från Wiveka
samt alldeles för lite sömn under en längre period! Men en liten bacill eller två komer inte stoppa mig.. efter ett glas "kex" och två koppar starkt kaffe känner jag mig som en ny människa *fnissar*