Jag heter Gunvald...

Plutt gutten.
Stolt ägare till tre La permer

Han är superfin! Grattis till nytillskottet!
åååå så fiiiin! Ska bli roligt att se bilder på hela högen tillsammans framöver.

Så härlig! och vilken fin färg.Vill bara ta upp och hålla i honom
Har K fått en katt nu också, alltså? Ja, Cigge är väl fortfarande mammas grodnos..? 
Jättekul att se, tjusig matbar!

Underbar svarting! Jag är väääldigt svag för såna!
Vilken sötnos!
Du behöver nog en svart kille till
A-M H

Jättetjusig är han, men det visste vi ju redan.
Kul att han och Cigge blivit så bra kompisar redan, och snygg portabel matbar ni fixat!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Vad fin han är! 
I 'm in love !!! Kommer han i närheten av mig är det bäst att du vaktar på honom - känner ett starkt kattnapparbegär just nu !! Jag är nog inte alls att lita på…. han kan liksom bara slinka med om jag går förbi…

A! Han är ju skit häftig! Super kul att Cigge boy och han har blivit såna polare, kan säga att det tog en bra stund innan Rossi myste med Alice nrä hon kom hem….
Ahhh vad söt han är!!! 

#24 *fniss* Han ser ju helt galen ut där under stora Cigge! 

Åh, så fin han är!! Förstår att du är lycklig!
Måste bara påpeka att på bild #4 är han lik en känguru, och på bild #6 är hans svans som svansen på en rocka. Härligt med så många djur i ett! 
#18 håller med du! ska försöka ladda upp bilder och maila åt dig Wiveka så du kan fresta Amh *hehe*

#24 men vad GÖR han mot stackars Gunvald?
Superkul att de kommer så bra "överens" 

Ojojoj - Gunvald..
vilken snygging..och snygg rumpa #4 har han också..
Han är helt ljuvlig så jag förstår att ni är lyckliga!!
En kille som vet om sin vikt i guld också har jag förstått…
Jättekul att få se foton!! -skönt att du mår lite bättre-även om det var jobbig inf. el. flunsa..
Kul att prata med dig tidigare i dag…det blev en hel del avhandlat nu med..hihi..
OT-har inte fått såå mycket städat som jag tänkte i dag - har nu en hund på övernattning i sängen bredvid mig…
Det dröjer sedan lite tills jag kan vara hundvakt igen -Rory måste installerat sig först och sedan lära känna bara Smilla-därefter kan andra hundar som denna få komma och hälsa på…

Jättefin, vilken kille!

Stort grattis - Gunvald är helt underbar och så fin så fin.
Sen är vi lite avensjuka på namnet…. Gunvald det så himla snyggt 

Han är jättefin..Älskar helsvarta rexar..

Oj som han är söt! - ursäkta - jag menade snygg! ;-) Krya på dig, så att vi får läsa lite mera om katternas nya tag…
En fining!!!!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Hej Gunvald!
Gissar att vi ses på utställning så småning om.

Vilken snygging han är! Han kommer sannerligen axla Cigges utställningsmantel! Tur att han inte konkurerar med Mauritz.. ;-)

#2 o #3
Glömde att kommentera vilken smart matbar ni gjort!!
Tror jag kanske ska sno idén…
Tänkte först göra en i kartong men denna ser mycket bättre ut..
Vet dock ej hur stor jag ska göra den så det får väl vänta tills hon är här..
Hmm jag köpte en likadan transportbur på ÖB i somras för 149kr bara-men den är så stor att min hund och mer därtill får plats-lite synd attt klippa hål i den luckan känner jag..
Den kan vara bra att ha till katterna också som den är..
Men-undrar om de har dessa i mindre format där nu-de hade fått in flera mindre nämligen när jag var där för någon månad sen..
Är den här köpt där??
Hur har ni gjort hålet-svårt att se…..det ser ut som någon strumpa av något slag??
Helt klart måste jag ha något som stoppar Buffy-han ska fortsatt ner i vikt…Fördelen är att det skiljer så i storlek på dom att det blir lätt att göra en matbar
#36 Jag kan bara hålla med…tihi…

#38 he he, ni kommer väl inte till Solvalla och Kungens kurva på utställningarna i december?

# 36 Buffy…helt rätt den är köpt på ÖB…Sambon (faktiskt) klippte hål i nätet, tog en kartongbit, klippte den rund och ett runt hål i mitten 8 cm i diameter, större gick inte då klämde sig somliga in här…..tog sen en bit av en fleecefilt ( så att det skulle vara mjukt o smidigt för Gunvald att slinka in )och sydde den runt kartongen samt ordentligt fast i nätet..Voila'…
En stor o en liten kille äter köttfärs…

#38..*ähum* Solvalla kommer vi om vi kommit med..AnnaS ska ha med honom i kullklassen bl.a.
..Kungens kurva…när är det där..ska inte ställa men det ligger ju nästgårds måste ju dit o kolla in er andra..
Ååååh, vilken snygging som landat hemma hos er! Ja det är tur för Cigge att han är snöpt nu för jösses vilken konkurrens om bruttorna det blivit annars! ;) En sån sötnos ….. hoppas han hjälper dig att krya på dig oxå!
Kram!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com